Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

6085 berichten • Pagina 210 van 305

Gebruikersavatar
Sanne
Groentehakker Groentehakker
Berichten:
236
Lid geworden op:
vr 03 aug 2012, 11:56

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Heb morgen pas mijn eerste schooldag. :) Wel gelijk woensdag gym.
Gelukkig morgen en overmorgen sowieso geen huiswerk want we hebben dan introductiedagen. Yay, :3

Wat ik nog kwijt wil is dat ik al dagenlang een heel spannend verhaal in mijn hoofd heb zitten. Maar ik kan er geen plaatjes bij maken want dat is te moeilijk. xD Dus hij blijft gewoon in Word.
Afbeelding Afbeelding
Ddeemm
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2189
Lid geworden op:
zo 03 jun 2012, 13:37

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Zo, mijn eerste schooldag zit er ook weer op :) Best raar, ik heb helemaal niet het gevoel dat er 9 weken tussen heeft gezeten. Het is net of ik iedereen vorige week nog heb gezien ofzo :laugh

En ik zit alweer aan chocopepernoten :D
Afbeelding
Gast0698
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2551
Lid geworden op:
za 02 jun 2012, 20:02

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

@lynn daar hoef je egt niet zenuwachtig voor te zijn ik had hem ook gedaan 2 jaar geleden maar het stelt weinig voor


wow goeie laptop abctje! :3

Laatst gewijzigd door Gast0698 op wo 04 sep 2013, 19:37, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
abctje
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3515
Lid geworden op:
ma 27 sep 2010, 15:41

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Happiness here!
Ik heb mijn nieuwe laptop besteld, een Asus N56VB-S4060H. Als het goed is kan hij de sims goed draaien en is hij lekker snel, met een goeie videokaart :3
Nu is het wachten tot hij binnenkomt, en dat kan nog wel even duren aangezien hij niet op voorraad is. Voor mijn gevoel gaat het waarschijnlijk eeuwen duren, ach, dan kan ik mijn geduld op de proef stellen. ben benieuwd in hoeverre dat gaat lukken :P
Gebruikersavatar
ixkilledxthexcookie
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2063
Lid geworden op:
di 08 mar 2011, 20:33

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Whoeeh omdat ik overgeplaatst ben naar de andere klas ga ik het vieren met mn beste vriend door ijsjes en donuts te gaan halen zaterdag. Yaay ;D
Ik had vandaag ook scheikunde met hem en we hebben elkaar helemaal onder zitten tekenen xD
Afbeelding
Call me Linss, or Linsey, whatever you like best :3
Gebruikersavatar
o0simsfreak0o
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
7316
Lid geworden op:
di 28 jul 2009, 20:25

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

blegh, lekker dat warme weer ._.
ja niet dus, ik zweet me telkens rot als ik op school aan kom, in de trein zit naar huis en als ik thuis kom, waardoor ik elke dag moet douchen
waardoor ik dus elke dag mijn benen, armen, nek en beetje van mijn gezicht weer moet insmeren omdat als ik dat niet doe het droog is en het kan gaan jeuken en t doet ook wel een beetje pijn ._.

en de treinen waren vandaag weer een pretje :3
vanochtend 5 minuten vertraging, vervolgens vertrok ie pas 7 min later, toen nog een wisselstoring en nog wachten op een opkomende trein, woohoo, een kwartier te laat aangekomen
waardoor ik me dus onwijs moesten haasten naar school, waardoor ik 5 min te laat was en een oceaan van zweet op mijn voorhoofd had ._.
en toen naar huis, was ook zo'n feest ._.
er reden amper treinen, van de 12 of 14 die meestal op zo'n scherm staan reden er maar zo'n 5 ofzo? anyway, ik moest dus met de bus, deed ik er natuurlijk weer zo'n 30-45 min langer over om thuis te komen ._.
naja naar huis gaan is minder erg dannaar school gaan, aangezien ik er niet tegen kan om iets te missen :'3

door mij was zelfs een keer een tandarts afspraak verzet omdat ik school niet wilde missen :3

en ik heb totaal geen tijd meer door de weeks om shows enzo te kijken :'3
en das niet leuk :'3
Afbeelding
(っˆ•ˆ)っ
Gebruikersavatar
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
12551
Lid geworden op:
do 25 feb 2010, 12:35

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Zo bizar, er is hier een suuuuuupeeeer grote brand in Zevenaar! In een plastic fabriek nog wel, pfoef! Niet normaal hoeveel chaos er is. Treinen mogen niet verder vanuit Zevenaar richting Doetinchem.. Waarschijnlijk giftige stoffen vrij gekomen. Brrrr vind het maar eng!
_Jente_
Mest analist Mest analist
Berichten:
583
Lid geworden op:
ma 17 sep 2012, 12:28

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Mijn kat wil niet meer eten, al twee dagen niet meer. :(
We zijn gisteren bij de dierenarts geweest en die heeft een soort dwangvoeding meegegeven die we haar in een spuitje moeten geven, maar ze spuugt het na een uurtje steeds weer uit. Arm beest :(
Als ze maandag nog steeds niet eet moeten we terug komen. Ik hoop dat er niks ernstigs is...
Gebruikersavatar
abctje
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3515
Lid geworden op:
ma 27 sep 2010, 15:41

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

^Jakkes, ik hoop dat het goed komt met je kat :(

Ik vind mezelf op het moment saai en stom. De admiraliteitsdagen zijn in Dokkum (Geen idee of dat iemand van jullie wat zegt :3). Gisteren zijn Iris Kroes en Chraly Luske geweest, en vanavond komt Ali B en nog wat anderen. Super gezellig natuurlijk, iedereen was en is er, feest, activiteiten, super allemaal. Maar ik ben niet één keer geweest.. Ik had wel gekund. Maar heb het gewoon om de één of andere belachelijke reden, die ik zelf niet weet, niet gedaan. En nu het te laat is, baal ik. -.-'

Maar nu heb ik wel wat tijd gehad, om weer eens te tekenen. Alleen kan ik altijd wel één oog tekenen, maar een tweede lukt nooit... :P
Gebruikersavatar
Sakita
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
458
Lid geworden op:
za 21 apr 2012, 17:15

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

^ Heb ook altijd moeite met het 2e oog te tekenen. En ik heb ook al leuke evenementen gemist voor stomme redenen. ;)

Ik slaap al drie nachten slecht omdat ik midden in de nacht wakker word en niet meer kan slapen. Vreselijk vervelend. Ben altijd doodop 's avonds, maar meteen in slaap vallen of doorslapen lukt me niet meer. :(

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie