Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

6085 berichten • Pagina 155 van 305

Gebruikersavatar
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde
Berichten:
10304
Lid geworden op:
di 26 okt 2010, 17:18

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Morgen weer naar school.. Totaaaal geen zin in 1-8 op school zitten, maar ik ben dan ook wel weer blij dat ik een paar mensen weer zie haha. En het was eigenlijk maar één week. o.o
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
_Jente_
Mest analist Mest analist
Berichten:
583
Lid geworden op:
ma 17 sep 2012, 12:28

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Volume knop op 100 en mijn vader hoort mijn muziek nog steeds niet. Normaal riep hij altijd dat het slecht voor mijn oren was want hij kon het zelfs vanaf de andere kant van de kamer horen.
Ik ben echt dol op mijn nieuwe oortjes. :wub

En het is me gelukt om pose player te installeren. Ik was er ongeveer 4 uur mee bezig, maar het is gelukt :D
Gebruikersavatar
ixkilledxthexcookie
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2063
Lid geworden op:
di 08 mar 2011, 20:33

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Yaay vandaag eindelijk met Amber (Monstermummie) gemeet!! :D En Jos was ook mee C: Het was echt super gezellig :D

Afbeelding

Amber - ik - Jos
Ja alle foto's faalden heel erg en dit was de beste xD

vv Omdat hij daarmee het ligt moest tegenhouden omdat anders de foto overbelicht zou zijn xD

Laatst gewijzigd door ixkilledxthexcookie op zo 17 feb 2013, 22:41, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Call me Linss, or Linsey, whatever you like best :3
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Vandaag 3 jaar lid :D
Bijna over het hoofd gezien haha

@Linsey
Leuke foto, fijn om te horen dat het gezellig was :)
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
SimsDreams
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
374
Lid geworden op:
zo 19 feb 2012, 12:17

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Jaaaj! Ik heb een nieuwe GSM :D
Nouja, soort van. Het is een heeeele oude van mijn pa :P Nog met z'n uitklapbaar toetsenbord dat ik leuk vind.
Het is wel geen nieuwe GSM voor mij, want dit is een soort 'vervanger' aangezien ik mijn vorige een halfjaar niet gebruikt heb, en nu niet meer reageerd. -.- Dus gebruik ik deze tot ik een nieuwe krijg :D
Afbeelding
De Fotodoos van SimsDreams
Gebruikersavatar
Yolo
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
285
Lid geworden op:
vr 10 aug 2012, 19:49

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

JEEH, Heb echt zo'n zin in 21/22 April!!
Ik ga dan met mijn ouders en twee kennissen voor de derde keer naar het Elf Fantasy Fair in Haarzuilen.
en anders dan de vorige keren gaan we dit keer verkleed :D. Mijn moeder is momenteel een jurk voor mij aan het maken (hij wordt echt geweldig, maar wel simpel). En mijn vader, ja mijn vader, heeft zonder het mij te vragen een enorm leuk korset gekocht voor onder het jasje :D.
Is iemand ooit wel is naar het Elf Fantasy Fair geweest? Of heeft iemand er tenminste iets over gehoord?
Gebruikersavatar
ixkilledxthexcookie
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2063
Lid geworden op:
di 08 mar 2011, 20:33

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

^ Jaa ik ben er de afgelopen 2 jaar geweest! Dit jaar ga ik weer op zaterdag. Ik heb er super veel zin in :D

Lekker genieten van mijn vakantie, veel eten en de hele dag gamen! :D
Afbeelding
Call me Linss, or Linsey, whatever you like best :3
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

@lopter12
Geen reclame aub, daar heb je een sig voor ;)

Ik ben echt mega blij dat Ilja weer beter is, ze is nu ook 100% pilvrij (klinkt raar haha)
Maar zonder onze dierenartsen was ze zeker allang dood geweest, ik ben ze echt dankbaar!
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
xRainbow
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2387
Lid geworden op:
zo 19 sep 2010, 18:29

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Mijn haar is weer donkerbruin! :D werd toch een beetje zat van dat rood ( + elke keer €20,- betalen voor haarverf is ook niet ideaal), dus nu maar weer mijn eigen kleur c:

Zondag een nieuwe schooltas besteld, €6,- extra betaald voor "snellere" verzending (het ding van €60,- komt uit Engeland) dus die zou er tussen vandaag en morgen moeten zijn :D
Afbeelding
Koen
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1941
Lid geworden op:
ma 10 sep 2012, 19:15

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Ik heb zo veel zin om te Simsen, maar dat kan ik niet :cry

Wat onze computer is :cursing
Gelukkig heb ik een vriend die veel van computers afweet. Dus alles gaat van de computer af, en dan moeten we alles weer installeren. Hopelijk werkt dat. En heb ook zin om aan een Simsdagboek te beginnen, dat mis ik wel. Gelukkig heb ik Sims Nieuws nog!
Afbeelding
Gebruikersavatar
pipapanda13
Aartsschurk Aartsschurk
Berichten:
4729
Lid geworden op:
di 21 dec 2010, 13:57

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Ik zat vandaag in een minecraft server en ik werd de hele tijd gestalkt door een ventje van 13.
Vraagt hij of met m op een minecraft date wil -.-
Heb m na laten denken en hij kwam er gelukkig achter dat het heel zielig was :P

Heb nu vakantie en ben van plan al mijn dvd's en games te reorganiseren :D
Wordt wel nogal veel werk :\
Gebruikersavatar
DesiGuusje
Snackventer Snackventer
Berichten:
55
Lid geworden op:
wo 28 okt 2009, 13:32

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Ik heb hoofdpijn...... Echt gewoon erg, dat vrouw zijn en dan nog een bril plus koptelefoon dat in combinatie niet helemaal werkt.....

En dan ook nog eens in een les zitten waar je weinig uitvoert... Lang leve mijn leven en mijn school.....
Afbeelding
Gebruikersavatar
xRainbow
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2387
Lid geworden op:
zo 19 sep 2010, 18:29

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Ik heb het vandaag dus aan de stok gekregen met een stel stoere 15 jarigen :sweatdrop
Ze dachten dat ik iets zei over een meisje dat bij hun was dus ik zei dat dat niet zo was en toen begonnen ze te schelden en roepen "Ja, met mij wil je echt geen ruzie hoor!" Dus ik heel droog: "Nou, jij met mij ook niet hoor." Toen werden ze nog kwader en gingen ze dreigen te vechten: IK HEB NOG NOOIT ZO HARD MENSEN UITGELACHEN.
Dus toen ik verstikt was in die lachbui met een vriendin zijn ze maar weggegaan xD

v Aahw, dankje!

Laatst gewijzigd door xRainbow op di 19 feb 2013, 16:51, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

^
Je hebt een mooie sig & ava <3

Met gym echt een mega leuk ding gedaan, dan heb je een aantal balspellen (trefbal, voetbal, hockey ect) en dan zegt je gymleraar hoeveel personen, legt de bal neer, dan moeten dat aantal personen vooraan de bank de muur aantikken en beginnen met het spel. Was echt zo mega leuk!

En net heerlijk met Ilja geknuffeld, ze kruipt dan ook echt tegen je aan enzo <3
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie