Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

6085 berichten • Pagina 81 van 305

marlinde
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3423
Lid geworden op:
ma 27 dec 2010, 21:34

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

@Shevens Ik zou allerlei vragen moeten beantwoorden, haha, en waarschijnlijk eerst skypen of bellen met diegene, zodat ik zeker weet dat diegene ' echt' is.
Maar goed, ik ben sowieso niet echt van meetings, hoewel ik er misschien er wel naar een toega... Als die tenminste nogmaals wordt georganiseerd ;d

Vanavond musical! Het wordt echt geniaal denk ik, zeker omdat iniedergeval een van mijn vriendinnen nu al aan het stressen is, haha.
En goed, ik word een klein beetje gek van de mensen die in elke zin 'swag' of 'YOLO' zetten.
het nummer 1 lid van sn is pas... 32.
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Mijn moeder is toch wel blij dat ik graag wat as wilde hebben van Saar, omdat ze nu toch thuis is. Ik heb het er alleen een beetje moeilijk mee met dat ze in een potje zit. Maar het is nu ook niet meer so dat ik moet gaan huilen ofzo.
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Shevens
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3471
Lid geworden op:
do 28 okt 2010, 20:02

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

marlinde schreef:@Shevens Ik zou allerlei vragen moeten beantwoorden, haha, en waarschijnlijk eerst skypen of bellen met diegene, zodat ik zeker weet dat diegene ' echt' is.
Maar goed, ik ben sowieso niet echt van meetings, hoewel ik er misschien er wel naar een toega... Als die tenminste nogmaals wordt georganiseerd ;d

Vanavond musical! Het wordt echt geniaal denk ik, zeker omdat iniedergeval een van mijn vriendinnen nu al aan het stressen is, haha.
En goed, ik word een klein beetje gek van de mensen die in elke zin 'swag' of 'YOLO' zetten.
Ik Skype nu al 2 jaar met iemand.. Zij wou iets gaan doen in de vakantie (Gaat niet door we wonen toch te ver uit elkaar) en me moeder zo van
WACHT MAAR TOT JE 16 BENT ;_;

Nee, ik ben sowieso niet echt van het naar buiten gaan, maar een meeting lijkt me eigenlijk super leuk :D
Woonde degene waarmee ik wil meeten maar niet zo ver weg, dan was alles oké :(
Afbeelding
marlinde
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3423
Lid geworden op:
ma 27 dec 2010, 21:34

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

^Awh, dat is wel rot.
Maar waarom zou je moeten wachten tot je zestien bent? Wat voor nut heeft dat, bedoel ik.

Goed, Elisa proberen te overtuigen om Krokobil te luisteren :'D
Ik hoop echt dat ze nu niet online is en dit leest voordat ze het opzoekt, ahaha xD
Ik ben benieuwd wat ze ervan vindt, ahaha xd
het nummer 1 lid van sn is pas... 32.
Gebruikersavatar
Hikari-desu
Meesterdief Meesterdief
Berichten:
9562
Lid geworden op:
wo 14 jul 2010, 22:21

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Vanaf vandaag eindelijk officieel vakantie :woot wauw, wat een bevrijdend gevoel zeg. :) En morgen komen mijn tante en neefje uit Oekraïne logeren :woot Ik heb ze al een jaar niet meer gezien, alleen op skype en via de telefoon. Ik kan niet wachten. :)

Laatst gewijzigd door Hikari-desu op vr 13 jul 2012, 10:05, 1 keer totaal gewijzigd.

Evelieen
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2256
Lid geworden op:
za 19 jun 2010, 17:17

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Nou ik ben weer thuis sinds gisteren. Texel was zoooo leuk :D En echt super gezellig met z'n vijven, iedereen dacht van te voren dat er wel een keer ruzie zou komen of zo, maar dat was totaal niet zo. Alle mensen op de camping waren ook echt super gezellig. Jammer dat we alweer naar huis moesten, maarja een week was echt genoeg en iedereen was helemaal kapot. Vannacht dus meer dan 13 uur geslapen, maar ik ben nog steeds moe :sweatdrop
Gebruikersavatar
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
12551
Lid geworden op:
do 25 feb 2010, 12:35

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Ik heb gisteravond mijn diploma opgehaald! Er waren er maar twee ondertekend van de 20, en toevallig was dat die van mij en een andere jongen in de klas. Gelukkig mocht ik als laatste tekenen. Daarna nog wat gepraat met klasgenoten en toen naar huis.. Kom ik thuis, kijk ik in de brieven bus. Brief van school.. Maak ik hem open: Gefeliciteerd! De examencommissie heeft besloten dat je geslaagd bent. U DONT SAY? 8-)

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie