Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

6085 berichten • Pagina 142 van 305

Gebruikersavatar
Guppie
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1944
Lid geworden op:
ma 09 jul 2012, 16:54

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

@Shevens; Doet sims het op windows 8? :woot
Wat dat is iets waar ik nog even naar uitkijk, gezien ik over een paar maandjes een nieuwe laptop wil en ja, die zijn dan allemaal windows 8.

Blijkbaar hebben mijn biologische klok en mijn mobieltje zich niet aangepast aan de wintertijd.
Ik werd om 6 uur wakker, en mijn mobieltje gaf aan dat het 7 uur was. Mijn computer vertelde met dat het 6 uur was. Ach ja, dan kan ik even mijn huiswerk afmaken! :laugh

v Kat en ik zijn een! :D

Laatst gewijzigd door Guppie op ma 29 okt 2012, 06:57, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
FranSor
Beheerder Beheerder
Berichten:
8891
Lid geworden op:
do 09 jul 2009, 19:48

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Ik wil kwijt dat ik eigenlijk mijn oom moet bellen om te vragen hoe het zit met verzekeringen etc als je op jezelf gaat. Maar ik durf niet xD.

Leuk: Ik heb nu mijn eigen Simsnieuws Twitter :D. SimsNieuwsSor, want FranSor erachteraan was te lang.. :o Fijne maandag allemaal!
Afbeelding
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

@Shevens
En hoe bevalt Windows8? Mij lijkt het vreselijk, omdat ze je ervoor verplichten FB te hebben, en dat heb ik niet.. ;3

Het is aan het regenen en ik moet Ilja uitlaten, naja, kan gelukkig ook een kein rondje lopen :)
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
12551
Lid geworden op:
do 25 feb 2010, 12:35

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

^Naar mijn weten is dat niet verplicht. Zou beetje raar zijn als Microsoft iets zou verplichten wat niet van hun is.

Ik heb het koud en heb zin om te lezen, maar ook weer niet. Mweh ik wel Jaargetijden!
Gebruikersavatar
Shevens
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3471
Lid geworden op:
do 28 okt 2010, 20:02

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Windows 8 bevalt goed, het is daarentegen wel verplicht om een Microsoft account te hebben (@hotmail.nl/.com of @live.nl/.com) maar die had ik al. Ik vind het wel heel erg fijn want het gaat nu zo soepel! :D Wel alle Sims herinstalleren :P

Het is vreselijk koud en ik moet ook nog leren voor wiskunde, EN IK WIL JAARGETIJDEN OOK :(
Afbeelding
Gebruikersavatar
Guppie
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1944
Lid geworden op:
ma 09 jul 2012, 16:54

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Ik wil kwijt dat mijn sims met de nieuwe patch grafisch absoluut niet is verbeterd, (sims vervagen als ik inzoom, kleuren bij het startmenu doen een beetje raar etc.).
Dit heeft niets te maken met een fout of dergelijke, dit ligt gewoon aan mijn ultraslechtevideokaart die de nieuwe patch maar moeilijk trekt. Een wereld laden duurde ook uberlang.
Ik moet maar eens haast maken met het zoeken van info over een nieuwe videokaart/laptop.
Maar een laptop is zo duur... :cry

En ik moet mijn huiswerk maar eens gaan maken! :$
Bas
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2692
Lid geworden op:
vr 13 apr 2012, 20:09

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Grr, ik krijg geen melding dat er een nieuwe patch is! ):

Ik zou overigens geen tijd hebben om te spelen nu; ik ben enorm moe, en moet nog aardig wat huiswerk maken. Ben daarom ook war eerder weggegaan van de training…
Gebruikersavatar
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
12551
Lid geworden op:
do 25 feb 2010, 12:35

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Yes yes! Grote oplichting, ik heb mijn project behaald :D gisteren alvast mijzelf beloond met een nieuw book, komt vandaag binnen als het goed is. :D me happy! Dit weekend eindelijk even simsen, hoop ik!

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie