Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

6085 berichten • Pagina 167 van 305

Gebruikersavatar
Charge
Oplichter Oplichter
Berichten:
1443
Lid geworden op:
wo 29 sep 2010, 21:25

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

@superfan
Maar natuurlijk ken ik jou nog :P

Hmm, ik heb vanaf morgen examens en moet eigenlijk leren/werken, maar ik heb een concentratiespan van niks :(
Ik heb vannacht zelfs nog een nachtmerrie gehad van dat ik onvoorbereid het examen inging. Het idee alleen al... :S
Iemand misschien nog tips?

Edit: Trouwens. Geen 1 april grap op simsnieuws dit jaar? xd
Ddeemm
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2189
Lid geworden op:
zo 03 jun 2012, 13:37

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Wow, nog nooit zo iets meegemaakt! Sta ik op het station, komt er opeens een super boze conducteur naar mij toe. Zegt ie: "Wat doe jij hier? Je weet toch dat je huisarrest hebt jongedame!' Ik kijk hem raar aan en wilde net wat zeggen maar hij was me voor en pakte me bij mijn arm en sleepte me mee naar één of ander hok. Dus ik probeer uit te leggen dat dit een misverstand is. Maar steeds was hij me voor en moest ik mijn mond houden. Nu zit ik dus nog steeds in dat hok op station! Hij zei dat ik hier moet blijven zitten tot hij klaar is om 23:30 uur! Ik heb alleen af en toe wifi van treinen die hier staan. Wat moet ik nou doen???

















1 april :P
Flauw, sorry

Gisteren gebruncht bij mijn moeder en vandaag bij mijn vader :D Was erg leuk :D
En ik heb gisteren seizoen1 van The Walking dead gekeken. Wat een super gave serie is dat! Heel verslavend ook! Iemand die het kent?
Afbeelding
Gebruikersavatar
Jessica Griffel
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
307
Lid geworden op:
di 08 mar 2011, 10:07

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

@Ddeemm: Ik heb wel van die serie gehoord, de vriend van mijn moeder kijkt die graag... Zelf heb ik er erg weinig van gezien.

@Koen: Volgende keer beter, ook jij zal een keer eerste worden!

Aaargh.. Ik sta gewoon al 3 dagen met hoofdpijn op... En ik heb geen flauw idee waar dat van komt :(
Gebruikersavatar
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
12551
Lid geworden op:
do 25 feb 2010, 12:35

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

^Jij ook al! Ik ook! Ik weet ook niet waar het van komt.

Vandaag weer even naar school geweest, was niet veel aan. Maarja niks aan te doen, dat is school nu eenmaal. Nu wachten tot de sportschool open gaat en dan maar eens even kijken wat de schade is van pazen >< Nee heb geen choco eitjes gegeten maar een paas ontbijtje wat me erg dwars heeft gezeten ><
Gebruikersavatar
Saphira
Groentehakker Groentehakker
Berichten:
180
Lid geworden op:
wo 24 mar 2010, 19:24

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Bijna klaar met mijn stageverslag ;3 Ik hoef alleen nog PR A4'tje, reflectieverslag en weekoverzicht !
Maandagmiddag dan maar weer naar Pannerden toe om me stageverslag te laten ondertekenen, en voor de laatste keer alle geitjes gedag zeggen :') Vind het echt jammer dat ik daar weg ben.

Hopen dat ik me verslag vandaag of morgen af heb, kan ik zondag lekker de hele dag aan me site werken ^-^
Afbeelding
Gebruikersavatar
xRainbow
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2387
Lid geworden op:
zo 19 sep 2010, 18:29

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Weekeeeend, eindelijjjjjjk.

Pfoeh, waarom is alles toch zo duur :c Wou de Limited Edition bestellen van 'n spel, lang gespaard dus ik was al helemaal vrolijk enzo c: Dacht al dat het spel zelf 50 euro zou zijn of zo, dus de Limited iets van 75-80 euro.
NOU NIET DUS. ):

150,- !! JONGENS WAAROM TOCH ;-;
Afbeelding
Gebruikersavatar
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
12551
Lid geworden op:
do 25 feb 2010, 12:35

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

@Rainbow: Wow dat is wel heel veel voor een spel! Om welk spel gaat het :)?

Ik ben sinds gisteren de nieuwe slender aan het spelen. Deze is nog schrik achtiger dan de eerste versie xD Een aanrader om te spelen dus :P!

Nu wachten tot het 11:00 uur is en dan ga ik eindelijk aan iets beginnen waar ik heel lang geleden al had aan moeten beginnen! Wieeeeeee!
Gebruikersavatar
xRainbow
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2387
Lid geworden op:
zo 19 sep 2010, 18:29

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

@AnsjJ2 Bioshock Infinite, mijn nieuwste verslaving :P Achja, ik moet en zal 'm hebben hoe lang het ook duurt xD

Gisteren aangemeld voor een krantenwijk waarvan sws niks beschikbaar is en ik als reserve sta, maar ja. Het valt te proberen 8-)
Afbeelding
Gebruikersavatar
Shevens
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3471
Lid geworden op:
do 28 okt 2010, 20:02

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

xRainbow schreef:@AnsjJ2 Bioshock Infinite, mijn nieuwste verslaving :P Achja, ik moet en zal 'm hebben hoe lang het ook duurt xD

Gisteren aangemeld voor een krantenwijk waarvan sws niks beschikbaar is en ik als reserve sta, maar ja. Het valt te proberen 8-)
HAH! Dat spel heb ik al in 2 dagen uitgespeeld omdat het zo leuk en verslavend was. Wel een flinke twist op 't eind...! Maar dat zie je zelf wel :fluit

Nou, weer een week voorbij en dinsdag is het dan zo ver, waarschijnlijk de eerste openbaring over iets. Hier, Facebook.. Overal.. Hopelijk kan ik 't dan openbaren! :"D
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie