Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

6085 berichten • Pagina 217 van 305

Gebruikersavatar
abctje
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3515
Lid geworden op:
ma 27 sep 2010, 15:41

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

En het waait vrolijk verder hier in Friesland aan de kust. Echt niet normaal meer :|

En drie keer raden wie vanmiddag tegenwind had op de fiets? Vond het ook wel weer komisch. Wil je een paar mensen inhalen, zie je dat ze aan het lopen zijn met de fiets aan de hand. Puur omdat het gewoon té hard waait. :p
Gebruikersavatar
Sebas.
Meesterdief Meesterdief
Berichten:
7889
Lid geworden op:
di 27 dec 2011, 13:57

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Hèhè, eindelijk ff weekend! :woot
En ik heb mijn sims 3 machinama's voor Nederlands ook eindelijk af, ik moest een trailer van het boek remaken of een stukje uit het boek verfilmen, dus ik had gekozen om te filmen met de sims! :D
Waarschijnlijk zal ik de machinima hier morgen ook ff online zetten! :swing

Ik zet m'n machinima nu wel online waarom ook niet! :D
En BTW ik heb dit gemaakt voor Nederlands voor een wedstrijdopdracht voor de kinderboekenweek. (Het moest van de lerares, dus een beetje tegen mijn zin in XD)

Gebruikersavatar
maxxie03
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
916
Lid geworden op:
vr 03 aug 2012, 15:50

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Vandaag voor de eerste keer in een paar weken weer lekker gesimst :D en weer enorm genoten, morgen kaartjes bestellen voor de nachtpremiere van The Hunger Games: Catching Fire en vooraf word meteen The Hunger Games gespeeld.
minermb
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1170
Lid geworden op:
zo 15 jul 2012, 08:41

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

ik ging vandaag weer eens een keer simsen en dit keer ging die helemaal niet haperen. :swing

ik heb net ook dragon valley gekocht voor 8 euro op origin en ga die nu spelen
Afbeelding
klik op mijn banner om de avonturen van Bennie en Bloem in de toekomst te lezen
markos
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1228
Lid geworden op:
vr 15 feb 2013, 19:43

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Ik wil sims spelen, doet m'n laptop echt kei vreemd!
Eerst start ie gewoon op enzo, en daarna komt er een groen schermpje in beeld waar die zegt dat Windows niet opgestart kan worden. Dan valt hij uit, start automatisch weer op en doet hetzelfde.
Er zal toch geen virus op zitten! :| Even mijn vader ernaar laten kijken dus!
Gebruikersavatar
Shevens
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3471
Lid geworden op:
do 28 okt 2010, 20:02

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Morgen gezellig met Julia een kwarktaartje maken, overmorgen weer Marit zien, echt blij dat ik haar weer ga zien, heb haar heel erg gemist! ♡
Donderdag feestje van een vriendin en vrijdag heel misschien naar de bioscoop! ♡

Sinds ik eindelijk mezelf kan zijn gaat het veel beter en ben ik veel socialer, dus ook veel drukker!
Na de herfstvakantie die ik nu heb een weekje gratis fitnessen met een vriendin bij Snowworld hier in Landgraaf!

Ook heb ik weer ernstige zin in Kerstmis en hoop ik op lekker veel sneeuw! ♡
Afbeelding
Gebruikersavatar
Sanne
Groentehakker Groentehakker
Berichten:
236
Lid geworden op:
vr 03 aug 2012, 11:56

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

^Ooh, die wil ik ook zien. :D!!

Ik ben er dus achter gekomen dat ik 100% fan ben van The Hunger Games, samen met mijn bff :)
Maar ik kan nu even niet lezen in het boek, ik moet Frans en topo nog leren. En nog wat van handvaardigheid maken. Zucht...
Ik wil weer simsen!
Afbeelding Afbeelding
minermb
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1170
Lid geworden op:
zo 15 jul 2012, 08:41

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

ik was vandaag naar de Efteling geweest en het was best leuk. het was niet echt heel erg druk en het heeft niet geregend :D
Afbeelding
klik op mijn banner om de avonturen van Bennie en Bloem in de toekomst te lezen
Gebruikersavatar
abctje
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3515
Lid geworden op:
ma 27 sep 2010, 15:41

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

^Haha, mijn vakantie moet nog beginnen!

Morgen nog even naar school, tot 2 (Yeah, maatschappijleer valt uit) En daarna Vakantie! Zaterdag dansen met geestelijk gehandicapten, zo'n zin aan. Het is altijd super gezellig en ze zijn zo lief en leuk. :knuffel
En s'avonds slapen bij een vriendin met nog drie andere vriendinnen. Dinsdag naar 't Fiskershuske voor een opdracht van school (Zegt jullie waarschijnlijk niet zoveel) dan lekker niks doen en simsen. En dan vrijdag naar de Primark in Bremen.

Dat is zowat mijn planning voor de vakantie :laugh

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie