Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

6085 berichten • Pagina 124 van 305

Gebruikersavatar
lam6
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1074
Lid geworden op:
za 17 okt 2009, 15:45

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Ik heb al bijna een jaar geen contact meer met mijn vader. Sinds die stiefmoeder kwam is het wat tussen ons minder goed gegaan. Afgelopen kerst liet die mij zitten en ging die kerst vieren met andere mensen. Toen had ik er een punt achter gezet: belde hem op om te zeggen dat ik hem een gelukkig nieuwjaar wenste, maar dan zonder mij voortaan.

Tot dat ik gisteren hoorde dat hij kanker heeft, kwaadaardig...
Ik deed mijn trots en koppigheid opzij (ik heb hem altijd gemist stiekem) en ben er meteen heen gegaan.
Mijn vader deed precies hetzelfde, koppig en te trots gedaan. Ach, zo vader zo zoon hé...
Ik hoop dat ik nog een leuke tijd met hem kan meemaken... :(
Gebruikersavatar
ixkilledxthexcookie
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2063
Lid geworden op:
di 08 mar 2011, 20:33

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

^ Zo gaat het bij mijn opa en oom al heel wat langer en mn opa heeft ook kwaadaardige kanker en heeft nog maar een paar maanden te leven, alleen is mn oom een @#$#% en laat mn opa gewoon nog steeds zitten :// En als ik zie hoeveel pijn dat mijn opa doet, denk ik dat jij echt een goede zet hebt gemaakt!

Vanavond weer lekker paardrijden ;D Ik kon vorige week niet omdat ik ziek was :c En zondag met Jos en een vriendin naar Dead by April! Ik heb er echt super veel zin in ;DD
Afbeelding
Call me Linss, or Linsey, whatever you like best :3
Gebruikersavatar
Annemiek
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1124
Lid geworden op:
ma 21 feb 2011, 19:19

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Hihi al erg lang niets van me laten horen, hier! Druk met school en ik begin de intresse in de Sims te verliezen.. Denk dat dat ook komt omdat ik toch wat ouder word!

Even iets anders: heb tickets voor The Script weten te bemachtigen! 25 Januari in HMH! Echt supervet, zoveel zin in! :) :swing

@Marlinde & Nina; Hihi, dinsdagmiddag stond op de The Script facebook dat woensdag om 9:30 de pre-sale van start ging. Ik natuurlijk helemaal hyper, m'n broer heeft woensdag gelijk kaartjes besteld! Het is nu helaas uitverkocht! Hebben jullie wel al het nieuwe album gehoord? Supervet!
En Coldplay was écht AMAZING! :wub

Laatst gewijzigd door Annemiek op vr 28 sep 2012, 16:28, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Klik HIER voor Annemieks screens en huizen! :D
marlinde
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3423
Lid geworden op:
ma 27 dec 2010, 21:34

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

^Waait, komt de The Script naar Nederland/België? Ik had er net nog aan zitten denken, hoe gaaf het zou zijn als ze hier in de buurt zouden komen! ;0
Edit: En hoe was Coldplay? ;d

Mja, ik ben dus The Script aan het luisteren terwijl ik schrijf :')
het nummer 1 lid van sn is pas... 32.
Gebruikersavatar
Nina
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
7411
Lid geworden op:
za 16 jan 2010, 17:45

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

@ Annemiek: Jaloers! Ik wil ook zo graag, maar er zijn nog meer concerten waar ik wel graag heen wil haha. Maar The Script staat zeker op 1, alleen Amsterdam is zo onhandig voor mij :( Er staat ook nergens hoe laat het ongeveer klaar is.

En verder, lekker weekend! Bijna naar Italië! Nog één weekje :)
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Ugh, de hele middag benenden gezeten, komt me moeder pas net thuis (met oog op die hond uitlaten heb ik beneden gezeten) maar er zijn dingen die moet ik op de computer doen en op de pc beneden staat geen WORD ><
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
lam6
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1074
Lid geworden op:
za 17 okt 2009, 15:45

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

ixkilledxthexcookie schreef:^ Zo gaat het bij mijn opa en oom al heel wat langer en mn opa heeft ook kwaadaardige kanker en heeft nog maar een paar maanden te leven, alleen is mn oom een @#$#% en laat mn opa gewoon nog steeds zitten :// En als ik zie hoeveel pijn dat mijn opa doet, denk ik dat jij echt een goede zet hebt gemaakt!
Dankjewel. :)
Erg, die situatie tussen je oom en opa. :( Als je oom het niet goed praat blijft het eraan knagen.
Ik moet misschien mezelf ook laten controleren, aangezien mijn opa precies hetzelfde heeft gehad en nu mijn vader. Dan bestaat de kans dat het met mij hetzelfde zal lopen... Ik vind het eng allemaal.
Gebruikersavatar
Loungefan
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2083
Lid geworden op:
wo 19 okt 2011, 17:18

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

@ lam6
Sterkte :)

Ik heb al weer een paar goede punten gekregen dus school gaat gelukkig goed. Wel veel meer huiswerk nu ik in de 4e zit maar minder so's en pw'en :D
Nu aan het simsen en een huisje aan het bouwen, is weer een tijdje geleden XD
Gebruikersavatar
Nina
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
7411
Lid geworden op:
za 16 jan 2010, 17:45

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

@ Annemiek: Ik ken het nieuwe album helemaal uit m'n hoofd :$ Luister non-stop haha! En het gaat trouwens naar Ziggo Dome dus er komen extra kaarten, maar denk dat ik gewoon niet kan :(

v Amsterdam is gewoon te ver voor mij :( We kunnen dan 's avonds niet terug en dat is best lastig haha
marlinde
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3423
Lid geworden op:
ma 27 dec 2010, 21:34

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

^N'awh :/
^Jaa, dat is ook best onhandig dan... Maar er komt vast nog wel een kans (:

Ik ben vrolijk! En een van de redenen is dat ik heel waarschijnlijk The Script live ga zien. Maar goed, de zon schijnt, dat is ook al fijn ^^
het nummer 1 lid van sn is pas... 32.
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Bezig met een nieuwe ava & sig maken. Ik denk doe ik even snel, maar ik wil een ander soort randje erom heen zegmaar. En dat is dus moeilijker als verwacht. Maargoed, net pas de ava afgemaakt. Nu nog de sig.

Sem (mijn kat) ligt al sinds vanochtend op mijn bed, eigenlijk mag het niet, maar van mij mag het wel, en hij ligt echt heerlijk te slapen, dus ik wil 'm ook niet meer wakker maken <3
En de kat die mijn vriend krijgt is echt zoo schattig. Ze komen bij mijn vriendin vandaan, heb ze woensdag avond gezien, echt kleintjes, ze zijn 8 weken, maar hun ouders zijn ook niet erg groot. Maar schattig zijn ze zeker, en die mijn vriend dus krijgt is de enige witte is het nest met rode katjes. En rode katjes en daarvan devrouwtjes komen zelden voor, (er zit maar 1 mannetje in het hele nest) en iedereen wilde die witte haha. Maar die witte krijgt nu ook wat rood haar bij d'r oortjes. En die is ook het meest ondernemend. Ik was daar gaan zitten, springt die opeens op mijn schoot.Haha.
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
12551
Lid geworden op:
do 25 feb 2010, 12:35

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

ZO ! Dat was de vlooienmarkt, heb er jeuk van gekregen *Flauw*. Heb 3 boeken gekocht voor 3 euro, dus ik ben blij. :) Mijn vriend heeft een typmachine gekocht en een paar LP's. Daarna nog naar de Big Bazar en Action geweest, wat geur kaarsen gekocht en wat katten speeltjes, Perry ook weer blij. Daarna zijn we nog naar Duitsland geweest in een of ander huishoudelijke accessoires winkel, vooral veel kerst troep nu. Daar ook nog geurkaarsjes gekocht en een leuke spaarpot!

En nu ben ik bek af ><

Dadelijk lekker eten! Witte bonen in tomatensaus, kipfilet en aardappels mjam!

Morgen even naar mijn moeder toe, die is weer naar Rijswijk geweest, naar mijn tante. Dus eens even horen wat die allemaal weer te vertellen heeft.

Anyhoe. Administratie maar eens gaan doen, geen zin in...
Gebruikersavatar
Nina
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
7411
Lid geworden op:
za 16 jan 2010, 17:45

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Wow. WOW. Ik heb echt té veel gekocht vandaag. Pfoe, het paste maar net in mijn mandje en mama's fietstassen :O Een nieuwe jas, pyjama, 2 paar schoenen (tennis en gewone) en een nieuwe tas. En mama nog best veel...

En nu lekker uitrusten, nog wat huiswerk doen en tv kijken :D
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Ik moet een nieuwe tas hebben.. Mijn rugzak heeft het aan 1 kant begeven, hij is gewoon afgebroken toen ik mijn tas optilde xD
Dus ik denk dat mijn boeken toch wel zwaar zijn, haha.

Super slecht geslapen vannacht, kwam eerst niet in slaap en was vanochtend om 7 uur al wakker -.-
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Bas
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2692
Lid geworden op:
vr 13 apr 2012, 20:09

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

^ Jouw avatar is moooi!

Oké, ik wil nieuwe schoenen, een horloge, en heb een nieuwe winterjas nodig. Maar als ik dat nu koop heb ik mijn kleedgeld voor de komende 3 maanden al opgemaakt… Luxeproblemen!!!!
Gebruikersavatar
Shevens
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3471
Lid geworden op:
do 28 okt 2010, 20:02

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Vandaag 2 vakjes als huiswerk, en vandaag waarschijnlijk weer eens echt simsen hoe ik vroeger altijd deed.. Al ging dat heel anders.. xD
Ik ben van plan om een 5G te doen maar dan niet als dagboek (:
Gewoon lekker apart :3
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie