Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

6085 berichten • Pagina 145 van 305

Ddeemm
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2189
Lid geworden op:
zo 03 jun 2012, 13:37

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

@Anna: Veel plezier! :D Ik had ook wel gewild..:)

Vandaag de hele dag bezig geweest met een verslag voor school en morgen waarschijnlijk weer. Maar nu ga ik denk ik even simsen :)
Afbeelding
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Ilja is al 60 cm hoog... :|
Zo zou max 61 cm moeten worden, maar ze zal wel groter worden.
Ze weegt ookal 26 kilo..
Maar zo groot als ze is, zo lief is ze ook, want er zit echt niks kwaads in. :)

Vandaag ff eco geleerd & gesimst, dat mag wel weer een keertje :)
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
marlinde
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3423
Lid geworden op:
ma 27 dec 2010, 21:34

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Hehe, eindelijk de computer opnieuw geïnstalleerd. Zelf, en dat voor mijn geweldige computerskills. Hij is nu wel wat sneller, godzijdank, maar ik ga echt niet meer de Sims erop gooien, zelfs niet het basisspel. Ook al zou ik het misschien weer leuk gaan vinden, daarna zou ik doodleuk overnieuw kunnen beginnen.
En oh jee, ik ben nu dingen aan het verwijderen. Hopelijk blaas ik het niet op :')
het nummer 1 lid van sn is pas... 32.
Gebruikersavatar
Charge
Oplichter Oplichter
Berichten:
1443
Lid geworden op:
wo 29 sep 2010, 21:25

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

God wat ben ik opeens zenuwachtig voor m'n SE week zeg :S
Ik moet morgen beginnen met geschiedenis waar ik sinds ik in de bovenbouw zit slechte cijfers voor haal. Het maakt niet uit hoe hard ik leer ik haal gewoon niet hoger dan een 6. Als ik naar anderen kijk heb ik ook niet het gevoel alsof ik goed geleerd heb. Al moet ik zeggen dat ik altijd al niet zo lang kon leren, maar ik haalde wel goede cijfers. Maargoed ik ben nu echt megaonzeker daardoor. :S

Ook heb ik een 'probleempje' waar jullie me misschien mee kunnen helpen?
Het examen begint het eerste uur en duurt ongeveer anderhalf uur. Nu heb ik altijd erg snel last van een knorrende maag. Ik ontbijt gewoon met 2 boterhammen en zit daarna ook vol, dus ik snap niet waardoor dat komt. Ik weet dat het natuurlijk is enzo, maar het blijft erg vervelend en dan vooral tijdens een examen. Het is dan stil en je hoort het natuurlijk weer overduidelijk :glare Ik kan me dan ook gelijk niet meer goed concentreren omdat ik probeer om het knorren tegen te houden. :$
Iemand tips hiervoor?
Gebruikersavatar
Lisa
Oplichter Oplichter
Berichten:
1310
Lid geworden op:
zo 22 aug 2010, 14:44

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

AnsjJ2 schreef:@Lisa: Ik denk dat je foto's beter in het teken topic passen ;)


Drukke ochtend gehad, nu even niks en dan dadelijk naar een verjaardag
Maar het heeft niks met tekenen te maken. xD
Afbeelding
Ddeemm
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2189
Lid geworden op:
zo 03 jun 2012, 13:37

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

^^^Ik heb heel vaak precies hetzelfde! Ik had ook altijd tijdens toetsen een knorrende maag, en tijdens mijn examens had ik dat ook. Ik vond het dan ook lastiger om me te concentreren omdat steeds mijn buik porbeerde in te houden en op mijn maag drukte om het niet te laten horen. Ik at 's ochtends ook meer dan normaal maar het hielp maar niet :S
Maar eigenlijk moet je je er helemaal niet druk om maken, want volgens mij hoort niemand het. Na het examen vroeg ik altijd aan een vriendin of ze het had gehoord en ze zei van niet terwijl ze naast me zat. Dus de rest van de klas zou het dan ook wel niet gehoord hebben.
En als ze het wel horen, nou en? Als je er gewoon om lacht dan maakt het toch niet uit?

Maar als je het toch heel erg vind, kan je misschien (als dat mag) een flesje water op je tafel zetten en daar af en toe van drinken als je weer voelt dat je trek krijgt. Dat deed ik ook en soms hielp dat wel eventjes.
Afbeelding
Gebruikersavatar
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
12551
Lid geworden op:
do 25 feb 2010, 12:35

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Lisa schreef:
AnsjJ2 schreef:@Lisa: Ik denk dat je foto's beter in het teken topic passen ;)


Drukke ochtend gehad, nu even niks en dan dadelijk naar een verjaardag
Maar het heeft niks met tekenen te maken. xD
Vind ik wel ;)

-

Weer thuis van verjaardag, net lekker gekookt en nu lekker uitbuiken op de bank!
marlinde
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3423
Lid geworden op:
ma 27 dec 2010, 21:34

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

@Charge Zoals Ddeeemm al zei, volgens mij werkt water het best. Want een knorrende maag komt - volgens mij hoor, ik weet het niet zeker - omdat er niets of weinig in je maag zit. Dus dan zou het probleem opgelost moeten zijn, als ik gelijk heb.

Whoesh, deze week weinig school. Ik ben er nu alweer klaar mee, haha.
het nummer 1 lid van sn is pas... 32.
Gebruikersavatar
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde
Berichten:
10304
Lid geworden op:
di 26 okt 2010, 17:18

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Mm, ik ben nog steeds overblij om iets wat vrijdag is gebeurd.. Oke, volgens mij mag je stiekem best wel blij zijn als je gewoon random je crush knuffelt? Nu klinkt het net alsof ik hem heb overvallen, maar dat is niet zo ofzo. XD
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Gebruikersavatar
Charge
Oplichter Oplichter
Berichten:
1443
Lid geworden op:
wo 29 sep 2010, 21:25

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

@Ddeemm en marlinde
Ik denk dat ik best een flesje water mee mag nemen. Een koekje of iets dergelijk zou helemaal geweldig zijn maarja.. :p
En het is te hopen dat je het niet al te erg hoort dan. Ik had ook ergens gelezen dat kauwgom doorslikken helpt, maar dat lijkt me nou niet echt een geweldige oplossing :|
Iig bedankt voor de tips ;)

Ik heb echt het gevoel alsof het half 11 is ofzo. Ik ga zo dan ook maar slapen. Als ik moe ben krijg ik sowieso niks meer in m'n kop. Ik hoop iig dat ik gs een beetje goed maak morgen. Meer dan je best doen kan je niet ;p
Gebruikersavatar
Guppie
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1944
Lid geworden op:
ma 09 jul 2012, 16:54

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

^^ Beterschap! :)

Veel succes iedereen met toetsen! :D

Vandaag eerst even mijn huiswerk afmaken, en daarna (als dat er is) weer eens SIMSEN! :swing
Het werd ook wel weer eens tijd!
Alleen jammer dat het internet bij mij vanochtend heel erg traag was. Mijn vader had hetzelfde, maar we gebruiken niet dezelfde verbinding en ook niet dezelfde provider. :?

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie