Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

6085 berichten • Pagina 125 van 305

Gebruikersavatar
ChanCake
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1082
Lid geworden op:
ma 08 aug 2011, 20:38

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Blijkbaar ga ik 12 oktober naar Andorra - Nederland in de Kuip.
Weet niet waarom, houd helemaal niet van voetbal, maar me vriend moest zonodig ja zeggen tegen zijn vader dat ik dat wel leuk vind. :glare

Lame. Helemaal geen zin in als ik de volgende ochtend om half 4 weer op moet.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

@Bas
Dankje <3

Ik heb Ilja opgemeten. Ze is 56 cm hoog, schofthoogte. En ze kan max 60 cm worden. Of iig, zo worden teefjes meestal. Ze zal dus wel groter worden, dat beest is nog geen 5 maanden. o.o
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Shevens
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3471
Lid geworden op:
do 28 okt 2010, 20:02

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

En dit wordt het einde van september 2012, hierna nog 2 maanden tot oud en nieuw! O:
Ik kan niet geloven hoe snel 2012 ging.. Pfffff, oh well. Vandaag heb ik nog een heleboel gesimst en ben echt blij met mijn nieuwe huishouden! :D

Morgen eerste vrij en dan tot 14:20, let the week begin. =(

v O ja, oktober telt ook nog :sweatdrop

Laatst gewijzigd door Shevens op ma 01 okt 2012, 21:55, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Shampoo gemaakt met scheikunde. Hij ruikt naar rozen, super lekker geurtje en hij is lichtblauw van kleur.
& omdat ik alleen werk heb ik 2 potjes :p
Maar ik ga 'm zowiezo gebruiken, al is het alleenmaar voor de geur. <3
Het is trouwens ongelooflijk hoe makkelijk je shampoo hebt o:
Ik wist niet eens dat er zout in zat, ;3

Over 4 weken is het de eerste dag van mijn herfstvakantie, yay
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
ChanCake
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1082
Lid geworden op:
ma 08 aug 2011, 20:38

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Ben maar een 365 challenge gestart op de officiële Sims forums. :3
Durf het hier niet zo goed meer te doen na nfjndsnfjoafnk x gefaalde pogingen.
Zou me alleen maar stom voelen.. :sweatdrop

Net wakker, was een lange ochtend. Dus had even een dutje gedaan om weer op krachten te komen.
Werken vanaf half 4 's ochtends vind ik dan ook.. totaal geen pretje. xD Helemaal niet als je daarna met je kerel naar de garage moet. *zucht*

Ohwell!
Straks weer een uurtje werken en dan lekker rijst met saté maken. :D
Afbeelding
Gebruikersavatar
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde
Berichten:
10304
Lid geworden op:
di 26 okt 2010, 17:18

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Bah, bah, bah. Wat een shit dag zeg, ew. Ik had sowieso al geen zin in vandaag, ik voelde me al niet lekker en we hadden ook saaie vakken en alles. Nouja, de enige reden dat ik nog gewoon naar school wilde was zodat ik vandaag iemand kon zien, gaat die gast tijdens het tweede uur naar huis. En de dag is voor de rest ook nog supersloom gegaan, nouja op school dan, het is nu al freaking 5 uur ew. x.x
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Gebruikersavatar
Leonie
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
809
Lid geworden op:
ma 16 mei 2011, 14:23

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Ik heb zin om te spijbelen. Oeps. Maar ja, ik ben vanochtend al naar school geweest om afscheid te nemen van de Zuid-Afrikanen en bleh nu heb ik nergens meer zin in. Laat staan gym wat ik als eerste heb en daarna een uur Frans. En ik heb superveel werk te doen dus het liefste wil ik gewoon mijn tijd nuttig besteden. Maar als ik ga spijbelen moet ik alsnog nakomen en daar schiet ik helemaal niks mee op XD

Ik zal er maar even bij zeggen dat ik in heel mijn schoolcarrière nog nooit gespijbeld heb :')
Afbeelding
Gebruikersavatar
o0simsfreak0o
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
7316
Lid geworden op:
di 28 jul 2009, 20:25

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

ik zou vandaag vrij zijn als ik school had, maar neen ik moest weer perse standaard vrij zijn vandaag :'3
en nu is mijn broer 2 dagen vrij, want hij heeft op donderdag standaard vrij x)
naja :'3 zolang ik maar vrij ben :3

en stond ik net onder de douche krijg ik opeens een onwijze loopneus, en moest ik opeens onwijs vaak niezen en kreeg ik jeuk op plekken waar ik niet kan krabben(in mijn keel en neus) en das stom :3
want nu heb ik pijn in mijn keel als ik slik x)
Afbeelding
(っˆ•ˆ)っ
Gebruikersavatar
Guppie
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1944
Lid geworden op:
ma 09 jul 2012, 16:54

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Grrrrr... :angry
Ik was net een uur geleden op weg naar een vriend, gaat het keihard stortregenen.
Ik was al te laat vertrokken, en ik had dus haast, gaat er op eens zo'n oud opa'tje in zo'n opgevoerde-ziekenstoel die het hele fietspad versperd voor me rijden in een slakkentempo. Hij had een paraplu bij zich, ik niet. Daarom bel ik een paar keer om hem te proberen in te halen, lijkt hij doof te zijn en duurt het 10 minuten voordat ik 100 meter verder ben. Op een gegeven moment moet ik een andere kant op dan die man, en denk ik Yes! Maar na 5 minuten kwam ik erachter dat ik verkeerd reed, en ging ik terug. En jawel, wie rijd er dan weer voor me; die verschrikkelijke slome bejaarde.
Dan ben ik (veel later) eindelijk in de buurt van het huis van mijn vriend, zijn er wat wegen verandert en kan ik het helemaal niet meer vinden.
Dus ik vroeg aan meer dan 10 mensen de weg, of eigenlijk; probeerde te vragen want ze reageerden geen van allen en terwijl ik gewoon iets aan iemand vraag lopen ze allemaal gewoon door.
Uiteindelijk ben ik naar huis gegaan, onderhand was mijn bril helemaal overspoeld en zag ik geen steek meer, en als ik hem afdeed zag ik ook niet bepaald veel.
Maar op weg naar huis moest ik door een straat die helemaal was afgezet door 2 gigantische verhuiswagens, en duurt het weer eens een kwartier voordat ik verderkan. Daarna, als ik bijna thuis ben, zie ik in de verte iemand die heel erg op die bejaarde in zijn slome karretje lijkt...

voor mij geen leidsontzet meer, ik ben helemaal doorregend en verkouden thuisgekomen.
Gebruikersavatar
Leonie
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
809
Lid geworden op:
ma 16 mei 2011, 14:23

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Ohhh, Karma betaalt me terug. Ik ging toch naar school en mocht een uur eerder weg bij gym en hoefde ook niet naar Frans omdat ik lief vroeg of ik huiswerk mee kon krijgen. Yay :D en morgen maar van 10 tot 12 school
Afbeelding
Gebruikersavatar
Nina
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
7411
Lid geworden op:
za 16 jan 2010, 17:45

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

@ Guppie: Oh wat vervelend :( Het is inderdaad verschrikkelijk slecht!

Nog één weekje en dan naar Italië, waar het momenteel 25 graden is. Zucht, wat heb ik het toch slecht :P

Gaan er hier nog mensen meedoen met Nanowrimo? Ik ben alvast aan het bedenken waarover ik dit jaar ga schrijven! :D
Gebruikersavatar
Marit.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5356
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 19:26

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Baahh, morgen DAT-test ofzoiets en dan vanaaf half 1 nog normaal les. T_T
Ik heb het gevoel dat ik die test ga verknallen en dat ze me dan van VWO afsturen, maar ik zal 't wel overdrijven, haha xd
Afbeelding
Gebruikersavatar
ixkilledxthexcookie
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2063
Lid geworden op:
di 08 mar 2011, 20:33

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Zoo zusje vandaag op het vliegtuig gestapt naar Cyprus waar ze tot zondag blijft. Het is daar 30 graden, ik wil ook! D:
Ik ga misschien aan het einde van dit schooljaar naar China op exchange met school ;D Dat zou echt zoo awesomee zijn ;D


Dead by April was zooo geweldig zondag! ;D De zanger heeft twee keer naar mij gewezen en hij herkende mijn vriendin nog van het vorige concert een jaar geleden! Ik heb nu een super awesome nieuw shirt en alle handtekeningen op mijn cd compleet ;D I am a very happy girl c:

Ik heb eindelijk weer eens tijd gemaakt om te simsen, dus dat ga ik nu lekker doen c:
Afbeelding
Call me Linss, or Linsey, whatever you like best :3

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie