Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

6085 berichten • Pagina 89 van 305

Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Helaas werkt niet, via mijn laptop op mijn pc heersen. Ik kan de sims dus niet spelen en daar ging het allemaal eigenlijk om, wel balen eigenlijk.
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Snooki
Mest analist Mest analist
Berichten:
551
Lid geworden op:
ma 14 feb 2011, 20:48

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Ik ben hier lang niet geweest zeg.
Ik geniet eindelijk van m'n vakantie en ga volgende week voor 8 dagen naar Griekenland :D Tot die tijd kijk ik steeds Degrassi (A) Is hier nog iemand die Degrassi kent? :D
''Forever and Always''
Afbeelding
Gebruikersavatar
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
12551
Lid geworden op:
do 25 feb 2010, 12:35

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

^^Jup , dat bestaat al heeeeeeeeeeeel lang :o toen ik 13 was (Jaja 7 jaar geleden).. Kwam het altijd op ketnet, volgens mij was dat het eerste seizoen. Ik kijk het ook iedere dag weer op MTV. Vind het wel leuk :P!

Ik ging vanochtend naar de dokter voor 2 bloeduitslagen, krijg ik er maar 1 en kan ik volgende week terug komen voor de ander..
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Olympische spelen, dieopening vond ik toch wel behoorlijk indrukwkkend. Ook leuk dat Mr.Bean er was, was eigenlijk wel te verwachten, want het is echt brits. Ben gister niet opgebleven voor de mensen die binnenkomen. Duurde een beetje lang.
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Charge
Oplichter Oplichter
Berichten:
1443
Lid geworden op:
wo 29 sep 2010, 21:25

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

^ haha idd. Ik ben zelf ook niet opgebleven om naar alle teams te kijken. Het duurde wel tot 1 uur volgens mij.

En ik heb echt zo blij he!
Vanochtend las ik in de krant dat de Ellen DeGeneres Show eindelijk naar Nederland komt!!!!! :woot
Rtl 8 gaat het vanaf 27 augustus uitzenden. Normaal moet ik het altijd via youtube kijken, maar ik ben nu zo blij dat het eindelijk in Nederland komt. Echt waar die show maakt mijn dag altijd weer helemaal goed. :D

Zijn er nog mensen hier die het ook kijken? Jammergenoeg kennen best veel mensen het niet.
Gebruikersavatar
o0simsfreak0o
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
7316
Lid geworden op:
di 28 jul 2009, 20:25

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

lawl, gisteravond ging ik met iemand mijnenveger spelen op msn
en normaal win ik nog geen 1 keer in 200 keer
en nu had ik gewoon 2 keer gewonnen van de 6 keer, naja de 6e keer was engig, want toen hadden we allebei 25-25 en er was nog 1 over en er waren 3 plekken waar het kon zitten en het was mijn beurt en ik deed een zet waar het heeeeeel duidelijk te zien was waar de laatste zat, dus won zij uiteindelijk :3


en ik zit nu zo'n 3 jaar op SN :O
wat gaat de tijd toch snel :3
Afbeelding
(っˆ•ˆ)っ
Gebruikersavatar
ixkilledxthexcookie
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2063
Lid geworden op:
di 08 mar 2011, 20:33

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Yeaaahh ik ben weer thuis van vakantie <3 Owhh ik heb mn kat en mn huis, mn computer en internet zoo gemist D:
Morgen met de bus naar Jos, hem mis ik ook nog steeds heel erg D: Maar dan zie ik hem wel tot woensdag <3 En waarschijnlijk gaan we dinsdag naar Walibi ;D Echt heel veel zin in c:
Afbeelding
Call me Linss, or Linsey, whatever you like best :3
Gebruikersavatar
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
12551
Lid geworden op:
do 25 feb 2010, 12:35

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Ik ben vanmiddag voor het eerst in 3 weken naar de stad geweest, ging natuurlijk niet zonder hoest aanvallen.. Mja wat moet je dan? Ik wil niet binnen blijven, en ik had wat dingetjes nodig! En natuurlijk gingen we ook naar de action... Heb weer wat leuke dingen gevonden, ze hadden dit keer 'chicklit' boeken. Echt goedkoop, voor 2 euro ofzo! Gelijk drie meegenomen.. xD

En de rest van de dag verveel ik me al, en ben ik aan het simsen, buren aant afluisteren op balkon en aan het simsen xD Nu is exotische liefde op tv.. snap niet waarom die mensen telkens daar intrappen, die mensen zijn niet verliefd... ze doen het voor t geld!
Gebruikersavatar
Memii
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
161
Lid geworden op:
za 11 feb 2012, 21:26

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Wat een weekje.. Mijn paard is 2 dagen doodziek geweest van de warmte, mezelf weer enorm druk gemaakt in de lieve "stief-heks" die geen kl*ten uitvoert, het zusje van de beste vriendin van mijn zusje is aangereden en gestorven, woensdag naar de begrafenis,... :cry

Hoogtepunt van de week was de housewarming drink vandaag. Die verliep allesinds toch heel goed, hard gewerkt om ons huisje af te krijgen, en alleen maar positiefs gehoord (vooral over de goede hapjes). Maar toch, wat een week..
- I will be rising from the ground, like a skyscraper -
Gebruikersavatar
Loungefan
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2083
Lid geworden op:
wo 19 okt 2011, 17:18

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Terug van vakantie. Toch wel fijn om na drie weken weer thuis te zijn maar ook wel weer jammer. Nu al een uur wakker, en ik ben vannacht ook al meerdere keren wakker geworden (begint op een jetlag te lijken want ik was gisterenavond om 17.00 al doodmoe XD). Nu maar wat foto's bekijken van de vakantie die ik net op mijn computer heb gezet :D

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie