Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

6085 berichten • Pagina 141 van 305

Gebruikersavatar
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
12551
Lid geworden op:
do 25 feb 2010, 12:35

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

^Yeah, dat is een hele goede reden dingen om niet meer leuk te vinden. Not. Als je echt iets leuk vind dan moet je blij zijn dat ze zulk succes behalen en nog bestaan uberhaupt. Als ze net "mainstream" zouden worden zouden ze er met de kortste keren uitliggen. Dus eigenlijk vind je De Sims ook niet meer leuk omdat het mainstream is?

Zo vandaag voel ik me al iets beter, blijf wel lekker binnen want het is koud buiten :|
Gebruikersavatar
o0simsfreak0o
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
7316
Lid geworden op:
di 28 jul 2009, 20:25

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

@Ang: ja, neen :'3
ik ben zowiezo raar met dingen leuk vinden, maar ik heb het zelf zeg maar niet eens in de hand van wat ik wel en niet leuk vind
ik houd gewoon van dingen die niet iedereen kent/leuk vind...
tuurlijk vin dik sims nog leuk, maar met mainstream bedoel ik meer dat ik het veel om me heen hoor/zie en ik ken vrijwel niemand buiten internet om die sims speelt dus is het voor mij niet mainstream
ik zag 9gag zag ik toen opeens overal op school hetzelfde met GangNam Style isk hoorde het veel buitenshuis en op tv
als iedereen het kent is het niet meer speciaal voor mij
en tuurlijk gun ik ze het suc6 hoor, ik ben ook heel erg egoïstisch als het aankomt op dingen die ik leuk vind, dat geef ik toe en zowiezo ik kan ze niet tegen houden
vind het gewoon niet zo leuk als iets wat voor mij speciaal is, z'n speciaalheid verliest
Afbeelding
(っˆ•ˆ)っ
Gebruikersavatar
Infinity
Snackventer Snackventer
Berichten:
85
Lid geworden op:
di 02 okt 2012, 20:54

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Aaah super leuk ^

Helaaaaas toetsweek begint maandag, snap scheikunde wiskunde natuurkunde en economie niet dus leer-weekend. En dan de Raque's updaten en Simsen het komt er allemaal maar niet van! :(
Afbeelding
"Let it be." Klik op mijn banner voor mijn five generations Raque
Ddeemm
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2189
Lid geworden op:
zo 03 jun 2012, 13:37

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Ik bedacht net opeens een leuk verhaal voor een dagboek met sims Jaargetijden :D En ik zit te denken om een 365 te doen, maar ik weet het nog niet zeker...

De vakantie is alweer bjina voorbij :( En dan duurt het nog 8 weken tot de kerstvakantie, te lang! :( Ach...we overleven het wel weer :)
Afbeelding
Bas
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2692
Lid geworden op:
vr 13 apr 2012, 20:09

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Blergh, Sims is weer vastgelopen. Gelukkig had ik tussendoor nog opgeslagen, maar het is wel vervelend, omdat mijn Sim net in een zwangerschap zit…

Nu eerst even rusten, want zometeen ga ik van 2 tot 2 zwemmen voor kinderen met een spierziekte! :D
Imme
Teamlid Teamlid
Berichten:
14216
Lid geworden op:
za 28 mei 2011, 20:01

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

M'n vader en oma zijn weer lekker Tsjechiesch aan het praten. Ik versta er natuurlijk geen klap van. Het irriteert me best wel. Ze gaan op de een of andere manier schreeuwen als ze Tsjechiesch praten, heel irritant. Maar vanmiddag gaat m'n oma weer terug naar Zwitserland.
Vandaag moet ik echt hw gaan doen xD Heb het een beetje te lang uitgesteld.

V Ze hebben de tijd op het forum nog niet aangepast volgensmij.

Laatst gewijzigd door Imme op zo 28 okt 2012, 11:43, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Heb gister lekker 2 bakken popcorn op, alleen had ik dan 2 stalkers xD
Sem en Ilja, Ilja probeerde 't al de hele tijd, die liep telkens heen en weer op probeerde een hapje mee te pikken en Sem sprong bijna in de bak popcorn.
Naja, heb 3 films gekeken, Potc4, The Nightmare Before Christmas (nog steeds mijn favo film) en Spion van Oranje, is een geinige film.
Mijn ouders kwamen rond half 1 thuis, dus dat was netjes.
En ik heb een foto doorgestuurd gekregen viaq Whatsapp van mijn moeder he, en ze zaten op rij 4, en toen zag9ik pas hoe klein die VanVelzen is. Even groot als in Madame Taussauds in A'dam.. Klein dus. Maar ze hebben het naar hun zin gehad, en in januari gaan mijn ouders weer weg, dan naar de Vrienden van Amstel Live, dus dan blijf ik waarschijnlijk ook weer thuis met Ilja.
& we gaan over een paar weken weer naar 't Luxor, mijn moeder heeft kaartjes besteld voor een andere cabaretie. Ik weet z'n naam ff niet, maar mijn pa vind de foto leuk van de voorstelling xD
Maar gister bleek de Blue Ray speler dus kapot, maar gelukkig bestaat er een playstation 3! Die speelt us Blue Ray en DVD's, nog nooit zo blij geweest met dat ding, haha
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Infinity
Snackventer Snackventer
Berichten:
85
Lid geworden op:
di 02 okt 2012, 20:54

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Jemig het stinkt hier supererg door onze hond die normaal buiten is en nu is hij binnen want het is te koud. echt geen concentratie voor school. :( Niet dat leren leuk is, maar leren in een normaal geurende omgeving is toch wel wat frisser. Maar ja. :S Nu dus verder gaan met geschiedenis en economie en frans. Dan kan ik wel even tijd vrij maken om te simsen. (A)
Afbeelding
"Let it be." Klik op mijn banner voor mijn five generations Raque
Gebruikersavatar
o0simsfreak0o
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
7316
Lid geworden op:
di 28 jul 2009, 20:25

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

waah, ik kwam 25 gasten te kort in Rollercoaster Tycoon gewoon '4 jaar' gespeeld en dan 25 gasten te kort voor dat doel :'3 gelukkig had ik nog wel een paar maanden ervoor opgeslagen :'3
en nu ga ik zware maatregelen nemen, zoals een bord voor de uitgang zetten met 'Geen uitgang' :3

*edit: nu heb ik het wel gehaald met zo'n 50 gasten meer dan ik nodig had :3 altijd leuk om 'gen uitgang' bordjes voor de uitgang te zetten*

en voor morgen moet ik een powerpoint presentatie maken, waar ik zowiezo al in faal, maar ik heb van 3 mensjes hun stukjes die ze moeten inleveren nog niet :'3
van 2 mensjes verwachtte in zowiezo niets, ookal moesten ze wel wat inleveren, maar die 3e zei dat ie niet kon vinden wat ie moest doen... like omg
Afbeelding
(っˆ•ˆ)っ
Gebruikersavatar
Guppie
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1944
Lid geworden op:
ma 09 jul 2012, 16:54

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

@o0simsfreak0o

Hey, Rollercoaster, dat speelde ik vroeger ook! :D
Ik gooide altijd de zieke mannetjes in het water! :twisted
En de mannetjes die ik gewoon niet leuk vond sloot ik op op een berg. 8-)

Huiswerk. Wie heeft dat bedacht?
Daar heb ik nu totaal geen zin in. :mad
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

@Jer
Lol, dat ik daar nou nooit aan gedacht heb xD

Heb lekker weer mijn vingerloze handschoenen aan, het word koud dus het mag en mijn moeder moet beter leren verstoppen xD
Heb nu wel lekker warme handen en ze zijn gewoon stoer. (Met Jack Skellington erop (H))

Ik wil whatsappen met mensen maar niemand reageerd >.<
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde
Berichten:
10304
Lid geworden op:
di 26 okt 2010, 17:18

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

OMG! Afgelopen vrijdag was mijn 2 jarige anniversary op sn en ik ben het vergeten! Maar yay, ik zit nu dus al 2 jaar op sn. :O
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie