Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

6085 berichten • Pagina 216 van 305

Gebruikersavatar
Robin.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6398
Lid geworden op:
do 11 aug 2011, 13:28

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Ghehe, Tomb Raider binnen een paar dagen uitgespeeld. Nouja, eigenlijk niet helemaal, maar wel de hoofdopdrachten allemaal voltooid zeg maar.

En in november ga ik stage lopen. Ik heb bij Woonexpress bij mij in de buurt gesolliciteerd. Nu is het wachten op antwoord.
Gebruikersavatar
abctje
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3515
Lid geworden op:
ma 27 sep 2010, 15:41

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

^Oh, dat is balen. Het is echt ontzettend koud buiten!

Vanmorgen lekker eerste uurtje vrij, dus om half 8 eruit. Op de fiets, met voor je een strakblauwe lucht en dan kijk je achterom.. Niet zo blauw meer. (Maar wel een mooie regenboog te zien :3)
Ik ben dus echt zeiknat geworden, tegenwind en mega koud. Juist, dan kom je op school als een verzopen kat en dan heb je ook nog eens twee toetsen te maken.
haha, het zat me dus niet mee vanmorgen. Maar ik heb wel een goed gevoel over de toetsen. Hopen maar op een goed cijfer. Morgen nog even en dan eindelijk weekend! Heerlijk! :laugh
Gebruikersavatar
Yolo
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
285
Lid geworden op:
vr 10 aug 2012, 19:49

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Soms vraag ik mij af waarom je vriendschappen sluit als ze twee jaar later gewoon zomaar verbroken worden.
Buiten wat vriendschapsproblemen (eigenlijk maar met een vriendin en het probleem zit in haar hoofd zeg maar) gaat het met school uitstekend.
Heb tot mijn verbazing een 9 gehaald voor economie waar voor de rest veel onvoldoendes voor waren gehaald. Hetzelfde geld voor Mo waar ik dus een 8,5 voor had :D
Lestis
Oplichter Oplichter
Berichten:
1374
Lid geworden op:
do 23 mei 2013, 18:56

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Hoi vakantie! :D Eindelijk geen proefwerkweek meer :D
Heb al twee cijfer sterug war ike cht super blij mee ben

Scheikunde: 8,3
Grieks: 7,1

Vooral voor Grieks ben ik blij omdat ik in de gangen hoorde dat vrijwel iedereen een onvoldoende had. Meestal zit ik bij het gemiddelde dus verwachtte ik niet zo hoog. Maar ik ben dus nu echt heel blij :D En ik kan weer simsen :wub
markos
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1228
Lid geworden op:
vr 15 feb 2013, 19:43

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

^
Ligt het aan mij, maar ik zie allemaal een soort smileys met een zwarte rand eromheen?
Kijk maar:
Afbeelding

Zal wel aan onze computer liggen hoor! xD Maar wou het gewoon even melden.

En voor mij is het ook vakantie, en ik ben echt moeeeee! (A)

EDIT: Of hoort dat zo? :$

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie