Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

6085 berichten • Pagina 226 van 305

Gebruikersavatar
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
12551
Lid geworden op:
do 25 feb 2010, 12:35

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

@VictorSimmie: Dat soort dingen mogen in het 'Fouten error en bugs op SN':)! Bedankt voor de tip; ga het even aan Lex doorgeven :)

Het is weekendd! Mijn weekend begon met dikke koppijn, maar gelukkig is die wat gaan liggen. Dadelijk naar schoonfamilie en dan niks meer.. Morgen weer sporten :D
Gebruikersavatar
o0simsfreak0o
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
7316
Lid geworden op:
di 28 jul 2009, 20:25

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

de treinen deden gemeen gister, of naja
ik stond zo'n 50 minuten langer op t station dan normaal ._.
dan zat ik te wachten in een trein, blijkt ie opeens een halfuur later te vertrekken, ga ik naar de trein daar tegenover(die 2 treinen rijden allebei langs waar ik woon) sta ik daar te wachten, rijd ie opeens ook een half uur later, dus weer terug naar die andere trein, rijd ie gelukkig wel
in de kou wachten is niet perse een pretje en t was nog eens verschrikkelijk druk, gelukkig had k wel een goede sta plek in de trein

allemaal omdat er een aanrijding was met een persoon ofzo, thank you very very much :3


und, ik had een soort van mijn eigen 'verrassing' van sinterklaas verpest ._.
mijn ma kwam 's ochtend rond half 7 toen chocolade letter neer leggen, maar precies toen werd ik wakker en zag k dat ze iets neer legde ._.
om half 7 hoor ik nog te slapen, maar neee
Afbeelding
(っˆ•ˆ)っ
Gebruikersavatar
lam6
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1074
Lid geworden op:
za 17 okt 2009, 15:45

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

^Mijn geboortestad... :P veel plezier!

Een verhaaltje geschreven voor mijn toelating op de Schrijversacademie, maar nu verbeteren zodat het een goede kans maakt.
Lestis
Oplichter Oplichter
Berichten:
1374
Lid geworden op:
do 23 mei 2013, 18:56

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Leren voor proefwerk geschiedenis :/ En ik vindt dit het moeilijkste onderwerp ooit xD Dat is wonderbaarlijk ik vind geschiedenis simpel :S Voor de rest: Excursie met vrienden overmorgen dat wordt wel gezellig :swing
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Ik kom ook weer eens kijken c:
Ben de laatste tijd echt weinig gaan simsen, ben veeeeel meer op de ps3 gaan gamen. Dr zijn echt gave games uitgekomen dit jaar (Last Of Us vooral <3) dus daar game ik lekker op. Vooral nu ik COD ghosts en Battlefield 4 heb. Maar ik begin weer wat met simsen, ben nu ook weer downloads aan t zetten in m'n game. :)
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
_Jente_
Mest analist Mest analist
Berichten:
583
Lid geworden op:
ma 17 sep 2012, 12:28

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Nog 2 daagjes school en dan vakantiee!! Heb helaas nog wel 2 hele drukke dagen,
maar vrijdag actiedag en met de hele klas kerstontbijt. :D
Donderdag avond komen 2 vriendinnen logeren en dan gaan we tiramisu maken (A)
En zaterdag ga ik met een vriend, die ik al een jaar niet meer heb gezien, naar Utrecht om te shoppen!! :)
Heb er echt super veel zin in! Maarja eerst even de komende twee dagen overleven... :(
Gebruikersavatar
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde
Berichten:
10304
Lid geworden op:
di 26 okt 2010, 17:18

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Aah, ik wil dus eigenlijk PS3 door al die achterlijk PS exclusive spellen. Maarja, het is bijna vakantie, woooh. En kerst. En nieuwjaar. Ik heb er eigenlijk best wel zin in, vooral in de vakantie en slapen dan, haha. :p
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

^
Goed zo, ga voor Sony c:
Veeeel beter als Microsoft met hun Xbox, haha.

Nog 2 daagjes school en dan lekker vakantie. Met kerst weet ik al wat ik krijg, een nieuwe (roze) controller voor de ps3, 3 engelse boeken en nog nieuwe oortjes. That's all, de 3 boeken bij elkaar waren nog t goedkoopst, haha. Was 2 + 1 gratis bij bol.com op engelse boeken, dus ja... c:
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Koen
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1941
Lid geworden op:
ma 10 sep 2012, 19:15

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Heb de computer gefixt :swing

Had Windows 8.1 installeert en toen was mijn Sims opeens in 3D. Heb nou 2 bestanden gedownload en het doet het weer! Raad nu maar wat ik ga doen xD
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie