Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

6085 berichten • Pagina 158 van 305

Gebruikersavatar
Saphira
Groentehakker Groentehakker
Berichten:
180
Lid geworden op:
wo 24 mar 2010, 19:24

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Het is hier net pas begonnen met sneeuwen ;o of naja vanacht xD

Ben nu al gewoon 2 weken 'zwaar verkouden' vermoed zelf toch dat het iets anders is, maar nee krijg gewoon te horen; je bent zwaar verkouden... Slik nu al 15 dagen die bruistabletten voor vastzittende hoest, helpt totaal niks ...
Afbeelding
Gebruikersavatar
Loungefan
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2083
Lid geworden op:
wo 19 okt 2011, 17:18

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

^ Hier begon het uiteindelijk even te regenen waardoor een groot deel van de sneeuw weer weg is :o
Ik hoop dat de wegen morgen een beetje fatsoenlijk is dat ik goed naar school kan fietsen, ik heb geen zin om om te fietsen :(

Vandaag veel geleerd, ben nu (eindelijk) klaar. Het was iets meer werk dan ik verwacht had :(
En ik begin me ziek te voelen, wat niet echt goed uitkomt door de proefwerkweek...
Bas
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2692
Lid geworden op:
vr 13 apr 2012, 20:09

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

^ Afgjlksdghjvldv stommerd, ik niet ):

Een vriendin van me is model, en ze was bijna gecast voor Burberry, Versace en Dolce & Gabbana. Dat is best wel ziek vind ik… :O
Gebruikersavatar
xRainbow
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2387
Lid geworden op:
zo 19 sep 2010, 18:29

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Ok, OV-Noob hiero xD
Ik ga meestal altijd met vriendinnen met de bus en zo alleen nu moet ik dus morgen alleen xD A-L-L-E-E-N. Nu moet ik wss naast mensen zitten die ik niet ken en dat is gewoon zo, awkward haha :sweatdrop
Afbeelding
Gebruikersavatar
ixkilledxthexcookie
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2063
Lid geworden op:
di 08 mar 2011, 20:33

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Whoeeh mijn Asking Alexandria shirt is vanochtend met de post gekomen ;D En er zat een goodiebag bij met twee AA posters, AA stickers en een dvd van het Impericon festival! Mijn ochtend kon niet meer stuk haha :D

Maar echt. Wat heb ik een hekel aan mensen. Echt bah >.<
Afbeelding
Call me Linss, or Linsey, whatever you like best :3
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Vandaag kwam de glazenwasser. Voor het eerst in d'r leven heeft Ilja een glazenwasser gezien.. xD
Ze ging echt gestoord doen, en probeerde weer door het kattenluik te kruipen, lukte natuurlijk niet. En toen de deur werd gedaan aar dat kattenluik aanzit werd ze helemaal gek :lol
Die glazenwasser lag ook in een deuk xD
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
lam6
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1074
Lid geworden op:
za 17 okt 2009, 15:45

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Een mes naar je hart toe geworpen: Diep gekwetst...
Een halfzus (waarvan ik pas sinds mijn 18de van bestaan weet) gaat trouwen en ben niet uitgenodigd...Nog nooit een huwelijk meegemaakt in de familie en ik had zo'n goeie hoop...
Op deze manier kan ik er niks mee, en als ik later ga trouwen, zal ze het weten ook. :cry
En alleen maar omdat ze het klein wilt houden, ben ik dan net 1 teveel?! :cursing :? :(
Ddeemm
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2189
Lid geworden op:
zo 03 jun 2012, 13:37

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Mensen zeggen de laatste tijd steeds dat ik iets moet gaan doen met mijn tekeningen. En dat wil ik eigenlijk ook wel, maar ik zou niet weten wat :?
Het enige wat ik kan bedenken is aan mensen vragen of ze een portret willen van wie dan ook en daar dan geld voor vragen :P Maar ik weet niet of zoiets goed zou lopen en of ik daar wel goed genoeg voor ben..
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie