Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

6085 berichten • Pagina 76 van 305

marlinde
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3423
Lid geworden op:
ma 27 dec 2010, 21:34

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

En ik heb weer mooi bijna een uur met mijn voet in een ijszak gewikkkeld gezeten.
Als het zo doorgaat met mijn onhandigheid heb ik voordat ik nog drie weken longboard ><
het nummer 1 lid van sn is pas... 32.
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Nu officieel vakantie =D
Vanochtend naar school geweest en me rapport op gehaald, nu lekker de vakantie vieren. Ik weet eigenlijk niet eens wanneer ik weer naar school moet, haha.

En vanmiddag wordt Ilja ingeënt. Ze is trouwens enorm(!) gegroeid. Het is echt niet meer dat kleine hondje van 2 weken geleden, en ze voelt zich al helemaal thuis bij ons =D
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Saphira
Groentehakker Groentehakker
Berichten:
180
Lid geworden op:
wo 24 mar 2010, 19:24

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Vandaag voor de 2de keer naar de Fysiotherapie geweest .... Pfff wat is het zwaar als je meer dan een jaar niet hebt gesport omdat je het gewoon niet kan!! Moest daar met me benen 5 kilo wegduwen, komt er zo'n oude vrouw na mij, en die doet 15 kilo.... Ik hoefde telkens maar 5 of 1 kilo te doen, en al die oude mensen doen gewoon 15 of 20 kilo ... Wat voelde ik mij slap zeg toen ik dat zag XD Ik ben gewoon de jongste daar :P Iedereen is zowiezo boven de 60. Wel hele leuke fysiotherapeuten (A) Haha :p

En ik heb onwijs veel zin in maandag :3 Lekker naar Antwerpen toe voor 1 dagje !!! ;D En dinsdag en vrijdag weer fysiotherapie ....
Afbeelding
Gebruikersavatar
Snateraar
Aartsschurk Aartsschurk
Berichten:
4044
Lid geworden op:
vr 07 aug 2009, 16:34

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Nou ja, ik ben ook al een maand of twee niet geweest ivm long/keelziekte, en ik deed dus diezelfde oefening en die moest ik ook iets van 50 kilo lichter zetten :lol
Als ik de trap op en af ren sta ik al te hijgen 8-)
Niets zo charmant als een spreuk aan de wand.
Afbeelding
marlinde
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3423
Lid geworden op:
ma 27 dec 2010, 21:34

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

^Dat is jong...

Ik wil dat Avril Lavigne weer een tour gaat houden, dan heb ik misschien een kans dat ik daar naar toe mag, als ze in ieder geval in de buurt komt! (:
Ik kan er niks over vinden, dus tja, haha.
En morgen weer verder met de muren van mijn slaapkamer (:
het nummer 1 lid van sn is pas... 32.
Bas
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2692
Lid geworden op:
vr 13 apr 2012, 20:09

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Morgen lekker op vakantie voor 3 weken naar Italië!
Ik vind het aan de ene kant vreselijk dat ik dan voor 3 weken niet de Sims kan spelen (heb geen laptop waarop ik het speel), maarja, ik mag niet klagen, want vakantie is ook niet niks!
Lekker bij 30 graden aan het zwembad zitten, bruin worden… Heerlijk!
Gebruikersavatar
Liza
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5075
Lid geworden op:
zo 11 jul 2010, 17:58

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Gister middag en avond musical opgevoerd! Eergister ookal 2 keer, maar toen was het op school. Nu mochten we gewoon als eerste klas in de nieuwe theater spelen! Het was erg leuk, het ging wel goed! Ik was dus een diëtiste, en alles ging goed, na afloop kreeg iedereen een roos, en ik kreeg nog cadeau's van mensen. c: Nog anderhalf week dan gala!
Prefer to get called Lisa. | I love Llama's. c:

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie