Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

6085 berichten • Pagina 170 van 305

Gebruikersavatar
Saphira
Groentehakker Groentehakker
Berichten:
180
Lid geworden op:
wo 24 mar 2010, 19:24

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

We gaan mijn hond trainen op behendigheid en doggydance voor school ;D

En we moeten donderdag naar een roofvogel gebeuren,, en dat is verplicht....
Gaat nog leuk worden met mijn extreme angst voor alles met vleugels...
Ik ben al aan het hyperventileren en aan het huilen bij een kip, laat staan roofvogels ;s Ik wil gewoon echt niet mee :( Heb geen zin om weer helemaal panisch te zijn :/ bah...

Volgende week jariggg, ik vier het niet op de dag zelf maar paar dagen later,, ook geen zin in me verjaardag, lekkere familieproblemen :(
Afbeelding
Gebruikersavatar
ixkilledxthexcookie
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2063
Lid geworden op:
di 08 mar 2011, 20:33

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Het is zulk mooi weer vandaag! Ik was om 12:10 uur al uit en toen heb ik nog 2,5 uur met vrienden in de zon gezeten en ijsjes gegeten c: Ik heb zo'n zin in de zomer <3
Ik hoop echt dat het zaterdag net zulk mooi weer is :3
Afbeelding
Call me Linss, or Linsey, whatever you like best :3
marlinde
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3423
Lid geworden op:
ma 27 dec 2010, 21:34

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

SimsDreams schreef:Mensen verkopen hun nagels die JB aangeraakt heeft op 2dehands.be ! Echt waar?! Echt? Kijk eens hoe hoog ze wel niet bieden. http://www.2dehands.be/muziek/overige-m ... &pc_id&afd (Niet dat ze het echt gaan kopen waarschijnlijk.) Maar toch.
Ik lach zulke mensen best wel hard uit, haha.

Ik ben hier weer eens, hehe. Ik moet toch echt eens wat aan school gaan doen, en als het dan moet, is het stukken makkelijker om mensen van hier op Twitter enzo lastig te vallen :')

En ik ben echt verliefd op dit weer geworden. Over een paar weken vakantie en dan écht zomer!
het nummer 1 lid van sn is pas... 32.
Ddeemm
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2189
Lid geworden op:
zo 03 jun 2012, 13:37

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Morgen krijg ik ein-de-lijk mijn lenzen :D
Eerst krijg ik een klein lesje over hoe ik mijn lenzen in en uit moet doen. Dat lijkt me best eng in het begin :S Maar ik moet er wat voor over hebben :D
Afbeelding
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Ik ga mezelf weer lekker opsluiten in de zomer :3
Het is gewoon te warm, maar dat heb ik snel. Maar het was erger in de auto, daar was het warmer als buiten o.o
Maar net met paardrijden aan het eind van de les naar buiten, nu is het lekker, want het is behoorlijk afgekoeld!
Maar ik ben blij als de hitte voorbij is. c:
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
FranSor
Beheerder Beheerder
Berichten:
8891
Lid geworden op:
do 09 jul 2009, 19:48

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Ik wil kwijt dat ik zo hard bezig geweest met achter de schermen op SN, werk, school en mijn huisje dat ik helemaal geen tijd heb om rond te hangen op het forum! :( Binnenkort hopelijk meer Soraya op het forum! :D
Afbeelding
Gebruikersavatar
Charge
Oplichter Oplichter
Berichten:
1443
Lid geworden op:
wo 29 sep 2010, 21:25

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

AnsjJ2 schreef:Hoera, Ans heeft hechtingen die vet veel pijn doen >< Nee heb geen ongeluk of iets gehad, moest iets worden weg gehaald voor dat ik eventuele meerdere ontstekingen zou krijgen ><
Jij ook al? :O Ik heb ook zoiets waar ik binnenkort iets aan moet laten doen. Zie er nu al tegenop..
Iig veel beterschap :)

En heeft iemand dat filmpje van de explosie van een fabriek in Texas al gezien?! De brand bij moerdijk was daar niks bij zeg. Ik las dat er bijna 200 gewonden en 15 doden waren. Niet zo gek ook als je de beelden ziet :S
Dave.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5666
Lid geworden op:
za 13 aug 2011, 16:14

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Wow! Wat een wind zeg, gelukkig ben ik thuis! Nu nog even wat huiswerk doen, na het eten waarschijnlijk ook nog... Ik wil zo graag Simsen, ik heb zo lang niet gesimst! Nouja, voor het weekend van het laatste, maar goed. En morgen wordt papa 50! Realiseer me nu pas dat er niet 'alleen wat familie' komt want heel de kast ligt vol met lekkers!
Gebruikersavatar
Rita
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
791
Lid geworden op:
di 30 nov 2010, 16:52

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Het leek mij best wel leuk om te melden voor de geschiedenis fans dat ze in Almelo de geschiedenis van de Franse Revolutie ofzo gaan naspelen van 19 t/m 21 April en ze gaan zogenaamd op de laatste dag strijden tegen elkaar..
Afbeelding
Ddeemm
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2189
Lid geworden op:
zo 03 jun 2012, 13:37

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Ik baal echt. Net bij de opticien geweest voor oefenen van mijn lenzen in en uit doen en het ging niet echt goed. Ik zat daar nog geen 5 minuten en ze zei al dat ik beter later terug kan komen omdat ik nog te bang ben om mijn oog aan te raken en ik er anders 3 uur zou zitten :S
Nu heb ik dus nog steeds geen lenzen :S :S Ze wou eerst een nieuwe afspraak maken voor volgende week donderdag maar ik ga niet nog een week wachten, dus nu heb ik dinsdag een afspraak...
Afbeelding
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Over 11 dagen ben ik jarig :3
Maar ik vier het op de 27ste, omdat heel veel mensen weg zijn op de eerste dag van de meivakantie, en das niet echt leuk natuurlijk!
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Matthieu
Meesterdief Meesterdief
Berichten:
8289
Lid geworden op:
wo 23 feb 2011, 21:02

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Vandaag Den Haag. Volgende week Antwerpen, Amsterdam en Hoek van Holland + skieën en nog ergens een advocatenbureau. Dan week vakantie. Dan 3 dagen school. Dan naar Frankrijk met uitwisseling. En dan begint het harde leven weer. :D
Just be kind.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie