Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

6085 berichten • Pagina 220 van 305

Gebruikersavatar
Mavless
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
157
Lid geworden op:
di 06 aug 2013, 12:34

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Ik denk er al een tijdje over na om ook een 365 te gaan beginnen. Door alle 365-projecten die ik hier zie raak ik zo geïnspireerd, en ik vind ze zo leuk! Ik weet niet of ik het ga doen, maar in ieder geval zet het me aan het denken 8-)
If you have a dream, follow it.
Lestis
Oplichter Oplichter
Berichten:
1374
Lid geworden op:
do 23 mei 2013, 18:56

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Laptop is gemaakt <3 Bestanden waren gewist en dat is waarschijnlijk door sims gebeurd zeggen ze. Thx Ea :/ Dus ik moet sims waarschijnlijk opnieuw installeren. En ik heb een 7,8 voor mijn Engels <3. En ik ben vreselijk in Engels dus ik ben super blij. Nu ben ik van een 5,7 naar een 6,75 gegaan :3.
Gebruikersavatar
Rita
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
791
Lid geworden op:
di 30 nov 2010, 16:52

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Dat ik super goed ben in multitasken ^^ Zit op de grond met m'n laptop op m'n voeten (natuurlijk heb ik mijn schoenen wel aan anders doet dat zeer xd) hw op mijn schoot & filmpjes aan ut kijke xd
Afbeelding
Ddeemm
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2189
Lid geworden op:
zo 03 jun 2012, 13:37

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Het concert van Birdy was super!! Ze is zó goed live! Echt voor herhaling vatbaar!

Vandaag ook een leuk dagje gehad. Eerst toets van wiskunde, die heel slecht ging :sweatdrop , en toen waren we om half 10 al vrij. We hadden niks te doen dus gingen we eerst op een terrasje zitten en daarna gingen we zo spontaan bowlen met zijn 2en xD
Afbeelding
Lestis
Oplichter Oplichter
Berichten:
1374
Lid geworden op:
do 23 mei 2013, 18:56

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Oeh ik had mee gewild Ddeem, now I feel jealous xD Nou ik sta voor alles voldoende waar ik heel tevreden ben. Zit nu in de bovenbouw en dat is toch wel wat lastiger, nou ja het komt ook een beetje omdat ik 3 profielen doe xD. In ieder geval moeten we nu weer profiel kiezen en ik vind te veel dingen leuk. Ik heb momenteel ng, nt en em. Uit de 3 testen bleek het volgende: test 1: doe em, test 2: doe ng, test 3: doe nt. Daar heb ik dus niets aan -_- En qua studies is het niet beter: 249 wo-studies en 298 hbo- opleiding (nooit gedacht dat er zo vee bestonden O.O) Nu vertellen sommige mensen dat ik moet doen wat ik leuk vind. Doe ik ook, maar dat zou gewoon die 3 profielen zijn en ik kan 42,5 uur gewoon niet aan. Ik wil liever geen dubbeluren. En dan zeggen mensen dat ik het moet doen op basis van waar ik goed in ben. Maar wat als ik daar geen studie mee wil maar het wel gewoon als extra vak wil? zucht, dit is hopeloos -__-
Gebruikersavatar
Shevens
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3471
Lid geworden op:
do 28 okt 2010, 20:02

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Alweer een zanglesje gehad laatst, die ging erg goed, erg blij met de zangles! Kan niet wachten om een keer ergens op te treden! (2 februari heeft de school me gevraagd te zingen!)

Voor de rest, heel veel stemmen voor Ariana Grande voor de EMA's op Twitter! In Nederland is #votearianagrande al een tijdje een trend!

En helaas loop ik Ariana 2 keer mis, 10 november in Amsterdam en nu is ze in Londen waar ik over 2 weken ook heen ga! :(
Afbeelding
Dave.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5666
Lid geworden op:
za 13 aug 2011, 16:14

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Zó, ik ga weer eens aan de Sims beginnen. Drie extra uitbreidingspakketten installeren en dan heb ik mijn favoriete uitbreidingen geïnstalleerd! Ben benieuwd hoe ik spelen met enkel Ambities, Beestenbende, Jaargetijden, Studententijd en Exotisch eiland vind. Het is in ieder geval weer een stapje naar Sims spelen!

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie