Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

6085 berichten • Pagina 203 van 305

Gebruikersavatar
SimsSter
Kruidenverdeler Kruidenverdeler
Berichten:
29
Lid geworden op:
di 06 aug 2013, 15:11

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Ik heb net even gevonden hoe ik mijn citaat en profielfoto kan wijzigen, na 1 dagje lid te zijn.
Simsfreak schreef:Dumdum, dadelijk op vakantie, naja, 2 dagen weg :3

Heel mijn iPod vol gepropt met ál mijn cd's, er staat nu 4,6 GB op, of iets meer omdat ik ook nog 2 cd's gedownload heb :3
En nu moet ik nog een manier vinden om die foto van Darren Criss op mijn iPod te krijgen zodat ik een achtergrond heb :3
Wat voor een iPod heb je? Ik weet hoe het moet

Laatst gewijzigd door Imme op wo 07 aug 2013, 14:39, 1 keer totaal gewijzigd.

Reden: Berichten samengevoegd i.v.m powerposten

Afbeelding
Gebruikersavatar
SimsSter
Kruidenverdeler Kruidenverdeler
Berichten:
29
Lid geworden op:
di 06 aug 2013, 15:11

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Imme schreef:^ Ik heb in de eerste klas met school zweefgevlogen. Het is heel gaaf en qua 'engheid' valt het erg mee :) Heel veel plezier!

Ik ben een huis aan het bouwen met de Sims. Eindelijk lukt het een keertje weer :) En wat is het toch goor weer. Het blijft maar regenen.
Leuk! Wil je het huis aan mij laten zien? Ik ga vanavond ook eindelijk Simsen :thumbsup
Afbeelding
Gebruikersavatar
Ray
Teamlid Teamlid
Berichten:
5170
Lid geworden op:
vr 25 mei 2012, 19:08

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Lig je lekker te slapen en opeens gaat je hond helemaal te keer. Je stapt het bed uit en je gaat kijken. Zie je opeens een vlinder in het huis, die verdwaald is. Ik had een washand gepakt en ik had, geprobeerd om de vlinder naar buiten te lokken. :P
Gebruikersavatar
o0simsfreak0o
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
7316
Lid geworden op:
di 28 jul 2009, 20:25

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

@Ray: dat had ik ook eergister, dat er een vlindertje in mijn kamer zat
opgegeven moment ging t op mijn tshirt zitten dus ston dik rustig op om het richting het raam te brengen, toen vloog ie opeens van mijn shirt en weer terug en toen had ik het naar buiten gekregen en voelde ik me goed :3

ik wil weten in welke klas ik zit en wie van mijn vorige klas nog bij mij in de klas zit ._.
een docent had gezegd dat er 1/2 weken na het begin van de vakantie het op internet zou staan, maar te staat er nog steeds niet :'3
Afbeelding
(っˆ•ˆ)っ
Bas
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2692
Lid geworden op:
vr 13 apr 2012, 20:09

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

@Ray
Veel sterkte!

Pff, best heftig; zo'n meisje van mijn school is overleden...
Ik kende haar eigenlijk niet echt, alleen maar van gezicht, maar toch vind ik het best heftig. Sowieso omdat mijn school best klein is, en je iedereen toch wel elke dag ziet lopen, en ik ken mensen die haar wel goed kenden.
Maar 17 en dan al dood, zoiets wens je niemand toe!

Dit gaat over haar:
http://nos.nl/artikel/538060-lichaam-gr ... eisje.html
Gebruikersavatar
lam6
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1074
Lid geworden op:
za 17 okt 2009, 15:45

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

^Bah, ik herken het...
Één die ik kende was op een brute wijze vermoord (mes in het hart) en de ander is door een (nog steeds) onbekende oorzaak om het leven gekomen...
Veel sterkte!
Gebruikersavatar
maxxie03
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
916
Lid geworden op:
vr 03 aug 2012, 15:50

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

OMMGG!!! Ik ben zo blij haha, dit weekend is in Amerika de D23 Expo (Offciele Disney fan event), en ik zal jullie niet te veel lastig vallen met mijn animatie praatjes maar Ty Burrell (Van Modern Family) gaat in Finding Dory spelen!!! Ik ben zo blij! Oh en morgen jarig :D

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie