Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

6085 berichten • Pagina 140 van 305

Bas
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2692
Lid geworden op:
vr 13 apr 2012, 20:09

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

^ Ik heb morgen ook een Engels SO, succes hihi :D

Ik heb in één middag Engels en Duits geleerd voor morgen, en een heel Nederlands verslag gemaakt. Daar ben ik best wel trots op ^^
Gebruikersavatar
Liza
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5075
Lid geworden op:
zo 11 jul 2010, 17:58

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Koreaans aan het leren, want ik moet nog echt oefenen. Ik moet ook wat meer oefenen met hangul schrijven want het gaat nog niet zo goed. ^^"
Prefer to get called Lisa. | I love Llama's. c:
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Najib Amhali was gewoon geniaal gister! Echt een leuke show!
We zaten in het nieuwe Luxor, op balkon 2, dus helemaal boven in. Heel erg hoog. Maar ik zag 't weer heel goed, want 2 mensen voor ons (aan mijn linkerkant) leunden naar elkaar toe dus kon ik er lekker doorheen kijken :P

En ik heb het nieuwe album van P!nk op mijn IPod <3
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
12551
Lid geworden op:
do 25 feb 2010, 12:35

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Nou ik ben net weer bij de dokter geweest, heb er een ontstoken tong bij! Nu heb ik dus een keelontsteking, ooronsteking aan beide kanten , een tong ontsteking, koorts, griep.. Wat kan er nog meer bij ?
Gebruikersavatar
Guppie
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1944
Lid geworden op:
ma 09 jul 2012, 16:54

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

^Hemels! :drool
Erg mooi versierd!

@AnsjJ2 Beterschap! :ziek
Gelukkig hebben al die dingen met elkaar te maken, en ben je er dus sneller van af.

Deze week is enorm snel voorbijgegaan, ik heb het gevoel dat het gisteren nog vakantiewas, en vandaag de eerste schooldag! xD
Gelukkig is mijn voet niet meer zo enorm opgezwollen, en kan ik al lopen. Rennen gaat echter nog voor geen meter.
Uiteindelijk bleek het dat ik niet door mijn enkel was gegaan, maar dat de pees om mijn middenvoetbeentjes was losgeraakt.
Gebruikersavatar
Lisa
Oplichter Oplichter
Berichten:
1310
Lid geworden op:
zo 22 aug 2010, 14:44

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Ahh die zien er lekker uit. Stuur er eentje op? :drool

En ik had vandaag een 5.5 voor mijn Duits GP, en voor mijn presentatie die ik deed met een vriendin (over narwhals) een 7.8! We hadden een 8 gehad als we niet zoveel lachtten >.< Maarjaaaa!
En ik ben vooraan gezet bij wiskunde.. Dat is dus écht niet leuk, die man is namelijk vreselijk.
"Even de deur dichtdoen, dan kan ik even een potje lekker schelden."
en nog meer van die dingen! Uuuughhh.. Maar over een paar minuutjes lekker met paps en mams uit eten! Dan daarna thuis lekker niksen ghehehe, beetje tv kijken haha en ik moet trouwens pretty little liars ook nog zien.
Afbeelding
Shaan
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2252
Lid geworden op:
do 15 mar 2012, 11:50

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

^^ Haha ik ga precies hetzelfde doen xD Geen tumblr betekend dat ik niet afgeleid raak x)

edit: Yay tumblr werkt weer =)

Laatst gewijzigd door Shaan op vr 26 okt 2012, 20:13, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde
Berichten:
10304
Lid geworden op:
di 26 okt 2010, 17:18

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Ugh, de volgende keer dat ik mijn wiskundeleraar zie sla ik hem zo hard askjfbdndkjasf. Wat een adfjkndk. Yikes. Echt onbegrijpelijk gewoon dat je wiskunde niet kunt laten vallen.

Maar unff, dat concert gisteren was echt ge-wel-dig! <3
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Gebruikersavatar
Hikari-desu
Meesterdief Meesterdief
Berichten:
9562
Lid geworden op:
wo 14 jul 2010, 22:21

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

@ ans: jeetje, je hebt het wel te pakken zeg :o veel beterschap :knuffel

*gaaaap* zo, vroeg uit mn bed vandaag want ik moet straks werken. Gelukkig heb ik iets om naar uit te kijken, want vanavond is het party time op een halloweenfeestje :D
Gebruikersavatar
Loungefan
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2083
Lid geworden op:
wo 19 okt 2011, 17:18

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Ik haat school nu echt. Ik moet giga veel voor school doen waardoor ik nu nauwelijks vrije tijd heb. Gelukkig nu weekend (waarin ik ook nog veel hw moet maken) :D
Vanmiddag nog hockey en vandaag nog wat hw maken. Nu maar hopen dat ik nog tijd heb om met een vriendin af te spreken en te simsen :)
Gebruikersavatar
o0simsfreak0o
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
7316
Lid geworden op:
di 28 jul 2009, 20:25

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

weekend yay :3
moet nog wel een powerpoint maken voor een presentatie maar ik ben heeeeeeeeeeeeeeeeeeel slecht in pp's maken :3 dus ik ga heel erg falen, yay!

en ik ben weer een beetje verslaafd aan Rollercoaster Tycoon 2
maar dat komt omdat ik het eindelijk een beetje kan :'3

and ik wil niet dat K-pop naar Amerika gaaaat :'3
want RaNia gaat ook naar Amerika :(
maar dat wil ik niet, ik hoop dat ze falen *is gemeen*
maar ik houd er niet van als dingen waar ik van houd mainstream worden :'3
like 9Gag, werd toen ook mainstream en toen vondik het niet meer leuk en GangNam Style :3
vond ik ook leuk nu niet meer :3
en als K-pop mainstream word, moet ik naar nieuwe muziek zoeken(like J-pop) maar dat wil ik niet :'3
Afbeelding
(っˆ•ˆ)っ

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie