Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

6085 berichten • Pagina 179 van 305

Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Mijn boeken zijn binnen :D
Deze 4 zijn het:
- De belevenissen van een muurbloem
- De Ijzerkoning
- De Ijzerprinses
- De Ijzerkoningin

De laatste 3 horen bij elkaar (serie).
En k ga waarschijnlijk sparen voor Call of Duty Black Ops 2, ik wil 'm nu echt hebben. Nu nog even kijken of hij ergens in de aanbieding komt voor een laag prijsje of afwachten tot de nieuwe uit is. Want om er 50 euro voor te betalen vind ik net iets te veel van het goede ;3
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
12551
Lid geworden op:
do 25 feb 2010, 12:35

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

maxxie03 schreef:Ik vind dat de uitdagingen een beetje dood zijn op SN, dus ik heb zin om er straks een te starten :)
Kan je eigenlijk best in een PM even vermelden met enige ideeën, vind niet dat het zo op de site hoeft te staan ;)
Dave.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5666
Lid geworden op:
za 13 aug 2011, 16:14

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Oh yeah! Ik moet eigenlijk vrijdag al een film inleveren voor het filmfestival bij mij op school, maar daar kwam ik een beetje laat achter en dat ga ik dus echt niet redden. Nu hebben we een week uitstel, nu moet ik dus een vijftien minuten film maken in minder dan twee weken, het lijkt makkelijk, maar het kost best veel tijd. Het filmen doen we helaas niet even in een dag, en monteren is ook vaak een hele klus. Ik kijk er wel heel erg naar uit en ik vind het wel spannend eigenlijk, zo'n korte deadline. Nu ga ik het wel even druk krijgen! XD
Gebruikersavatar
maxxie03
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
916
Lid geworden op:
vr 03 aug 2012, 15:50

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

AnsjJ2 schreef:
maxxie03 schreef:Ik vind dat de uitdagingen een beetje dood zijn op SN, dus ik heb zin om er straks een te starten :)
Kan je eigenlijk best in een PM even vermelden met enige ideeën, vind niet dat het zo op de site hoeft te staan ;)
Oh sorry! Ik bedoelde het niet gemeen! Ik bedoelde dat er niet veel uitdagingen zijn, ongeveer 2 actieve dus dat ik van plan ben een nieuwe te maken :)

En ik weet eindelijk hoe je zelf poses kan maken met Blender straks even testen!
Gebruikersavatar
Liza
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5075
Lid geworden op:
zo 11 jul 2010, 17:58

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Ja, ik moet hier echt weer actief gaan worden because I miss you all ~ !
Zo even sims opstarten, nu bezig om een simblr te creeeren. ^^"
Prefer to get called Lisa. | I love Llama's. c:
Gebruikersavatar
maxxie03
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
916
Lid geworden op:
vr 03 aug 2012, 15:50

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Vandaag op school echt een bui dat ik om alles en iedereen moest lachen! Gelukkig geen strafwerk of eruit gestuurd, nu Frans leren en strafwerk maken van andere keer :$ :P
Gebruikersavatar
ixkilledxthexcookie
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2063
Lid geworden op:
di 08 mar 2011, 20:33

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Nog maar 5 weken en dan ben ik eindelijk jarig ;D Heeft iemand nog ideeën voor wat ik met mijn 16e verjaardag kan doen? c:

Ik ben druk bezig met behang en kleuren uitzoeken want ik mag mijn kamer opnieuw behangen! Waarschijnlijk krijg ik ook posterbehang van Asking Alexandria of iets anders dat ik zelf mag ontwerpen, dus ik ben blij c:

v Nja ik nodig maar iets van 7 mensen uit, dus om nou met z'n 7en een feestje te bouwen :p

Laatst gewijzigd door ixkilledxthexcookie op wo 22 mei 2013, 20:59, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Call me Linss, or Linsey, whatever you like best :3
Gebruikersavatar
Yeroen
Snackventer Snackventer
Berichten:
98
Lid geworden op:
zo 31 okt 2010, 08:48

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

^
Gewoon eens hard feestje maken

En ik wil nog even kwijt dat dit m'n honderdste bericht is. Jippie
Weer een computer, maar te sloom voor de sims. Ik ga nog steeds dood
Gebruikersavatar
o0simsfreak0o
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
7316
Lid geworden op:
di 28 jul 2009, 20:25

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

waah, k luister na een paar dagen eindelijk eens naar de mini album van een groep die ik leuk vind en waaah
ik ben niet snel onder de indruk maar waah er zitten 2 liedjes op die echt gewoon geweldig zijn
en dan vooral de balladish liedje die kreeg het voor mekaar om mij 5 keer waah te laten zeggen en dat betekend dat ik onder de indruk ben >.<
jup, ik hou nu meer van ze dan ik eerst deed

vind dat stukje waar ze 'dangelous' zingen toch wel het leukst :'3
Afbeelding
(っˆ•ˆ)っ

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie