Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

6085 berichten • Pagina 139 van 305

Gebruikersavatar
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
12551
Lid geworden op:
do 25 feb 2010, 12:35

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

En wie zit er met een fikse keelontsteking , zonder antibiotica op de bank? Le moi. Juist ik dus ! Ik krijg geen anti biotica omdat ik nog geen koorts heb gehad! Belachelijk toch!? Heb net maar een termometer in huis gehaald, als ik vanmiddag koorts krijg dan bel ik gelijk op voor anti biotica. Morgen wel naar school om het project af te maken, maar vandaag even lekker lekker onder de wol.
Koen
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1941
Lid geworden op:
ma 10 sep 2012, 19:15

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

@Dave. die taart ga ik soiezo een keer bakken! Mmm Nutella taart :drool

En zit lekker op school. En mag in (bijna) elke les een laptop gebruiken. Dan gaat natuurlijk automatische Facebook en Simsnieuws aan!

^beterschap!
Afbeelding
Gebruikersavatar
Liza
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5075
Lid geworden op:
zo 11 jul 2010, 17:58

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Mijn nicht gaat 22 dagen naar China, omg ik ben zo jaloers!! Ik zou dolgraag naar China willen, lijkt me zo gaaf! Al die mooie plekken bezoeken en gaan shoppen! Nog maar even sparen dan. XD

- lol nevermind het was een grapje. cx

Laatst gewijzigd door Liza op wo 24 okt 2012, 15:12, 1 keer totaal gewijzigd.

Prefer to get called Lisa. | I love Llama's. c:
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Vanaaf weer paardrijden, misschien mag ik dan op die nieuwe :D
En de vakantie is alweer bijna over ):
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Guppie
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1944
Lid geworden op:
ma 09 jul 2012, 16:54

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Pffff, vandaag is het bewijs geleverd dat gym nergens goed voor is...
Eerst krijg ik een bal vol tegen mijn ribbenkast aan, daarna keihard tegen mijn neus, toen was mijn arm aan de beurt en daarna ben ik door mijn enkel gegaan...
Het is net gelukt om op de trap naar boven te hinkelen, maar letterlijk elke beweging met mijn voet doet afschuwelijk veel pijn...
marlinde
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3423
Lid geworden op:
ma 27 dec 2010, 21:34

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

^N'awh, hopelijk gaat de pijn snel weg c:
En beterschap Angelica!

Oké, net wiskunde afgemaakt. Wat een waardeloos hoofdstuk zeg, wauw. Sommige sommen had je aan groep vijf kunnen geven. Naja, dit is beter dan het vorige hoofdstuk, waar ik zomaar wat aan het doen was :')
En ik ben serieus de enigste zo hard kan falen in een muziekwinkel vinden - in mijn eigen stad. Iemand lachte me in mijn gezicht uit, haha.
Nu even tv kijken / muziek luisteren / schrijven. Nein stretchen / joggen en huiswerk, ik weet helemaal niet van jullie bestaan :D
het nummer 1 lid van sn is pas... 32.
marlinde
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3423
Lid geworden op:
ma 27 dec 2010, 21:34

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Oké, stiekem hoort dit in het schrijftopic, maar die kan ik niet zo snel vinden ._.

Wil iemand morgen met me een wordwar doen? Even een uitleg (geciteerd, hehe): "Word-wars zijn wedstrijdjes tussen twee of meer personen waarbij je (in dit topic) een bepaalde tijd afspreekt (bijvoorbeeld van 21:15 tot 21:30). De bedoeling is dan om zoveel mogelijk woorden te schrijven binnen die afgesproken tijd. Als de tijd is afgelopen post je hier het aantal woorden dat je hebt weten te typen. De persoon die het meeste aantal woorden heeft weten te schrijven is de winnaar van die word-war!"
Maar dan zonder dat topic. Bovendien, het gaat niet om het winnen, alleen om verder te komen in je verhaal - iets wat zeker handig is als je vast loopt, zoals ik heb.
Zou diegene me een pm kunnen sturen? (:
het nummer 1 lid van sn is pas... 32.
Gebruikersavatar
Charge
Oplichter Oplichter
Berichten:
1443
Lid geworden op:
wo 29 sep 2010, 21:25

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Ze zijn hier bezig die grote bomen weg te halen. Echt heel zonde, maar vooral in de herfst gaf het veel overlast dus ik snap het wel. Best leuk om te zien hoe ze zoiets weghalen eigenlijk :)
Waar ik dan weer iets minder blij mee ben is dat iedereen me nu duidelijk in m'n kamer kan zien zitten. Achja, dan maar naar de gemeentemensjes zwaaien :sweatdrop
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Net terug van de dokter, moest weer voor mijn astma. Hun zijn de enige die niet zeiken over mijn gewicht, vooral omdat ze weten dat ik er weinig aan kan doen.
Dat pufding geval dat ik gebruik voor sporten blijkt weinig nut te hebben, maar ik blijf )m gewoon lekker gebruikeen :P
En ik moet binnenkort ook proberen te stoppen met mijn hooikoorst medicijnen, maar het nadeel is, dat als ik last krijkg, het meer als een week duurt en ik niet kan slapen omdat alles dicht zit ><
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde
Berichten:
10304
Lid geworden op:
di 26 okt 2010, 17:18

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

YEAHHH. Vanavond naar 013 in Tilburg om Trivium en As I Lay Dying te zien. <3
Unfzz, ik ga dus gewoon Matt Heafy zien, omg. En daarvoor gaan we ook nog naar de KFC. :')
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Gebruikersavatar
siepie
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
868
Lid geworden op:
wo 01 feb 2012, 19:40

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

@simsfreak
Veel plezier in 013! Gaan jullie naar de KFC in de stad? Die is best klein, als je nog tijd hebt zou ik een paar winkeltjes doorstruinen, er zijn daar namelijk veel leuke (ik kan 't weten, ik zit daar vlakbij op school)
Afbeelding
Gebruikersavatar
Shevens
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3471
Lid geworden op:
do 28 okt 2010, 20:02

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Dit wordt wel een waslijstje denk ik;

Laatste tijd zo wat niet op SN geweest, omdat ik heel erg druk ben met school >_<
After all was die vakantie zeer 'k**' want ik zit er helemaal niet meer in nu... ><
Na rust direct weer alles oppakken is niet zo easy als het lijkt..
Naja, gewerkt aan het huiswerk, en nu klaar =) Morgen Engels SO! Woeeee!
Moet m'n punt echt ophalen.. Ik sta maar een 8.1 =_=
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie