Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

6085 berichten • Pagina 143 van 305

Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

@Guppie
Sims vervagen bijna altijd als je inzoomt, heb ik ook :)

Tsss, omdat mijn launcher niet werkt kan ik dus ook niet patchen, dan maar wachten tot Jaargetijden met de patch, dan doet-ie het gelukkig wel!
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde
Berichten:
10304
Lid geworden op:
di 26 okt 2010, 17:18

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Nuuuuh, ik wil ook de sims updaten, maar dan moet ik zonder mods spelen tot ze geupdate zijn en dat kan ik gewoon niet, haha. :P
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Gebruikersavatar
ixkilledxthexcookie
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2063
Lid geworden op:
di 08 mar 2011, 20:33

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Joepie, vandaag was alweer de 9e dag achter elkaar dat ik zo'n beetje de hele dag aan school heb gewerkt .__. Ik wil vrije tijd en geen werk en gewoon vakantie T^T Vandaag mijn aller eerste SE gehad van ANW en donderdag is maatschappijleer aan de beurt. En de week erna nog 5/6 toetsen joepie.
Ik moet mijn gitaar, en mijn schrijven en simsen nog anderhalve week missen *snik*
Afbeelding
Call me Linss, or Linsey, whatever you like best :3
Gebruikersavatar
Guppie
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1944
Lid geworden op:
ma 09 jul 2012, 16:54

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

@Simmielove

Ik bedoel dat ze helemaal zwart worden. :huh
Dat heb ik ook in CAS, mijn videokaart kan een te gedetailleerde sim niet aan.

Waarom heb ik het morgen zo druk?
Gelukkig nog maar 16 dagen voor Jaargetijden! :swing

vv Dat is niet nodig, want ik weet al waar het aan ligt. :)

Laatst gewijzigd door Guppie op wo 31 okt 2012, 11:23, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Loungefan
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2083
Lid geworden op:
wo 19 okt 2011, 17:18

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Vandaag lekker laat beginnen, dus ik lig nog in mijn bed (met mijn computer off course :sweatdrop). En ik ben er achter gekomen dat de release van jaargetijden in mijn proefwerkweek is :(
Release jaargetijden: 15 november, einde proefwerkweek: 19 november...
Gebruikersavatar
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
12551
Lid geworden op:
do 25 feb 2010, 12:35

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

@Guppie: Daar kun je in het technische gedeelte voor zoeken en eventueel een topic voor aanmaken :)

Hmh net een stuk geleerd, zo nog ff wat doornemen en dan om 11 uur naar huis, 12 uur controle bij de dokter. Mweh!
Gebruikersavatar
Ray
Teamlid Teamlid
Berichten:
5170
Lid geworden op:
vr 25 mei 2012, 19:08

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Ik moet vandaag echt mijn ID laten verlengen, ik heb er echt geen tijd voor gehad de afgelopen dagen, en nu moet ik echt opschieten, want anders ben ik zaterdag illegaal en dat is niet de bedoeling, Want ik wil totaal geen geldstraf in de bus verwachten :sweatdrop
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Op dA liep er net een zwarte kat voorbij, klinkt raar, ik weet het, maar als je erop kijkt zie je 'm vanzelf

It's Halloween today <3
Ondanks dat we het niet vieren vind ik het een geweldig "feest" :D
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Bas
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2692
Lid geworden op:
vr 13 apr 2012, 20:09

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

NOOOO WAY Lana Del Rey staat volgend jaar in de HMH! Daar móét ik naartoe! :D
Nu alleen nog iemand vinden om mee te gaan, en aangezien ik niemand in mijn omgeving ken die haar leuk vindt… -.-
Gebruikersavatar
Nina
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
7411
Lid geworden op:
za 16 jan 2010, 17:45

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Zo. Druk. Met. School. Zelfs mijn pianoleraar merkte het, kon niks nieuws :x

Verder weet ik steeds meer wat ik wil gaan doen, yeah ^^ Twijfel tussen communicatie&informatiewetenschappen en international business administration. Zo, krijg het bijna niet uit m'n strot, ghehe.

Verder alles goed met iedereen? :)
marlinde
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3423
Lid geworden op:
ma 27 dec 2010, 21:34

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

@Bas Ik voel je pijn ._.
En Nina, met mij gaat het wel redelijk :')

Bijna weekend! Ik kijk echt niet uit naar morgen, maar ach. Ik overleef het wel. Vandaag was in ieder geval wel te doen en gister leuk (:
Nannana, en ik moet echt wat georganiseerder worden. Uuugh.
het nummer 1 lid van sn is pas... 32.
Gebruikersavatar
Liza
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5075
Lid geworden op:
zo 11 jul 2010, 17:58

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Vandaag twee paniek aanvallen gehad, één bij gym en één omdat ik mijn telefoon kwijt was.. Zo dom.. Blijkt dat ik nog moest leren voor Aardrijkskunde, njah whatever..
Prefer to get called Lisa. | I love Llama's. c:
Gebruikersavatar
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde
Berichten:
10304
Lid geworden op:
di 26 okt 2010, 17:18

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

@Bas; jaa, neem Matthieu mee, en mij ook, haha. :P

Lalala, ik moet nu eigenlijk huiswerk doen, maar ik heb totaaal geen zin. Achja, ik heb morgen nog twee tussenuren (iew) dus dan doe ik het dan wel. En ik heb sinds lange tijd weer een heel erg favoriete sim. ;o

En en en ik wil Rammstein cd's kopen maar mijn vader werkt niet mee. :| xD
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Gebruikersavatar
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
12551
Lid geworden op:
do 25 feb 2010, 12:35

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Ik hou van dit weer <3 Tenzij ik moet fietsen over natte bladeren, dan ben ik eerder bang dat ik val dan dat ik recht op blijf zitten op mijn fiets. Hmhhh theetje, dekentje, boekje <3 ONTSPANNEN!

Vanmiddag om 15:00 gaat mijn leraar de toetsen pas na kijken, dus tot die tijd zit ik te shacken!
Gebruikersavatar
Saphira
Groentehakker Groentehakker
Berichten:
180
Lid geworden op:
wo 24 mar 2010, 19:24

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Wat heeft iedereen het toch druk x]

Ik kon de afgelopen 2 dagen niet eten/drinken.... 4 dikke koortsblaren bahbah, sinds vandaag kan ik weer normaal eten + drinken , ze zijn alleen nog niet weg..

Volgende week donderdag een presentatie op me oude school, sta in totaal 2 uur te presenteren... Over me opleiding.... elke keer 20 minuten, en dan weer volgende groep, etc.. Moet alleen nog beginnen om de presentatie in elkaar te flansen xD

Stageverslag moet ook nog af.... voor maandag.. Hmm, heb alleen nergens zin in op het moment x]

&& Het nieuws waar ik super blij mee ben: me vogel maakt vooruitgang !!!! We hebben hem nu ongeveer een maand, en hij maakte al vooruitgang met tam worden, maar niet genoeg, je kon wel met je hand in de kooi, maar als je bewoog werd ie al boos. Nu heb ik hem gewoon uit zn kooi gepakt, ben gaan zitten en heb hem rustig gekregen en toen zat hij op me hand, zonder dat ik hem vast had en daar bleef hij wel een paar minuten zitten ! Op een gegeven moment ging ie zelfs op me schouder zitten , en in me oor tetteren, dat was iets minder xD

Ben dus erg blij met vogeltje-lief ;D
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie