Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

6085 berichten • Pagina 136 van 305

Gebruikersavatar
Liza
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5075
Lid geworden op:
zo 11 jul 2010, 17:58

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Eventjes haren borstelen, makeup bijwerken en dan naar de winkel om wat eten te kopen. Ik moet toch wat eten vanavond, keke ~
Sims beestenbende heeft opeens nu heel veel bugs dus ik ga maar even opnieuw installeren en dan eerst showtime installeren, maar dat doe ik wel als ik weer thuis ben.
Nu genieten van mijn vakantie, yay yay yay ~~ :3
Prefer to get called Lisa. | I love Llama's. c:
Gebruikersavatar
Infinity
Snackventer Snackventer
Berichten:
85
Lid geworden op:
di 02 okt 2012, 20:54

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Jezus, we hebben 3 mobiels en 1 oplader dus moet nu mijn mobiel telkens via mijn laptop opladen. Pfoe. :S
Afbeelding
"Let it be." Klik op mijn banner voor mijn five generations Raque
Gebruikersavatar
siepie
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
868
Lid geworden op:
wo 01 feb 2012, 19:40

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Morgen ga ik met opa en oma naar Amsterdam! We weten nog niet precies wat we gaan doen, maar ik wil wel naar madame tussauds (als je 't zo schrijft) en naar 't Anne Frank museum.

Waar ik wel van baal is dat ik gisteren een splinter had. Da's opzich niet erg maar sinds vanmorgen is mijn vinger opeens dik en doet hij heel erg pijn. Als 't morgen (in Amsterdam) nog niet over is, probeert mama zo snel mogelijk een afspraak te maken met de huisarts. Heb ik weer!
Afbeelding
Gebruikersavatar
Guppie
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1944
Lid geworden op:
ma 09 jul 2012, 16:54

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

^ Leuk! Leiden is een erg mooie stad! :D

Eens kijken, mijn vader is nu boodschappen aan het doen, dus kan ik zo lekker ontbijten.
Daarna ga ik alvast wat voor school doen, de vakantie is al bijna voorbij! :cry
Niemand mag vrolijk zijn! :hamer
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Ik hoop dat mijn pc snel gerepareerd os! En natuurlijk doetie weer wat als ik vakantie heb ><
volgens mijn. Pa is hij zich aan het voorbereiden op Halloween ;3
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Lisa
Oplichter Oplichter
Berichten:
1310
Lid geworden op:
zo 22 aug 2010, 14:44

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Afbeelding
Yayyy pagina 17 van wreck this journal is af n_n
Nu heb ik: "Maak een bende, ruim het op" achja, die bende is er al van alle knipsels enzo haha :sweatdrop Maar ik had gister mijn kamer al opgeruimd dus zó veel zin heb ik nou ook weer niet haha.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Snateraar
Aartsschurk Aartsschurk
Berichten:
4044
Lid geworden op:
vr 07 aug 2009, 16:34

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Ik zit dus net lekker te typen aan werkstuk bio, hoor ik opeens een keiharde knal en zie ik een flits.

Zie allemaal buren op straat en het lijkt er op dat iemand iets explosiefs uit een auto gooide.
Verder geen idee wat er aan de hand is :scared
Niets zo charmant als een spreuk aan de wand.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

^
Omg, dat lijkt me gewoon eng o.o

Net heerlijk paardgereden, het gaat telkens beter, helaas was m'n vriendin er niet, hopelijk gaat het snel beter met haar. Maar als mijn instructrice dat geweten had, had ik op het paard gemogen waar zij opzat, en dat is dus een neiuwe en ik vond dat echt leuk om te horen!
Ik ben zelf ook blij dat ik gewoon al mijn vertrouwen weer terug heb en mijn instructrice me ook meer dingen laat doen :)
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Imme
Teamlid Teamlid
Berichten:
14216
Lid geworden op:
za 28 mei 2011, 20:01

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

De open dag van Leiden was leuk. Was wel mega druk. Ben door de drukte ook maar niet naar de Geneeskunde voorlichting gegaan. Heb ooit al zoiets gedaan en de indruk van de universiteit heb ik nu wel. Informatica was echt heel erg leuk!
En nu verveel ik me... Morgen komt m'n oma uit Zwitserland :D Dus das leuk. Heb haar al lang niet meer gezien.
Gebruikersavatar
Liza
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5075
Lid geworden op:
zo 11 jul 2010, 17:58

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Yay yay yay, vakantie ~ Eigenlijk al een dag, maar nou en. Vandaag lekker gesimst, bezig geweest met verhaal en lui gedaan. Nu simsen en muziek luister en pas lekker laat gaan slapen, kekeke ~!
Ik ben hyperig, en ik weet niet waarom.. o: Bad me. ^^
Morgen of maandag misschien nog effe shooten, weet niet.. Eerst maar wachten tot dat ik weer nieuwe circles heb ofzo.. c:
Prefer to get called Lisa. | I love Llama's. c:
Gebruikersavatar
Hikari-desu
Meesterdief Meesterdief
Berichten:
9562
Lid geworden op:
wo 14 jul 2010, 22:21

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

heerlijk, zo'n relaxte zaterdagavond :) Was ik echt aan toe zeg, vorige weken mo9est ik van mijn werk gelijk ergens heen in de avond, nu kan ik tenminste lekker ontspannen.

en ik ben weer begonnen met yoga en meditatie, sinds een jaar ofzo XD ik merkte dat ik het wel erg ging missen, aangezien het wel goed voor me was (lichamelijk en geestelijk) en ik wil wat meer gaan sporten, aangezien softbal nu aan het einde van het seizoen stilligt en van de winter beperkt wordt tot maar 1x per week. ;o en ik moet weer wat leniger worden XD

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie