Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

6085 berichten • Pagina 195 van 305

Gebruikersavatar
maxxie03
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
916
Lid geworden op:
vr 03 aug 2012, 15:50

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Dave. schreef:Ik heb zo onwijs veel zin in morgen! Voor het eerst in heel mijn leven naar de Efteling. :sweatdrop

En ik zie Anna, Marit en Matthieu dan weer! Zo lang geleden dat ik Marit gezien heb, kleine Limburgers zijn awesome. En Anna en Matthieu is natuurlijk ook weer een paar maanden geleden. ZO AWESOME!
En ik ben zo asdfghjkl verliefd. :wub
Eerste keer Efteling :O Hoe kan dat!!! Haha veel plezier!!!
Gebruikersavatar
djon black
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3067
Lid geworden op:
di 15 dec 2009, 08:14

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

@matthieu: dikke skype sessie, succes met 11 uur beaten. achter elkaar door :P
nu ook weer op skype vandaag, zitten we op 6 uur ongeveer, vandaag. Maar wel pauzes. Maar succes. :P

En wat ik kwijt wil, morgen naar Walibi :)

V ... ik weet wie ik de schuld moet geven :P

Laatst gewijzigd door djon black op zo 14 jul 2013, 21:41, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
emdt1997
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
9
Lid geworden op:
zo 14 jul 2013, 12:40

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

djon black schreef:@matthieu: dikke skype sessie, succes met 11 uur beaten. achter elkaar door :P
nu ook weer op skype vandaag, zitten we op 6 uur ongeveer, vandaag. Maar wel pauzes. Maar succes. :P

En wat ik kwijt wil, morgen naar Walibi :)
Mijn record was tenminste gebroken met 11 uur :3 en die 6 uur vandaag was ook leuk

wat ik kwijt wil: ik vind het echt vervelend dat als je dingen laat vallen, dat je ze dan zelf moet opruimen.
ik moet nu dus maar is gaan opruimen....
De zon zal voor je stralen, ook als je het niet ziet
Imme
Teamlid Teamlid
Berichten:
14216
Lid geworden op:
za 28 mei 2011, 20:01

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Vandaag was echt leuk! Eerst gingen we een stukje rijden met de auto naar een of ander stukje zee. Daar waren vet veel flamingo's :laugh
En in de namiddag hebben we gedoken en toen zijn we de zeeschildpad tegen gekomen :D Dat was zo gaaf. Ineens was ie er. Zo snel als ie kwam was ie ook weer weg :P Ook nog steenvissen gezien en andere vissen die we met snorkelen al hadden gezien, maar dan nu uit een heel andere hoek.
Gebruikersavatar
o0simsfreak0o
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
7316
Lid geworden op:
di 28 jul 2009, 20:25

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

k was zaterdag naar de efteling geweest en mijn ouders hadden me gebracht en we gingen ook slapen in Tilburg
dus, ik zou moeten bellen ofzo als ik opgehaald zou moeten worden, maar toen ging mijn mobiel leeg en kon ik niet bereikt worden en kon ik niemand bellen
dus toen we naar huis gingen(de groep) ging ik eerst nog naar dat winkeltje om te vragen of ik ff stroom mocht lenen en ik kreeg toen een smsje dat ze stonden te wachten
bleek dus dat ze al 2 uur te wachten stonden :'3

maar verder was t wel leuk :3
werd op gegeven moment best heeeeel erg moe, stond in de rijen telkens te gapen ._.
en die nieuwe fotoplek in de Fata Morgana is grappig :'3
das staan er telkens mensen met hun handen omhoog op :'3

en en en daarin ook, bij 1 of andere tunnel keek ik voor het eerst naar achter en bleek die kamer zegmaar te draaien, dat had k nog nooit gezien o;
was best awesome :3
er waren ook kamelen en ze stonken :'3
en ik vond het zielig want er gingen ook mensjes op, kinderen kan ik nog wel zeggen van okay dat kan wel maar van die dikke volwassen mensen vind k gewoon zielig ._.
en die watershow was ook wel mooi, wel jammer dat t nog licht was, maar t was wel mooi :3
Afbeelding
(っˆ•ˆ)っ
minermb
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1170
Lid geworden op:
zo 15 jul 2012, 08:41

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Ik zit nu in Edinburgh, hoofstad van schotland, en daar is het echt lekker weer en ben al best bruin geworden. ik ga vandaag ook nog naar de dierentuin. Het is ook een hele mooie stad
Afbeelding
klik op mijn banner om de avonturen van Bennie en Bloem in de toekomst te lezen
Gebruikersavatar
Shevens
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3471
Lid geworden op:
do 28 okt 2010, 20:02

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Matthieu schreef:Dikke skypesessie met Stan, Dave, Anna en Marit. :sweatdrop

En morgen Efteling! Tudududuududummmm
Auwieje kael, een beetje lachen om mijn accent. ):

NIKS te doen, ik haat vakantie, als ik no ugewoon iets te doen had. .-.
Afbeelding
Gebruikersavatar
ixkilledxthexcookie
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2063
Lid geworden op:
di 08 mar 2011, 20:33

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

@Shevens kom gezellig eens naar Utrecht ;D

Whoop kaartjes voor Tonight Alive en A Day To Remember zijn gekocht ;D
Ik ben teveel aan het fangirlen over King the Kid met Amber xD Dat wordt 24 uur KTK luisteren als ik woensdag bij haar ga logeren xD
Afbeelding
Call me Linss, or Linsey, whatever you like best :3
_Jente_
Mest analist Mest analist
Berichten:
583
Lid geworden op:
ma 17 sep 2012, 12:28

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Het brandalarm ging net af en mijn vader was net op weg naar zijn werk. Ik dus naar boven om de batterij uit het brandalarm te trekken, krijg ik dat ding niet van de muur.. :angry Terwijl ik dat ding met al mijn kracht van de muur af probeer te trekken gaat mijn kat in mijn been hangen met zijn nagels... Eindelijk heb ik dat ding van de muur, krijg ik de batterij er niet uit. Besluit ik toch maar mijn vader te bellen. Gelukkig was de bus nog niet vertrokken dus vijf minuten later komt mijn vader thuis. Zie ik ineens dat mijn teen heel erg aan het bloeden is, geen idee hoe ik dat voor elkaar heb gekregen. Nou mijn vader gaat dus naar boven en in 1 seconde heeft hij de batterij eruit... :sweatdrop. En nu is mijn vader maar met de auto gegaan...

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie