Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

6085 berichten • Pagina 171 van 305

Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Vanmiddag bij wat meiden van school gegamed (Black Ops 2). Was erg gezellig!
Daarna even naar een vriendin gegaan in de hoop een spel te laten werken voor d'r, ben er nog steeds neit achter waarom hij het niet doet.
En mijn kat wilde net op mijn toetsenbord gaan liggen, dus ik haal zijn poten eraf, bijt hij. Chargrijnig mormel, nah, ik houd nog steeds van hem hoor :P
En nu ligt hij met zijn rug naar me toe, alsof dat me wat doet x3
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Bas
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2692
Lid geworden op:
vr 13 apr 2012, 20:09

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Gisteravond twee films gezien. De eerste was best wel heftig; het gaat over iemand die in contact komt met mensen die zelfmoord willen plegen, terwijl hij zelf best normaal is, maar hij wordt dan zelf ook depressief, en raakt in de problemen. Suicide Room. Iemand die film ooit gezien? Hij is Pools… :p
En daarna nog 500 Days of Summer. Dat is echt zo'n zielige film. Ik moest aan het einde wel even huilen. :$
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Vandaag naar Aspects Of Love in Amsterdam, we moeten wel zo weg, want het is toch 1 uur & 20 minuten rijden.
Vandaag is ook gelijk de langste dag dat Ilja alleen is, gister was ze ook vrij lang alleen en dat ging ook goed (verjaardag van mijn nicht)
En eigenlijk had ik eergister jarig moeten zijn, maar ben 10 dagen te laat geboren, weet ik ook een x mijn "oorspronkelijke" geboorte dag, haha.
Nu nog 8 dagen tot mijn verjaardag en nog 6 dagen en dan vier ik het, ben benieuwd wat ik krijg van mijn ouders!
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
ixkilledxthexcookie
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2063
Lid geworden op:
di 08 mar 2011, 20:33

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Ik heb me vandaag helemaal misselijk gegeten aan ijsjes, taart en snoepjes ._. Njaa wel super lekker c:

Ik dacht vanochtend dat ik al vakantie had, mja moet nog een week wachten *sigh*
Afbeelding
Call me Linss, or Linsey, whatever you like best :3
Gebruikersavatar
SimsDreams
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
374
Lid geworden op:
zo 19 feb 2012, 12:17

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Ik heb ent m'n project voor techniek thuis afgewerkt. Alleen... Het werkt niet...
Want mijn grijp armen moeten in hetzelfde gat als een van m'n draadjes zitten. Maar die grijp armen zit er dus in, alleen dat draadje past er niet in. Omdat de ruimte te groot is door die grijp arm -.-
Dat word weer een buis. :thumbdn
Afbeelding
De Fotodoos van SimsDreams
Gebruikersavatar
Guppie
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1944
Lid geworden op:
ma 09 jul 2012, 16:54

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Vandaag thuis door dreiging van een shooting in Leiden.
Mijn school moet nog beslissen of ze morgen weer open gaan.

Mijn advies: blijf nog maar lekker dicht! (H)

Maar ik vind het sowieso raar dat vandaag de scholen dicht moesten vanwege de dreiging, maar die dreiging morgen opeens voorbij is zonder dat de dader opgepakt is.
Gebruikersavatar
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
12551
Lid geworden op:
do 25 feb 2010, 12:35

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Volgens het nieuws gaan de scholen morgen weer open! En die gene die dat geplaatst heeft krijgen ze ook wel te pakken :) Maar wel een eng idee zeg bah! Wat een geweld de laatste week in de wereld :(

Vandaag tot half 5 naar school geweest, ff thuis wat yoghurt gegeten en door gegaan naar de sportschool. Pfoef ben kapot :(! Morgen mogen ook eindelijk de hechtingen eruit. Had een Cyste op een vervelende plek zitten en die moest weg gesneden worden. Belemmerde m'n sporten weer grrr! Blij dat ze er morgen uit gaan!
Gebruikersavatar
o0simsfreak0o
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
7316
Lid geworden op:
di 28 jul 2009, 20:25

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

ik ben hier al een tijd niet geweest o;

naja, anyway, so dus I was vandaag ook vrij, stond ik de garage spelletje te spelen vlak voor ik weg wilde toen werd ik gebeld en was ik vrij, maar ik was er absoluut niet blij mee :'3
want vandaag was best belangrijk en nu word dat verplaatst naar een andere dag deze week >.<
stomme idioot, kan die zoiets gewoon ff niet doen ofzo :'3


ik heb nu al bijna 5 maanden niet gesimst :O
ben nu wel verslaafd aan pokemon, op m'n mobielll :3
Afbeelding
(っˆ•ˆ)っ
Gebruikersavatar
Yade
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
145
Lid geworden op:
zo 15 apr 2012, 11:22

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Guppie schreef:Vandaag thuis door dreiging van een shooting in Leiden.
Mijn school moet nog beslissen of ze morgen weer open gaan.

Mijn advies: blijf nog maar lekker dicht! (H)

Maar ik vind het sowieso raar dat vandaag de scholen dicht moesten vanwege de dreiging, maar die dreiging morgen opeens voorbij is zonder dat de dader opgepakt is.
Maar alle scholen zijn morgen nog extra beveiligd, staan agenten bij alle scholen en ik denk dat de schoolleiding het heus wel snapt als er morgen mensen thuis willen blijven. Jij woont dus in/nabij Leiden? Ik ook, en politie gezien...niet te filmen :|
Houd me vast als ik verdrietig ben. Kus me als ik moet huilen. Maak me aan het lachen als ik in de put zit. Hou van me tot ik sterf.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie