Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

6085 berichten • Pagina 73 van 305

marlinde
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3423
Lid geworden op:
ma 27 dec 2010, 21:34

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Awh, gefeliciteerd Memii! Leuke naam ook :D

Goed, die jochies die de hele tijd op onze trampoline mogen zitten, worden bijdehand
Is het zo moeilijk om dankbaar te zijn dat jullie er überhaupt op mogen? -__-
het nummer 1 lid van sn is pas... 32.
Gebruikersavatar
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
12551
Lid geworden op:
do 25 feb 2010, 12:35

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

@Aurelyce: Om daar achter te komen kan je in de 'Gamers kreet' kijken of er een LoL topic is, blader een paar pagina's door om te kijken of die er echt is, zo niet: Maak een topic aan met de info er van etc :) Dan zullen mensen snel genoeg hun username door geven.

Het is warmmmmm ik wil mijn computer nu al naar de woonkamer hebben, maar dat doe ik pas na mijn verjaardag.. Anders denkt de visite ook van: dafuq is dat voor een bakbeest?
Noaschat
Snackventer Snackventer
Berichten:
50
Lid geworden op:
do 04 nov 2010, 17:54

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

marlinde schreef:@Noa Bij de dierenwinkel waar ik mijn hamster ooit had gekocht, zeiden ze dat zelfs 2 vrouwtjes kunnen gaan vechten tot dat eentje doogaat ofzo, als je ze bij elkaar zet...

Goed, 20 pm's gestuurd naar Elisa, nu eten :D
Dat klopt ook, ik bedoel dan ook apart :P
Gebruikersavatar
Aurelyce
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
305
Lid geworden op:
di 19 jun 2012, 21:58

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

AnsjJ2 schreef:@Aurelyce: Om daar achter te komen kan je in de 'Gamers kreet' kijken of er een LoL topic is, blader een paar pagina's door om te kijken of die er echt is, zo niet: Maak een topic aan met de info er van etc :) Dan zullen mensen snel genoeg hun username door geven.

Het is warmmmmm ik wil mijn computer nu al naar de woonkamer hebben, maar dat doe ik pas na mijn verjaardag.. Anders denkt de visite ook van: dafuq is dat voor een bakbeest?
I know, maar ik kon hem net vinden en ik ben dan weer zo'n kluns die daar overheen kijkt en dan zie ik er zo falend uit :')
A secret is a weakness. If it wasn't a weakness, it wouldn't be a secret~
Afbeelding
Imme
Teamlid Teamlid
Berichten:
14216
Lid geworden op:
za 28 mei 2011, 20:01

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Vandaag was de nuttelooste dag van school die ik ooit heb gehad. Had eerst de eerste twee uur vrij. Toen blokuur gym, maar dat ging dus niet door maar we bleven toch maar want we konden niets anders doen. Daarna Engels, dat ging dus blijkbaar ook al niet door en bij wiskunde alleen nog even een cijfer halen en het biologie blokuur viel al uit. Ik heb dus echt niets gedaan op school. Daarna met vrienden bij een vriendin Band Hero gespeeld, was echt gezellig :D Zometeen trainen, heb alleen niet zoveel zin -_-
I_mJimmy
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2735
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 11:58

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Mijn god, wat een kl*te-dag.. :rolleyes Vannacht is mijn mobiel spontaan uitgevallen terwijl hij aan de lader lag, en het was vandaag de laatste dag van de toetsweek.. Wie wordt er om 11 uur wakker? C'est moi. En hoe laat moest ik op school zijn? Vijf voor half 11. En mijn school is in een andere stad. Goed, geen mobiel, Nederlands gemist, - moet ik maandag inhalen -, was wel op tijd voor wiskunde. Wiskunde was voor mij de belangrijkste toets van deze hele toetsweek, en hij ging echt verschrikkelijk. -_- Dus ga nu waarschijnlijk niet over.. :s + ik voel me echt niet lekker.

Het enige leuke van deze dag is, VAKANTIE IS BEGONNEN. :d
Afbeelding
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Die kleine is behoorlijk eigenwijs, mijn ouders zijn nu boodschappen gaan doen en ik zit boven, omdat Ilja ook moet leren alleen te zijn, ze is nu stil en als ze piept vat het reuze mee, heb een wekker gezet over 5 minuten.
Vanmiddag om half 5 paardrijden en daarna een verjaardag van mijn oom, dan gaat ze natuurlijk wel mee. En haar ene oortje staat bijna overeind, ze zijn veel leuker als ze nog flappen!
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
marlinde
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3423
Lid geworden op:
ma 27 dec 2010, 21:34

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Elisa heeft mijn msn ondergespamt met lyrics en enge smiley's die afgeschaft moeten worden :')
En ik heb nu weer een spier verrekt geloof ik, gaat lekker zo.
het nummer 1 lid van sn is pas... 32.
Gebruikersavatar
maike0090
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6297
Lid geworden op:
ma 26 jul 2010, 13:25

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

goeie cijfers terug gekregen van mijn toetsweek dus ik ben over naar de 4e klas ;D
moooi hihi
vandaag nieuwe bikini's gehaald bij de H&M voor een tientje dus dat is ook mooi
de tweede was gratis

en nu ga ik barbequen bij mijn vriendje
en dan vanavond een horror film kijken met een groep vrienden

een top dag dit (:
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie