Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

6085 berichten • Pagina 115 van 305

Bas
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2692
Lid geworden op:
vr 13 apr 2012, 20:09

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Net even Sims gespeeld. Ben bezig met het bouwen van een huis voor mijn nieuwe, bovennatuurlijke familie, maar het duurt zo lang! Ik wil eigenlijk gewoon even spelen :p
Maargoed, vanmiddag een zwemwedstrijd, en daarna meteen haasten voor een verjaardag, en morgen weer huiswerk maken… ):
Gebruikersavatar
ixkilledxthexcookie
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2063
Lid geworden op:
di 08 mar 2011, 20:33

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Appelpop was zooo leuk gister! ;D Ik stond bijna helemaal vooraan bij Within Temptation <3 Ze waren echt geweldig c:
Nee, ik heb op deze foto niet ingezoomd. Zo dichtbij stond ik ;DD
Afbeelding

Als de foto kleiner moet, moet iemand dat maar even zeggen :x
Afbeelding
Call me Linss, or Linsey, whatever you like best :3
Imme
Teamlid Teamlid
Berichten:
14216
Lid geworden op:
za 28 mei 2011, 20:01

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

3-2 gewonnen. Het was veels te heet om te voetballen op kunstgras. En de scheids was super partijdig, en hij ging de tweede helft ons meer dan 60 minuten laten spelen i.p.v. 45 :O Alles doet nu echt pijn.

Edit: Ik lees net dat er een derde seizoen van Awkward komt! Dus dan is dit gelukkig niet het laatste seizoen :D
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Auwww, een brandwond op mijn been van een touw, eerste wat ik gedaan heb is 'm in t koude gras te drukken en nu zit er een natvaatdoekje omheen, t tintelt verschrikkelijk en doet pijn. Maar ik smeer en niks op, me meoder zegt dan dat het verkoelend is, ze zei ook zoiets met die nep pleisters, "dat prikt niet", de tranen stonden in mijn ogen.
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Charge
Oplichter Oplichter
Berichten:
1443
Lid geworden op:
wo 29 sep 2010, 21:25

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

^ Het beste is toch echt om er wat op te smeren. In het begin prikt het een beetje, maar daarna ben je zoooo blij dat je het hebt opgesmeerd. Ik spreek uit ervaring :)

En ik kijkt nu echt weer uit naar het nieuwe seizoen van Glee en Grey's Anatomy. Ik heb nu alweer lang genoeg zonder mijn favo programma's moeten doen :P
Shaan
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2252
Lid geworden op:
do 15 mar 2012, 11:50

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Ik had laatst mijn vinger verbrand en had toen yoghurt er op gedaan. Deed het op een doekje en dat om mijn vinger. Beter dan onder de koude kraan houden, want dit blijft lang koud.
Gebruikersavatar
Leonie
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
809
Lid geworden op:
ma 16 mei 2011, 14:23

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Ooo, ik heb gewoon m'n profielschets al af. Nu ben ik trots hehe. En ik twijfel nog steeds over BN. Wie haalt me over naar de ja of de nee kant? :o

Nu de rest van eht huiswerk, yay voor lazyness ><
Afbeelding
Gebruikersavatar
Saphira
Groentehakker Groentehakker
Berichten:
180
Lid geworden op:
wo 24 mar 2010, 19:24

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Gisteravond eindelijk terug gekomen van een hele week dolfinarium ! Bij thuiskomst met me ouders de stad in geweest en mezelf eens verwend door Sims 3 Bovennatuurlijk & Glee dvd box seizoen 3 te kopen !! :)

Was een vermoeiende maar toch wel leuke week ! Erg leerzaam :) Nu lekker home-alone dus lekker simmen !
Afbeelding
Gebruikersavatar
Nina
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
7411
Lid geworden op:
za 16 jan 2010, 17:45

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Wat gaat het weekend toch snel! Morgen papa's feestje, erg veel zin in :) Net mooi m'n nageltjes gelakt, is dat ook weer in orde :D

Is er iemand die graag (korte) verhalen leest en die van mij wil lezen? Het zijn maar 600 woorden en ik wil graag een oprechte mening horen :) Als je interesse hebt, pm mij dan even ;)
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

@Charge
Nah, vaatdoekje kan ook, voel t bijna niet meer.

Mensen schrikken serieus als je Ilja's leeftijd zegt en hoe zwaaar ze is. De meeste denken dat ze ouder is als een half jaar terwijl ze net 4 maanden is geworden!
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
12551
Lid geworden op:
do 25 feb 2010, 12:35

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Mweh morgen ochtend moet ik 7:00 op staan , aankleden, op de fiets naar het huis van mijn ouders en vervolgens le hond uitlaten. Mweh, kindermishandeling :P Achja, het is voor een goed doel. Zijn hun ook een keer het huis uit :P
Gebruikersavatar
o0simsfreak0o
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
7316
Lid geworden op:
di 28 jul 2009, 20:25

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

ik zit officieel te veel in K-pop
ik had in 20 minuten 203 k-pop idols kunnen opnoemen x)
en in 9 minuten 113 k-pop idols :'3
zelfs van groepen waar ik eigenlijk nooit naar luister maar wel van gehoord heb x)
Afbeelding
(っˆ•ˆ)っ
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

T lijkt net of die wond een mislukte tattoo is :3

Is 't is zo verschrikkelijk heet, niet normaal! Zo lekker simsen, en weer de Sims 2 :)
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Loungefan
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2083
Lid geworden op:
wo 19 okt 2011, 17:18

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Net eerst frans gemaakt en had daarna gelukkig nog wat tijd om te simmen. Morgen vroeg uit en dan bovennatuurlijk kopen, heb wat screens van anderen bekeken en nu ben ik toch nog helemaal enthousiast :D
En dan maar hopen dat ik voor dinsdag weinig hw heb XD

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie