Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

6085 berichten • Pagina 160 van 305

Gebruikersavatar
lam6
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1074
Lid geworden op:
za 17 okt 2009, 15:45

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Gezellige filmavond gehad gisteren. Het hondje van mijn beste vriendin werd helemaal gek. :')
Nog nooit zoveel gelikt door een hond. Moest mezelf beschermen met een kussen zelfs maar toen werd die nog wilder. En het kietelt zo erg...

Ik heb eigenlijk angst voor honden maar dit was toch meer grappig dan eng. xD
Gebruikersavatar
Saphira
Groentehakker Groentehakker
Berichten:
180
Lid geworden op:
wo 24 mar 2010, 19:24

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Pfff, hand in het verband -.-''
Vrijdag toch maar even langs de dokter gaan, ben bang dat hij gebroken is :/
Heb er maar een verbandje met tape omheen gewikkeld voor een beetje ondersteuning. Kan helemaal niks meer met me duim :/

Hij vond het blijkbaar niet leuk om klem te zitten tussen een geit en een betonnen muur xD

Ben nu wel de hele tijd afhankelijk van iedereen, kan niks vastpakken want heb de kracht niet, elke beweging doet pijn, etc etc dus moet telkens overal hulp bij vragen. Zelfs typen gaat moeilijk ;(

We zullen zien hoe dat op stage gaat... xD
Afbeelding
Gebruikersavatar
o0simsfreak0o
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
7316
Lid geworden op:
di 28 jul 2009, 20:25

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

ik ben echt zo inactief te laatste tijd hier >.<
en ik heb sims nog geen 1 keer aangeraakt sinds het nieuwe jaar o;
te druk bezig met spazzen over T-ara's nieuwe liedje :3
Afbeelding
(っˆ•ˆ)っ
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Lopter ik heb je reactie verwijderd, daarvoor heb je een sig ;)

Pfoe, mega heet hiero. Naja, ik vind het als snel heet als het zonnetje schijnt, haha
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
12551
Lid geworden op:
do 25 feb 2010, 12:35

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Heeeeeeeeeerlijk die lente! Ben net van het station naar huis extra om gefietst naar huis. Dadelijk richting de sportschool ook maar een andere weg nemen!

Heb ik genoeg frisse lucht binnen gehad voordat ik me opsluit donderdag om SimCity & Studententijd te spelen xD
Gebruikersavatar
ixkilledxthexcookie
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2063
Lid geworden op:
di 08 mar 2011, 20:33

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Oohhh ik hou zo van dit weer <3 Ik word er helemaal blij van :D

Waar ik ook blij van word, is dat ik de nieuwe Tomb Raider aan het installeren ben!! Ik heb zo'n 3 jaar op het moment gewacht dat ik hem eindelijk kan spelen :D
Afbeelding
Call me Linss, or Linsey, whatever you like best :3
Gebruikersavatar
lam6
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1074
Lid geworden op:
za 17 okt 2009, 15:45

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Beste vriendje van mijn neefje plotseling overleden...Hij was nog maar 10. :(
Ik weet nog, toen ik op mijn neefje ging passen, dat hij vaak overkwam om te spelen.
Ik heb hem dus regelmatig meegemaakt en samen met mijn neefje spelletjes mee gespeeld tijdens oppassen.
Mijn neefje is nog maar 8...hoe kan hij dit ooit begrijpen. :S Voor de ouders natuurlijk ook een ramp.
Hoe hij overleden is weet niemand nog, hij voelde zich niet lekker en is binnen een paar uur overleden. :(
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

@lam
Wow, heftig. Maar 10.. Echt raar, en naar voor je neefje. Dat zijn vriendje opeens niet meer lang kan komen.. Gecondoleerd :knuffel

Was gewoon heet, maar ik vind het gewoon mega snel warm. Maar ik had ook nog een blouse/vest aan + een jas, en dan in het zonnetje. Dan is het warm!
Ilja heeft ook lekker buiten gespeeld. Mijn moeder had een emmer met speeltjes neergezet, Ilja heeft alles eruit gehaald. En als die emmer in de weg stond, nee dan ging ze er natuurlijk niet ómheen, maar erg gewoon réchtdoorheen! xD
Dus ik heb behoorlijk gelachen. En ze tilde de emmer op bij het handvat o.o
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Shevens
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3471
Lid geworden op:
do 28 okt 2010, 20:02

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

@lam:

Het ergste vind ik nog dat het onduidelijk is waardoor.. Ik weet dat het sowieso een shock is maar de ouders hadden zich er wel op kunnen voorbereiden als het eraan zat te komen.. Echt heel vreemd.. Nog nooit gehoord..
Pff.. Gecondoleerd, sta je neefje alsjeblieft zo goed mogelijk bij (geloof ik wel in!) want het is vrij moeilijk.. denk ik..

Geweldig weer! Zonder jas naar huis gefietst en het was echt heerlijk! 17 graden! Vorige week lag er nog 20cm sneeuw! Niet normaal gewoon! D:
En morgen 16 graden! Ook zijn mama & zussie naar de Primark geweest in België en hebben ze twee nieuwe leuke broeken voor mij gekocht! Wiehoe!
Afbeelding
Gebruikersavatar
lam6
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1074
Lid geworden op:
za 17 okt 2009, 15:45

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

@ Shevens en Simmielove,

Doodsoorzaak is inmiddels bekend. Het was iets met zijn hart, ze denken een hartaanval. Omdat hij blijkbaar ook langer klaagde over zijn hart. Zijn ouders dachten dat het door sporten kwam en dat die meer rust moest nemen.
Maar er bleek dus meer aan de hand te zijn...
Ik wil er voor mijn neefje zijn, maar het is allemaal gebeurd in het buitenland. Dus kan helaas niet veel doen. :(
Ik hoop maar dat mijn nicht (zijn moeder) zich realiseert wat het met hem kan doen, hij had zichzelf opgesloten in de badkamer hoorde ik.

Bloed prikken gehad, pff gelukkig dat dat achter de rug is. Voor controle tijdens mijn antibiotica kuur.
Ddeemm
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2189
Lid geworden op:
zo 03 jun 2012, 13:37

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Net kwam ik aan op het station, zag ik dat het hele station was afgezet. Overal politie en er zaten vuilniszakken over die uitcheck paaltjes heen. Er liep zelfs een politiehond! Ik dacht echt dat er ergens een bom was ofzo. Maar er was helemaal niks aan de hand. Iedereen moest alleen zijn of haar reisbewijs laten zien en daarna mocht je doorlopen. Geen idee waarom ze dat op deze manier deden. Wel een beetje overdreven zo :huh
Afbeelding
Gebruikersavatar
pipapanda13
Aartsschurk Aartsschurk
Berichten:
4729
Lid geworden op:
di 21 dec 2010, 13:57

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Gecondoleerd, lam6...

Ik heb nu al geen zin meer in de zomer, want bij tien graden boven nul heb ik het al te warm.
Daarom heb ik nu ook sinds de middag best wel hoofdpijn, echt vervelend.
(...) :P misschien wordt Sims wel weer leuk, heb vandaag ook simcity 4 gedaan en wat is dat toch lang geleden D:

Laatst gewijzigd door Shevens op do 07 mar 2013, 18:54, 1 keer totaal gewijzigd.

Reden: Piraterij is geen onderwerp op Sims Nieuws.

Gebruikersavatar
lam6
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1074
Lid geworden op:
za 17 okt 2009, 15:45

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Gisteren uitslag gekregen van het bloed onderzoek, goed en slecht nieuws. Goede nieuws is, dat mijn lever en nier functies nog goed werken. Ik kan dus doorgaan met de antibiotica kuur.
Slechte nieuws is, dat ze iets anders hebben gevonden. Vermoedelijk een trage schildklier. Hiervoor moet ik binnenkort opnieuw een onderzoek doen, zodat ze het vast kunnen stellen. Ik hoop van niet maar als het toch zo is, verklaard het wel een hoop waar ik last van heb laatste tijden. Van de velen symptomen die erbij horen heb ik wel last van...

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie