Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

6085 berichten • Pagina 201 van 305

Gebruikersavatar
Robin.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6398
Lid geworden op:
do 11 aug 2011, 13:28

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Inpakstress is voor mij donderdag, dan ga ik op vakantie. Dit jaar alleen niet naar het buitenland, maar gewoon in Nederland. Ach, ik vind het niet zo heel erg. Hoeft je tenminste niet zo lang te reizen. En ik hoorde op tv dat het weer deze week gaat oplopen tot 32 graden, dus dat wordt genieten, alhoewel.. 32 graden is wel erg warm.
Gebruikersavatar
Sanne
Groentehakker Groentehakker
Berichten:
236
Lid geworden op:
vr 03 aug 2012, 11:56

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Net Scary Movie 4 gekeken. Nu heb ik ze alle 5 gezien! :D
En er zaten stukjes van The Village in, die keek ik met kamp.

En ben over twee weekjes jarig! Daarna lekker weekendje weg.
Afbeelding Afbeelding
minermb
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1170
Lid geworden op:
zo 15 jul 2012, 08:41

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Ik heb een leuk idee om een verhaal te gaan schrijven, maar ik kan helemaal geen namen verzinnen voor mijn personages
Afbeelding
klik op mijn banner om de avonturen van Bennie en Bloem in de toekomst te lezen
Gebruikersavatar
Ray
Teamlid Teamlid
Berichten:
5170
Lid geworden op:
vr 25 mei 2012, 19:08

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Ik ben van plan om morgen een nieuwe printer te kopen. Stiekem heb ik geen zin om met deze warmte de stad in te gaan, maar oké.
Mijn nichtje van 4 jaar is helaas ziek geworden, ze heeft iets met haar amandelen. Hopelijk gaat het goed komen. :)
Gebruikersavatar
Yolo
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
285
Lid geworden op:
vr 10 aug 2012, 19:49

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Ik heb een joekel van een blaar op mijn voet zitten doordat ik gister mijn krantenwijk heb gelopen met sandaaltjes. Nooit ergens last van gehad bij het lopen op deze sandaaltjes tot gister dus :glare . Gelukkig hoef ik voor mijn werk vanmiddag toch alleen maar te zitten.

En de vakantie is niet goed voor mijn gewicht. Ben sinds het begin van de vakantie zo ongeveer twee kilo's aangekomen O.o Ik denk dat ik maar is wat meer op mijn voeding en beweging moet gaan letten. Maar het is zo lastig om van het lekkere spul af te blijven als je helemaal niets te doen hebt.
Ddeemm
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2189
Lid geworden op:
zo 03 jun 2012, 13:37

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

^ Dat probleem heb ik ook. Ik durf niet eens op de weegschaal te staan om te kijken hoeveel ik ben aangekomen xD

Oja, ik ben trouwens niet aangenomen voor die baan :glare Best raar, want het is gewoon een supermarkt baantje en ik denk dat iedereen dat wel kan. Maar hij was niet overtuigd zei hij :S
Wat wil je dan horen, dat vakkenvullen mijn grote passie is?

En ik ga waarschijnlijk 5 november naar Birdy!! :D Morgen vroeg is de kaartverkoop, dus dat wordt vroeg opstaan!
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie