Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

6085 berichten • Pagina 144 van 305

Gebruikersavatar
Robin.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6398
Lid geworden op:
do 11 aug 2011, 13:28

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Pffhoe, stressweek is bijna voorbij. Gelukkig heb ik het ergste gehad. Morgen alleen nog een toets van economie en dan ... weekend! Die week daarna heel rustig, omdat het dan inhaalweek is, maar 'k heb bijna niks in te halen dus veel vrij.

Dit weekend veel simsen, want dat heb ik deze week helemaal niet gedaan.

V Gefeliciteerd! :D

Laatst gewijzigd door Robin. op do 01 nov 2012, 17:05, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

^
Gefeliciteerd :D

Heb net van dew "actions" voor photoshop gedownload, maar ik weet verder niet hoe ik ze moet selecteren in Photoshop :sweatdrop
Ze staan er als het goed is wel in, maar verder kan ik niks vinden. ;3
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Ddeemm
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2189
Lid geworden op:
zo 03 jun 2012, 13:37

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

^^ Gefeliciteerd :D

Gisteren zat ik in de trein terug naar huis, ik was bijna bij mijn station, begon een man plotseling te kotsen :O Het zag er echt goor uit en het stonk ook nog eens ontzettend. Iedereen die in die coupe zat deed meteen de ramen open en heel veel gingen weg naar een andere coupe. Was wel zielig want zelf die mensen naast hem gingen meteen weg. Ze zeiden niet van 'gaat het' ofzo. En het ergste was dat de conducteur omriep: 'Wil de jongeman die net gekotst heeft even de boel opruimen?' Dat zeg je toch niet? Ga dan even naar die man toe ofzo. De hele trein hoeft het toch niet te weten? Ik vond het echt sneu.

En ik heb steeds het gevoel dat het vrijdag is :sweatdrop

Edit: tumblr doet het niet meer! :(
Afbeelding
Bas
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2692
Lid geworden op:
vr 13 apr 2012, 20:09

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

@AnsjJ2
gefeliciteerd!

@Matthieu, marlinde & Simfreak
Dan gaan we gezellig met z'n drieën vieren!!!!!!!!

Pff, net een aantal aankopen gedaan voor de Sims, maar ik moet toch echt tot morgen wachten tot ik ermee kan spelen. Nu ligt er lekker een hele stapel Grieks op me te wachten…

Laatst gewijzigd door Bas op do 01 nov 2012, 22:17, 1 keer totaal gewijzigd.

marlinde
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3423
Lid geworden op:
ma 27 dec 2010, 21:34

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

^Jaaaa, geweldig plan! :'D

Oké, eindelijk klaar met topo. Is sowieso niet mijn sterkste punt, en zeker niet als ik pas een dag van te voren leer, hehe. En nu moet ik eigenlijk verder leren, maar goed.
Het is alweer bijna weekend, wat betekent dat ik sowieso The Hunger Games ga zien. Er zijn best veel positieve reacties en het boek was geweldig, dus ik ben benieuwd.
het nummer 1 lid van sn is pas... 32.
Gebruikersavatar
Matthieu
Meesterdief Meesterdief
Berichten:
8289
Lid geworden op:
wo 23 feb 2011, 21:02

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

^ Ik vond het boek veel leuker om eerlijk te zijn... al is de film zeker de moeite waard! :)

@Bas; je bedoelt vieren? :sweatdrop En ja is goed ^^

Buh. Moet nog voor maandag een enorm werkstuk maken. Gelukkig woensdag vrij!

v Godsdienst. Moet een bijbelstuk uitleggen.

Laatst gewijzigd door Matthieu op vr 02 nov 2012, 16:32, 1 keer totaal gewijzigd.

Just be kind.
Imme
Teamlid Teamlid
Berichten:
14216
Lid geworden op:
za 28 mei 2011, 20:01

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Morgen met een vriendin naar de open dag van de VU. Gelukkig is het dichterbij dan Leiden. Maar een half uurtje ofzo met de trein. Alleen het is irritant dat de treinen tussen centrum en stad niet rijden, moeten we eerst naar de stad, naja. We gaan naar vier opleidingen, ik ben erg benieuwd naar Aardwetenschappen en Lifestyle Informatics :D
Nu even simsen denk ik =D
Gebruikersavatar
Creepyelf
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
100
Lid geworden op:
zo 08 jul 2012, 15:29

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Gaat zo direct naar een Halloween B-dayparty!!!
Onze grootste overwinning is niet dat we nooit falen, maar dat we telkens als we struikelen weer opstaan.
Lees mijn eerste dagboek,feedback is altijd welkom:
Afbeelding
Gebruikersavatar
o0simsfreak0o
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
7316
Lid geworden op:
di 28 jul 2009, 20:25

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

waah, zo geen zin in morgen
ik moet morgen naar school voor de open dag en dan zo een proefjedinges laten zien ofzeuw
anyway, moet er rond half 9ish zijn en het is afgelopen om 1 uur of 3 uur 1 van die 2, 't was iig iets met een 3(13.00 of 3 uur)
tis ook zielig, want iemand uit mijn klas moet dus 2 uur met de trein reizen, en das alleen heen...

en ik ben echt weinig op sn de laatste tijd :O
en in de nieuwe periode raak ik mijn vrij woensdag kwijt :'3
en volgens de tussenuren heb ik onwijs veel tussen(half)uren en das stom x)

en ik heb weer een nieuwe leuke show gevonden om te kijken :3
en op school kijk ik op dit moment DeathBell 2(een film) en daarna ga ik Soul(horrordrama) kijken :3
Afbeelding
(っˆ•ˆ)っ
Gebruikersavatar
Anna
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3793
Lid geworden op:
do 01 okt 2009, 16:50

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

OMG Ik ga gewoon naar One Direction! Mijn dag kan echt niet meer stuk, amazing! Awesome! OMYGAAAWD! :laugh

vv Nou, ik heb dus eigenlijk 8 kaartjes gekocht, terwijl we met zijn drieën gaan. Beetje onhandig, maar ook wel weer handig want de overige kaartjes kunnen we nu door verkopen. :)

Laatst gewijzigd door Anna op za 03 nov 2012, 13:28, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Bas
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2692
Lid geworden op:
vr 13 apr 2012, 20:09

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

^^ Mensen die ik ken, wilden er ook naartoe, maar toen was het al uitverkocht, dus je hebt geluk haha
Ik lees op Facebook ook dat mensen die ik ken helemaal naar Lissabon gaan voor One Direction… Jezus 0_0

Pff, mijn Sims wil écht niet meewerken; eerst krijg ik een melding dat ik niet kan opslaan, vanwege foutcode 12, dus ik denk "ach, ik speel even door, misschien lukt het dan wel", en daarna crasht mijn spel alsnog… -.-
Gebruikersavatar
Shevens
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3471
Lid geworden op:
do 28 okt 2010, 20:02

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

@Imme

O_O

De VU :O
Kan je daar niet talen studeren.. Want ik ga dat zeer zeker doen... >_< Lijkt me zoo vet daar!

Voor de rest heb ik geen zin meer in Sims.. Allemaal door Jaargetijden xD
Alles is zo kaal zonder Jaargetijden nu xD
Dat had ik dus alleen met Na Middernacht en dat vond ik echt een wauwie uitbreiding.. En ik denk deze ook O:
Maar nu het weekend is, lekker uitrusten, volgende week er weer tegenaan gaan en wachten op JG! :D
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie