Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

6085 berichten • Pagina 218 van 305

Gebruikersavatar
Matthieu
Meesterdief Meesterdief
Berichten:
8289
Lid geworden op:
wo 23 feb 2011, 21:02

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Aloha, ben ik weer eens :D Joepie, eindelijk al het vervelende, lastige, tijdvretende, harde huiswerk weg, en maandag voor een midweekje met 7 vrienden naar Duitsland! Gaat helemaal top worden. :D

En vandaag kleding gekocht en ik hoop dat ik met 2 vrienden naar Catching Fire mag want ik moet hem zooooooooo hard zien en verjaardagen komen en vriendenavondjes joehoe
Just be kind.
Ddeemm
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2189
Lid geworden op:
zo 03 jun 2012, 13:37

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Ik heb een nieuwe mobiel voor mijn verjaardag gekregen! :D Super blij mee! Had het echt niet verwacht!
En ook nog 500 euro alvast voor rijlessen :D Oké, nog niet echt 500 euro maar het is wel beloofd :D

En verder nog allemaal super leuke andere dingen!

En morgen heb ik een sollicitatiegesprek. Wel grappig dat ik op mijn verjaardag te horen kreeg dat ik op gesprek mocht komen :p Ik ben benieuwd hoe het afloopt!

\/ Dankjewel! :D

Laatst gewijzigd door Ddeemm op vr 18 okt 2013, 19:52, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Bas
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2692
Lid geworden op:
vr 13 apr 2012, 20:09

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Oke, ik weet dat ik het hier eigenlijk niet over de Sims mag hebben, maar ik ben SUPER blij. Door die laatste patch werkt mijn spel na bijna een jaar EINDELIJK weer goed. Hij crasht niet, werkt soepel en het laden duurt niet meer zo lang.
IK KAN EINDELIJK WEER DE SIMS SPELEN JAAAA
minermb
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1170
Lid geworden op:
zo 15 jul 2012, 08:41

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Ik ben net naar jandino de show geweest was erg grappig.

Sinds vandaag heb ik op school ook eindelijk na 2 maanden wachten wifi op school
Afbeelding
klik op mijn banner om de avonturen van Bennie en Bloem in de toekomst te lezen
_Jente_
Mest analist Mest analist
Berichten:
583
Lid geworden op:
ma 17 sep 2012, 12:28

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Anne komt! Ik moet haar zoveel vertellen! :D :D
Kwart voor 2 ga ik haar ophalen van het station en dan gaan we lekker naar de stad.
Wat heb ik haar gemist zeg!

Gisteren zijn we terug gekomen van Texel. Het was echt geweldig, maar ik mis Lukas nu echt zo erg.
Had eigenlijk gehoopt dat dat vanochtend niet meer zo erg zo zijn, maar dat valt tegen. :(
Lestis
Oplichter Oplichter
Berichten:
1374
Lid geworden op:
do 23 mei 2013, 18:56

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

En al mijn weekenden zitten al weer vol gepland voor de komende 3/4 weken :P We moeten voor Engels een presentatie opdracht gaan doen maar dat kan ik dus echt niet. Ik ga altijd hakkelen over de woorden en dan maak ik klemtoonfouten. Dat heb ik bij een spreekbeurt in het Nederlands of Frans totaal niet (Duits laten vallen). Zelfs Grieks kan ik zonder hakkelen of klemtoonfouten spreken (daarmee bedoel ik voorlezen). Maar engels lukt me niet. Ik oefen er altijd heel hard voor en thuis gaat het prima maar op school lukt het gewoon niet. En nu moet het voor een punt en ik sta er al zo slecht voor D:
Gebruikersavatar
abctje
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3515
Lid geworden op:
ma 27 sep 2010, 15:41

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

^Hier in Friesland vanmiddag ook. :P

Echt niet normaal die wind, de helft van de bomen hier ligt overhoop. De daken zijn van de huizen gewaaid. Gelukkig heeft ons oude boerderijtje weinig/geen schade. Vanmorgen de eerste twee uren vrij, maar ben toch vroeg naar school gegaan omdat de bussen toen tenminste nog reden. :)

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie