Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

6085 berichten • Pagina 227 van 305

Ddeemm
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2189
Lid geworden op:
zo 03 jun 2012, 13:37

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Heb ook vakantie :D
Net soort van lunch gehad op school, en gedobbeld met de klas.

Heb alleen een probleem. Heb helemaal geen geld meer en ik moet nog cadeautjes halen voor kerst. Ben bang dat ik wat moet lenen, en ik hou niet van geld lenen.

Ik ben trouwens veel minder actief op het forum :o Komt omdat ik niet meer zoveel sims en omdat mijn laptop raar doet :S Daarnaast heb ik in een korte tijd een heel ander leven gekregen haha. Heb nog nooit zoveel dingen gedaan :p
Ik heb werk (helaas moet ik nog niet zo heel veel werken), op school gaat het leuk, doe vaker dingen na schooltijd met een klasgenoot met wie ik het meest om ga, en het leukste van alles: ik heb een vriend! :D Daar ben ik echt heel blij mee :wub
Echt, sinds mijn 18e verjaardag is mijn leven totaal anders. Eindelijk!
Afbeelding
Gebruikersavatar
Robin.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6398
Lid geworden op:
do 11 aug 2011, 13:28

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

En daar ben ik weer na een paar weken afwezig te zijn! Laatste tijd steeds minder zin om op Sims Nieuws te zitten,
maar.. ik ben er weer! Ik kan Sims Nieuws niet vergeten. Het is gewoon te leuk hier :P

Begin november begonnen met stage lopen bij de Woonexpress. Vier dagen stage en één dag naar school. Ontzettend leuk, maar wel zwaar. Het is echt heel anders dan school. Aan het einde van de dag ben ik echt gesloopt! Normaal zit je altijd relaxed in de les, en nu … nu loop je telkens heen en weer, en ben je vakken aan het vullen.

Vanmorgen kerstbrunch met school gehad, en daarna nog naar de bios geweest. En nu, heerlijk vakantie! Alle tijd om te Simsen en andere leuke dingen te doen. Ik heb echt zin in kerst! Familie, gezelligheid, eten, gourmetten...
Gebruikersavatar
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde
Berichten:
10304
Lid geworden op:
di 26 okt 2010, 17:18

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Vakantieeeee!! Yeah, eindelijk. Ik heb echt zin in kerst (dat heb ik volgens mij echt al 10 keer gezegd maarja haha) en oud en nieuw. Gisteren cadeau's voor mijn ouders gekocht, het was eigenlijk niet zo moeilijk haha. :')
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Gebruikersavatar
maxxie03
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
916
Lid geworden op:
vr 03 aug 2012, 15:50

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

He iedereen!

Heb de site een tijdje in de gaten gehouden met al het Sims nieuws, alleen heb ik me dit jaar helemaal op school gefocust waardoor ik al een tijdje niet heb gesimst en actief ben geweest op het forum, het is weer kerstvakantie en ik werd vanochten wakker met enorme zin om de Sims 3 te spelen, ik heb al m'n sims spellen uit de kast gehaald en ik ga zo weer lekker er op los simsen!

De meeste van jullie kennen me nog wel denk ik, en ik ken de meeste van jullie ook en voor sommige ben ik nieuw dus ik ben Max en ik ben heel lang actief geweest op de site maar ik heb een tijdje geleden even een pauze genomen maar nu het heel goed op school gaat hoop ik weer wat actiever te worden op de Sims. Inmiddels ben ik schrijver van nieuws en vooral recensies op www.rotoscopers.com, iets wat ik heel leuk vind om te doen en waardoor ik door veel bedrijven word uitgenodigd om langs te komen (net zoals de beheerder van deze site om nieuwe Sims spellen te spelen) ben ik onlangs nog uitgenodigd bij o.a Disney om de nieuwste film extra vroeg te bekijken etc. Dus daar zullen jullie in dit topic vaker nog wel iets over horen.

En ik hoop weer een hele leuke tijd met jullie allemaal te gaan beleven, altijd de laatste nieuwtjes lezen, jullie te gekke dagboeken lezen en nu snel in de sims een avatar en banner maken want deze zien er niet uit ;)

Maxxie03
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Mijn kerstvakantie lijkt toch leuk te worden, ipv van een crematie te hebben. Het ging vrijdag opeens heel erg slecht met mijn opa, maar of hij een herseninfarct of een epileptische aanval heeft gehad, weten ze niet, maar er zijn ook geen artsen in het weekend. Hij was heel erg verward en herkende je niet eens, dus was ik niet mee gegaan vrijdag. En zaterdag belde mijn oma dat hij gewoon tv zat te kijken, dus mn pa gaan kijken en die belde, hij is weer de oude hoor! Hoeveel levens mijn opa nog over heeft weten we echt niet, ook hoe ongelofelijk sterk zijn wil om te leven nog is, is verbazingwekkend. De tumor die hij nu heeft is onze laatste zorg, hij is bijna helemaal weg. Maargoed, dat hij er nog niet 3 jaar is, dat weten we wel, maar als hij op zo'm manier dood zou gaan... Naja, ik moest dit even kwijt, het is nog niet eens een kwart van wat ik allemaal met m'n opa heb beleeft. Maargoed, vanmiddag gaan we nog even langs :)

En heb een nieuwe ava en banner c:
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Rita
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
791
Lid geworden op:
di 30 nov 2010, 16:52

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

^Awh :( Ik hoop dat jullie nog een leuke tijd met hem tegemoet gaan :)

Bureau opgeruimd (dingen op een stapel gegooit) nu ga ik es met mijn verlaten mood muis (ik zit al een half jaar niet op mijn computer sinds ik een laptop heb) gamen :3
Afbeelding
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Goh, gaat t goed met mn opa, is Ilja weer ziek. We twijfelen om medicijnen op te halen, maar met kerst is de dierenartspraktijk natuurlijk dicht. Naja, ze heeft altijd dezelfde medicijnen.
Ilja heeft eennhele gevoelige maag, ze kan dus geen koud water drinken, en als ze eendenstront oid eet gaat het ook mis.

Vanmiddag waarschijnlijk even een bakkie doen bij mn oma en daar naar t ziekenhuis naar opa. Hij loopt nu met een rollator, wat goed gaat, alleen staat dat ding veelste klein afgesteld. Maargoed, t gaat weer goed met m, en daar gaat het om. Waarschijnlijk is hij met kerstnog niet thuis, maar dan bezoeken we m toch gewoon gezellig :)
Tweede kerstdag naar mijn andere oma voor cadeautjes, weet toch alwat ik krijg. 3 engelse boeken + nieuwe oortjes, want 1 kant had t begeven en nu moet ik samsung oortjes gebruiken, met de doppen van sony erop haha.
Ben benieuwd wat ik krijg, hoop echt op een nieuwe ps3 controller, vond de roze wel geinig, de witte zag me er iets te "modern" uit ;3
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde
Berichten:
10304
Lid geworden op:
di 26 okt 2010, 17:18

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Alvast fijne kerstdagen allemaal! :laugh

Vanavond thuis kerst, ik heb echt zin in de cadeau's.. en ook in het eten, omg. Het voelt nu opzich wel redelijk als kerst aan, maar het weer werkt echt niet mee. Het stormt hier, sigh. :')
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Gast0698
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2551
Lid geworden op:
za 02 jun 2012, 20:02

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

^ de sims 3 beestenbende is heel erg leuk!!
@simsfreak bij ons stormt het ook.. zelfs in het midden van nederland :P

ik heb nog totaal geen kerst gevoel... :|
maar dat komt omdat we donderdag pas gaan eten met het gezin enz.

maar iedereen Fijne kerstdagen!! :knuffel :knuffel
Gebruikersavatar
maxxie03
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
916
Lid geworden op:
vr 03 aug 2012, 15:50

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Vanmiddag dan maar echt proberen om te Simsen alleen spel is zo sloom.. Iemand hier oplossing voor?

Vandaag dan proberen nieuwe avatar en banner te maken en hopelijk kan ik dan weer lekker actief worden want ik mis het forum wel enorm!

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie