Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

6085 berichten • Pagina 175 van 305

markos
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1228
Lid geworden op:
vr 15 feb 2013, 19:43

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

^
ooeeeh! dat is echt grof!
lijkt me geen pretje om levend verbrand te worden, maar ja :)

^^
kreeg ik ook maar een iphone! maar nee, ik moet het maar doen met een telefoon zonder apps! ( wel internet maar geen google play! handig he!')

@simmielove: zou het nietmeer doen! :D

Laatst gewijzigd door markos op vr 03 mei 2013, 15:49, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Jonehns, ik zie dit toch te vaak gebeuren, reageer niet alleen op anderen maar prlaats ook iets wat je kwijt wilt. Dit is namelijk géén chat!

Mijn moeder heeft dr telefoon laten vallen, kapot. En mijn moeder is echt mega zuinig op haar spillen en ze stopt hem in haar zak en dan.. Boem, kapot. Ze gaat m waarschijnlijk wel laten reparen, maar dat kost wel 140 euro... (Ze heeft de Samsung Galaxy SII)
Wel iets goeds, is dat mijn IPod is gerepareerd :D
De home-button was ingedeukt.
En Ilja is echt een mega gifkikker als ik haar borstel, mijn rechterhand zit vol krassen van haar. Eigenwijs geval!
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
SimsDreams
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
374
Lid geworden op:
zo 19 feb 2012, 12:17

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Slimpie Hugo schreef:Ein-de-lijk mijn mobiel gevonden. Dat heeft lang geduurd. Maar ik heb al zo'n 6 maanden niet opgewaardeerd, dus ik hoop niet dat mijn nummer is bevroren. :|
Hij zit nu in de oplader, ik ben benieuwd. :')
Nja, ik had m'n gsm ook eens 6 maanden niet gebruikt. En toen kon ik hem niet meer gebruiken :glare


Vanochtend gehoord dat de CD&V 3 weken minder zomervakantie wil! Toch belachelijk! Dan hebben we maar een maand en 1 week! Maar waarschijnlijk gaat dat niet gebeuren, want daar zullen niet zoveel mensen mee eens zijn denk ik.
Afbeelding
De Fotodoos van SimsDreams
Gebruikersavatar
Shevens
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3471
Lid geworden op:
do 28 okt 2010, 20:02

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

@Dave. ; Hmmm.. iPhone 5, ik heb nu nog een 4. Hopelijk volgend jaar een nieuwe telefoon (nog een jaar lang mijn abonnement.. :|)
EN dan weet ik nog niet welke ik pak. Samsung Galaxy S(5)/4? iPhone 5? Ik wil echt een Samsung Galaxy S D:

=3
En ik wil kwijt dat ik niet kan wachten tot 6 mei als ik de internationale nieuwsberichten mag geloven. asdfghjkl
Afbeelding
Gebruikersavatar
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
12551
Lid geworden op:
do 25 feb 2010, 12:35

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

^Wij kunnen ook niet meer wachten!!!! *doet een dansje in de woonkamer*

Gisteren mee gedaan met een spieroefening training, voor het eerst in 3 maanden ongv, en hoppa gelijk weer spierpijn. In ieder geval een teken dat ik het goed heb gedaan >< Zou eigenlijk denken dat door mijn krachttraining dat ik geen spierpijn moet hebben, o well.. Dat wordt dus niet skeeleren vandaag!

OH! Hebben jullie het al gehoord! Dinsdag wordt het rond 22 a 24 graden wooooohooo! Zet de cocktails en pak je korte broek maar uit de kast *TIJD VOOR ZOMER*
Bas
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2692
Lid geworden op:
vr 13 apr 2012, 20:09

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Mijn moeder komt mijn kamer binnengelopen:
"Bas, papa en ik hebben nog eens goed nagedacht, en we hebben besloten dat je morgen (zondag dus) niet mee naar Walibi mag."

Nee, niet eens goedemorgen ofzo, maar meteen dit, en ik mag volgens hun niet omdat ik 'straf' heb, terwijl ze me alleen maar hebben gezegd dat ik niet meer naar feestjes mag.
Ik ben zó boos nu…
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

@Ans
Dan zitten wij in Frankrijk, maar daar zou het rond de 25 graden worden als we daar zijn o.o

Ilja is vandaag 1 geworden! :swing
Ze gedraagt zich niet naar dr leeftijd, nogsteeds naar een puppy van 4 maanden. Leuk toch, een hond van 37 kilo die gewoon dr kop op een bureau kam leggen.. Haha
Mijn vader heeft dr vanochtend de trap opgetild en haar neergezet op de overloop, vond ze mega leuk! Vooral omdat ze mog nooit in mijn kamer is geweest denk ik, en ze probeerde bij me op bed te komen, alleen tilde ze haar achterpoten niet op. Had er trouwens geen nee tegen gezegd hoor, als ze bij me kwam liggen :p
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
SimsDreams
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
374
Lid geworden op:
zo 19 feb 2012, 12:17

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Er is bij ons een trein ontplof met chemische dingen :scared
Er zitten kankerverwekkende dingen in de lucht. 300 mensen geëvacueerd! Ik ben nu wel bij mijn oma, maar m'n ma zit daar wel. Er is gelukkig wel niks met haar aan de hand. Iedereen moet nu binnen zitten met deuren en ramen gesloten :scared
Afbeelding
De Fotodoos van SimsDreams
Gebruikersavatar
Saphira
Groentehakker Groentehakker
Berichten:
180
Lid geworden op:
wo 24 mar 2010, 19:24

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Net terug van een heerlijk weekje vakantie :D Ben naar Biddinghuizen geweest, naar Oostappen vakantiepark Rivièra beach. Half uurtje lopen van walibi af xD Was een heerlijk weekje !

Heb daar een ontzettend leuke jongen ontmoet, ik sta met hem op de foto, maar ik durfde zijn naam niet te vragen, en daar baal ik nu ontzettend van :( Dusss, gaat er toevallig iemand nog richting walibi, en wilt even daarheen voor mij ? XD Of woont er iemand toevallig in de buurt ? xD

We gaan 10 mei weer naar walibi met z'n 5en, maar me vriendinnen willen niet naar dat park toe want ''dat had je dan maar eerder moeten vragen'' grrrr..... baalbaalbaalllll !!!!
Afbeelding
Gebruikersavatar
maxxie03
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
916
Lid geworden op:
vr 03 aug 2012, 15:50

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Vanochtend toen ik wakker werd kreeg ik een pakketje van m'n moeder, blijkbaar dus een Blu Ray film gewonnen van de klokkenluider van de Notre Dame. Net dus lekker op de bank een Disney klassieker gekeken.

Zometeen screens maken voor 365 familie Neville. En lekker simsen daarna wat films op m'n Ipad zetten en morgen naar Engeland!
Gebruikersavatar
SimsDreams
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
374
Lid geworden op:
zo 19 feb 2012, 12:17

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Ik hoor al de hele dag ambulance's en politiewagens :scared
Ze hebben het vuur moeten blussen met het water van De Schelde, maar dat is nu in het stadswater geraakt daar.(Dat zeggen ze toch...) En nu zijn er mensen afgevoerd. M'n pa zou ons nu moeten komen ophalen maar dat mag weer niet. Dus nu zit ik mij hier dood te vervelen bij m'n oma :glare

EDIT: Er komen nu giftige damen via de riolering naar boven. En er zijn ondertussen een dode twee doden gevallen en 14 gewonden! :scared

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Laatst gewijzigd door SimsDreams op za 04 mei 2013, 16:27, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
De Fotodoos van SimsDreams
Gebruikersavatar
Robin.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6398
Lid geworden op:
do 11 aug 2011, 13:28

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Yay, eindelijk een goede videokaart gekocht die De Sims 3 goed aan kan. Normaal moest ik de instellingen op normaal of zelfs laag zetten en nu kan alles op hoog! :swing

En ik hoop dat het snel maandag is! Ben benieuwd of De Sims 4 wordt aangekondigd. :D
Gebruikersavatar
ixkilledxthexcookie
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2063
Lid geworden op:
di 08 mar 2011, 20:33

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Whoeeh morgen naar Engeland! Ik heb er echt superveel zin in! We zitten in een mega groot landhuis die vlakbij het strand staat. Als we een beetje mooi weer hebben, wordt het helemaal geweldig :D Helaas moeten we wel om 8 uur 's ochtends al op Schiphol zijn ._.
Afbeelding
Call me Linss, or Linsey, whatever you like best :3

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie