Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

6085 berichten • Pagina 228 van 305

Gebruikersavatar
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
12551
Lid geworden op:
do 25 feb 2010, 12:35

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

^Oh ijshocky lijkt mij zooo bruut om te doen! Maar ook wel weer gevaarlijk :X

Ik ben al blij dat ik Zumba doe, durf ik eindelijk te doen! En het is weer weekend! Kort weekje gewerkt. Maar goed niet veel meegekregen van werk vandaag.. Ben helemaal suf van de medicijnen :O! Heb een hele heftige blaasontsteking en mag zelfs niet sporten! brrrrrrrrr
Gebruikersavatar
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde
Berichten:
10304
Lid geworden op:
di 26 okt 2010, 17:18

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Net 40 minuten hardcore gesport met de top 2000 op. Eigenlijk komen echt goede nummers pas rond 200, 100 maarja. En nu simsen denk ik. :P
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Heb voor kerst 3 engelse boeken gehad, nieuwe oortjes, een awesome nieuwe controller en 2 armbanden/horloges.
Het is dubbel xp weekend met ghosts, perfect om te levelen, alleen ben ik half afgeleid dus haal ik verschrikkelijke scores haha. Naja, wel spelen met een controller met dualshock 3, gelukkiger kan ik nie zijn :)
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Lestis
Oplichter Oplichter
Berichten:
1374
Lid geworden op:
do 23 mei 2013, 18:56

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

^O.O wij vieren geen kerst
^^ik heb door mijn topic ook wel veel berichten denk ik :P
Vandaag kwamen vrienden en het was erg gezellig en nu ik tijd voor mezelf: sims en LoL (verslavenissen, in de vakantie zijn ze geweldig xD)
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

[geen pp, zit een dag tussen]

@Lestis
Naja, wij vieren geen Sinterklaas, dus dan wordt het maar kerst :)

Ik word echt gek van die knallen, Ilja ook. Vorig jaar had ze er geen omkijken naar en nu is ze doodsbang. Echt mega zielig, maja, als je honden gaat troosten wordt het alleen maar erger. Ze is dan heel erg aan het hijgen en trillen, vanochtend maar wat gehaald bij de dierenarts zodat ze wat rustiger is in dr koppie. Heeft gelukkig tot nu toe wel geholpen, ze is een stuk rustiger en reageert niet zo hysterisch.
Vanochtend was ze halverwege de trap, vond het niet leuk om alleen te worden gelaten met al die knallen, naja, we zorgen er de komende dagen wel voor dat ze niet alleen is.
Wij gaan ook helemaal niks afsteken dit jaar, je bent sws verplicht aan Ilja om binnen te blijven met dr gedrag. En ik vind dr eigenlijk niks aan, het is wel mooi, daar neit van, maar het is verschrikkelijk duur en mensen maken er misbruik van. Te vroeg afsteken, illegaal vuurwerk, en daar komen weer de meeste ongelukkgen van en de ergste knallen, 't zijn wel bommen.

Naja, dat moest ik ff kwijt haha c:
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gast0698
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2551
Lid geworden op:
za 02 jun 2012, 20:02

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

kijk ik heb een nieuwe banner van mijn nieuwe dagboek the story: Waarom!?

en ik heb zo veel zin in het nieuwjaar we gaan veel vuurwerk afsteken! :thumbsup

Laatst gewijzigd door Gast0698 op ma 30 dec 2013, 21:49, 2 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde
Berichten:
10304
Lid geworden op:
di 26 okt 2010, 17:18

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

^ Volgens mij mag je alleen reclame maken met je banner, niet in andere topics. :P

Net oliebollen gegeten bij mijn opa en oma, en morgen de hele dag oudjaar vieren. Ik weet niet wat mijn moeder allemaal gepland heeft omg, maar volgens mij gaan we echt veel dingen doen. xD
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Ik wens iedereen een voorspoedig 2014 :D
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie