Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

6085 berichten • Pagina 109 van 305

Gebruikersavatar
o0simsfreak0o
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
7316
Lid geworden op:
di 28 jul 2009, 20:25

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

ik wil ook naar school :'3
maar neen die scholen lopen lekker langs elkaar heen...
dus kom ik zowiezo later in die klas dan de rest en blablabla word er gek van, en ik kan er nooit tegen als ik ergens later in kom zegmaar, dan kijken al die mensjes naar me enzo en ik haat het op in de 'spotlight' te staan dan voel me zo bekeken en word ik onzeker(der)
ik voelde me al onprettig toen ik op vakantie in Groningen liep...
blegh
Afbeelding
(っˆ•ˆ)っ
Gebruikersavatar
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
12551
Lid geworden op:
do 25 feb 2010, 12:35

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

^Een nieuwe banner met reclame er op?? :P

Ik ga zo naar mijn bedje toe! Morgen eerste dag school! Prrrrrrrrrrrr, ben blij dat ik nog pilletjes heb om in slaap te komen xD

V je kan je post ook bewerken (A) :fluit
marlinde
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3423
Lid geworden op:
ma 27 dec 2010, 21:34

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

^He, he, check je dagboek :p Ik was even in de war :')

Mm. Ik verveel me een beetje nu ik gestopt ben met de Nano. Maar goed, ik ben wel trots op mijn 40.000 woorden verhaal, en ik hoef eigenlijk niet zoveel te verbeteren. Toch wel fijn.
het nummer 1 lid van sn is pas... 32.
Gebruikersavatar
Leonie
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
809
Lid geworden op:
ma 16 mei 2011, 14:23

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Ik zit te twijfelen om dit jaar ook nano te gaan doen. Ergens super onverstandig met m'n examenjaar maar als ik studeer heb ik het waarschijnlijk alleen maar drukker? Ik denk dat het zo goed zou zijn om een keer een iets AF TE MAKEN, want behalve korte verhalen lukt me dat na 40 pagina's nooit meer. Ik heb nog even om met mezelf daarover te discussiëren :')
Afbeelding
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

^
even letten op powerpost graag, daarom is er een bewerrk knop ;)

Ugh school... Ben wel benieuwd hoe Ilja reageert als ik weg ben. En ze kan ookal afhterin, dat gaat super!
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
o0simsfreak0o
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
7316
Lid geworden op:
di 28 jul 2009, 20:25

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

ik las dat T-ara eindelijk hun follow-up song gaan releasen
zal wel raar zijn om geen HwaYoung te zien en horen
en ik ben benieuwd naar de vervolg MV van Day By Day want ik heb al genoeg gewacht :3
en ik hoop dat T-ara weer net zoveel liefde krijgt als eerst
okay, ze hebben dan wss iemand gepest, maar ik vind dat ze die haat die ze kregen niet verdiende want ze debuteerde in 2009 en hadden geen 1 keer vakantie gehad tot die scandal
en ze vlogen telkens overal heen en weer, en dan nog optreden, en drama's en varietyshows en nog commercials en photoshoots
Afbeelding
(っˆ•ˆ)っ
Gebruikersavatar
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde
Berichten:
10304
Lid geworden op:
di 26 okt 2010, 17:18

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Bah, ik voel me echt slap zeg. Vandaag zou ik eigenlijk om 12 uur uitzijn, maar we hadden mentor spreekuur en dat moest enzo, dus ik moest tot 15 uur op school blijven.. Ik heb dus gewoon 3 uur meer op school gezeten dan het grootste deel van mijn klas. Nou, van dat wachten werd je echt niet goed zeg, ik viel bijna in slaap enzo, en ik ben nu dus ook gewoon moe as hell.

Maar maar maar mijn mentor luistert Slipknot, omg. o:
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Gebruikersavatar
Guppie
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1944
Lid geworden op:
ma 09 jul 2012, 16:54

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Joepie... Na een dag ellende, wiskunde, bio en nog meer ellende heb ik morgen toneel, van een nieuwe leraar. Ik heb nu al een jaar geen toneel gehad, ben benieuwd of het wat word. Het mindere is dat we ook schoolverstellingen moeten geven enzo.
Ik haat dat soort dingen!
En daarnaast moet ik nu huiswerk maken, en heb ik een heel motiverend wiskundeschrift; gardfield met in koeienletters 'Homework? NOT TODAY!' erop...

En ik moet me ook nog een beetje voorbereiden op de up van vrijdag van de sims 3 draait door, en heb ik niet een, maar twee verschrikkelijk pijnlijke aften in mijn mond. Het was moeilijk tortilla's eten net. En ja, ik ben in een klaagbui...
Gebruikersavatar
Annemiek
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1124
Lid geworden op:
ma 21 feb 2011, 19:19

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Mm, ik zie een beetje op tegen morgen.. Eerst een lange dag school van 9 tot half 5, met 2 uur buitengym, zonder tussenuren. Daarna ook nog eens gelijk door naar m'n werk van 5 tot kwart over 9. :( Gelukkig wel m'n een-na-laatste dag op werk dus ik ga lekker niet m'n best doen. xD
Afbeelding
Klik HIER voor Annemieks screens en huizen! :D

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie