Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

6085 berichten • Pagina 138 van 305

Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

^
Das vervelend ;o

Mijn computer doet nu ongeveer normaal, gisteren heeft hij langer als een uur aangestaan met de sims draaiend, daarvoor had hij weer een blue screen. Ik ga ff nieuwe downloads erin zetten en heel rustig de sims opstarten :3
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Loungefan
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2083
Lid geworden op:
wo 19 okt 2011, 17:18

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Vandaag gelukkig vroeg uit, net mijn boekverslag en presentatie afgemaakt en dadelijk nog voor een proefwerk leren :(
De komende weken zullen echt heel druk worden maar daarna wordt het waarschijnlijk weer rustig en hoef ik lekker niks te doen :D
Gebruikersavatar
Guppie
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1944
Lid geworden op:
ma 09 jul 2012, 16:54

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

WAAROM kom ik er vandaag pas achter dat ik deze week vier proefwerken heb (waarvan 2 inhaal).
Ik had nog wel gerekend op een lekker rustig weekje... :mad

Ik vind het echt jammer dat ik uiteindelijk niet naar de dierentuin ben geweest wegens regen...
Gebruikersavatar
Infinity
Snackventer Snackventer
Berichten:
85
Lid geworden op:
di 02 okt 2012, 20:54

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Voel me echt rot vandaag, heb gisterenavond ook maar 3,5 uur geslapen en vandaag was een rotdag en het loopt niet echt als geplant. :S
Afbeelding
"Let it be." Klik op mijn banner voor mijn five generations Raque
Gebruikersavatar
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
12551
Lid geworden op:
do 25 feb 2010, 12:35

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Mijn vriend is ziek, dus ik heb ook niet veel slaap gehad! 3 uur in totaal! pffff, ben een beetje chago aan het worden ><
Zo even lekker koken en mijn boek uitlezen, ontspanning moet er ook zijn
Gebruikersavatar
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde
Berichten:
10304
Lid geworden op:
di 26 okt 2010, 17:18

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Dumdumdum, net de nieuwe episode van The Walking Dead gekeken.. Le sigh de perfectie. En nu maar de nieuwe episode van The Vampire Diaries kijken - damn, seizoen 4 begon echt ge-wel-dig - en dan maar andere series afkijken.. Denk ik. c:
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Gebruikersavatar
o0simsfreak0o
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
7316
Lid geworden op:
di 28 jul 2009, 20:25

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

okay, ik zit nu op IE maar blegh
allemaal omdat firefox het niet doet
naja hij dee dhet wel, start normaal op enzo, maar als ik een site wil laden doet ie het niet meer en blijft ie laden, dus kanik het niet gebruiken en opnieuw opstarten heeft geen zin want hij gaat gewoon verder waar ie gebleven was(zo had k het ingesteld toen) en nu ben ik geirriteerd
trein die vanochtend k*t deed, trein die vanmiddag k*t deed en nu firefox die k*t doet... ik word hier echt geirriteerd van
dus iemand een oplossing? :3
1tje die niet opnieuw installeren is ofzo, want ik heb een beetje veel tabs in firefox die ik allemaal gebruik en de meeste ervan zijn moeilijk te vinden x)


nvm :3 hij doet weer lief, had computer opnieuw opgestart :3
Afbeelding
(っˆ•ˆ)っ
Gebruikersavatar
Liza
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5075
Lid geworden op:
zo 11 jul 2010, 17:58

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Nou.. ik moet vanaf nu uitkijken met alles wat ik doe. Ik word grondig in de gaten gehouden door mijn moeder waar ik geen contact mee heb maar zij wil contact met mij. Dus ze stalkt me heel stiekem, dus ik moet uitkijken. Ik kreeg net een mailtje van haar op mijn Engelse facebook account.. Ugh..
Prefer to get called Lisa. | I love Llama's. c:
Gebruikersavatar
Guppie
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1944
Lid geworden op:
ma 09 jul 2012, 16:54

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Ik verslaap mij te vaak. Vandaag voor de zesde keer op een rij door de wekker heen geslapen. :mad
En daarna telkens haast haast haast om maar op tijd op school te komen...
En nu is firefox bij mij een beetje traag...

Ik heb gisteravond Pirates of the Caribean (of hoe je het ook schrijft :| ) on stranger tides gekeken.
Af gezien van het feit dat de spanjaarden rond 1800 helemaal niet zo machtig meer waren (ik bekritiseer elk historisch onjuist detail 8-) ) is het een leuke film. Vooral dat ondode aapje blijft geniaal! xD
Gebruikersavatar
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde
Berichten:
10304
Lid geworden op:
di 26 okt 2010, 17:18

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Bwehh, ik moet eigenlijk huiswerk maken, freaking veel en dan ook nog een boekverslag maar.. Idk, ik heb helemaal geen zin! xD

En ik sliep vanochtend bijna tijdens natuurkunde, haha! Maarja, wat wil je ook als je 's nachts zo'n 5/6 uur hebt geslapen. :P
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
marlinde
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3423
Lid geworden op:
ma 27 dec 2010, 21:34

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Nanananaa, eerste pianoles gehad <3
Echt heel gaaf. Het is wel ver fietsen en in vergelijking dan kort les, maar goed.
En ik krijg deze week hopelijk ook nog een proefles drummen, yeah ^^
het nummer 1 lid van sn is pas... 32.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie