Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

6085 berichten • Pagina 153 van 305

Gebruikersavatar
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde
Berichten:
10304
Lid geworden op:
di 26 okt 2010, 17:18

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Yay, dadelijk komt een vriend van me. En morgen een Game of Thrones marathon doen, die serie is echt overgeweldig. c:
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Bas
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2692
Lid geworden op:
vr 13 apr 2012, 20:09

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

@Simsfreak
Jaaaaaa, dat is zo'n geweldige serie! Maar ook zo zielig. ):
Bij welk seizoen ben je?

Grr, ik moet nog 100 bladzijdes van mijn boek voordat ik aan het vervolg kan beginnen. Ik vind het zo spannend! Gelukkig staat de vakantie voor de deur… :D
Gebruikersavatar
lopter12
Mest analist Mest analist
Berichten:
533
Lid geworden op:
ma 27 aug 2012, 18:33

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Bijna vakantie morgen techniek lessen op een middelbare school leuk
Maar nu ik de Cito heb gemaakt wel huiswerk die week daarna heb zin in...........
Niks behalve vakantie
Afbeelding
Keep calm and say sims
Gebruikersavatar
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde
Berichten:
10304
Lid geworden op:
di 26 okt 2010, 17:18

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

@Bas; Ik heb alle twee de seizoenen op twee episodes na gekeken. (:

Oke yay, nu weer niets doen.. En hopelijk morgen mijn haren knippen en verven.
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Gebruikersavatar
Guppie
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1944
Lid geworden op:
ma 09 jul 2012, 16:54

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Toetsweken zijn zo geweldig...... stom! Vooral wiskunde was moeilijker dan verwacht; niemand, maar dan ook niemand uit mijn klas had er een goed gevoel over.
Morgen Frans en geschiedenis, geschiedenis is makkelijk, Frans even een paar rijtjes leren en klaar. :)
Overmorgen Nask en Duits, iets minder makkelijk...

Maar nu nog even simsen, goed voor de ontspanning. Hoop ik.
Gebruikersavatar
Shevens
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3471
Lid geworden op:
do 28 okt 2010, 20:02

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Pffff... Mijn haar zit helemaal poefig, en dat vind ik niet leuk wanth et zit wel altijd goed op de dagen dat ik toevallig niet naar een bioscoop ga. Ook eens in het jaar dat ik erheen ga. EN DAN WORD JE OOK NOG OPGEHAALD... Ik ben echt mensenschuw. Ik vind het creepy om nieuwe mensen te ontmoeten... Jup... That's me..
Afbeelding
Gebruikersavatar
Nina
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
7411
Lid geworden op:
za 16 jan 2010, 17:45

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

AnsjJ2 schreef:Eczeem is heftig, kom je niet zo maar van af! Heb het in mijn oren gehad, kan je vertellen dat t geen pretje is! Succes met je kuur!

Ik heb nog steeds geen tv en wordt echt bloed chago er van. Zit sinds vorige week al zonder tv -.-
Eczeem is inderdaad echt heel erg vervelend, heb er al mijn hele leven last van :(

Zo, was weer een tijdje geleden dat ik hier ben geweest! Weer lekker druk bezig met de blog en op school is het ook weer hard werken.
Shaan
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2252
Lid geworden op:
do 15 mar 2012, 11:50

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Ik heb ook al lang last van eczeem. Op dit moment weer maar gelukkig is het nu wel veel minder erg dan vroeger o_o
Het blijft vreselijk though, heb nog trauma's aan dokters etc D:
Ddeemm
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2189
Lid geworden op:
zo 03 jun 2012, 13:37

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Ik heb ook een paar jaar last van eczeem gehad. Ik kreeg het altijd in de winter. Maar deze winter is het gelukkig niet terug gekomen. Maar het is erg vervelend!
Afbeelding
Gebruikersavatar
Lorraine-Sims3
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
129
Lid geworden op:
ma 17 sep 2012, 13:25

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Shevens schreef:Pffff... Mijn haar zit helemaal poefig, en dat vind ik niet leuk wanth et zit wel altijd goed op de dagen dat ik toevallig niet naar een bioscoop ga. Ook eens in het jaar dat ik erheen ga. EN DAN WORD JE OOK NOG OPGEHAALD... Ik ben echt mensenschuw. Ik vind het creepy om nieuwe mensen te ontmoeten... Jup... That's me..

Zo ben ik ook!!! Dacht altijd dat ik de enige was :S
Afbeelding
Gebruikersavatar
Shevens
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3471
Lid geworden op:
do 28 okt 2010, 20:02

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

@Lopter12: Die reactie kan in dit topic. :)

Vandaag is het alweer donderdag en de vakantie is weer bijna voorbij, vandaag moet ik mijn stageboekje afleveren bij mijn stage. Maar ik heb het nog niet af volgens mij, ik word niet eens benaderd door ze of zo... Ik moet alles in m'n uppie doen. Maar goed, ik rond hem maar z.s.m af!
Afbeelding
Deetui
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6010
Lid geworden op:
za 06 aug 2011, 21:40

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Vergeet allemaal niet dat om 7 uur vanavond een live chat is over De Sims 3 Studententijd en De Sims 3 Exotisch Eiland ;)
Ik meld het even hier omdat het niet op de homepage staat, en ik kan het nergens kwijt in het Studententijd Forum ;)

En ik ben weer een beetje verslaafd aan simsen XD

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie