Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

6085 berichten • Pagina 70 van 305

Gebruikersavatar
Matthieu
Meesterdief Meesterdief
Berichten:
8289
Lid geworden op:
wo 23 feb 2011, 21:02

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

^ wow :o

echt balen, heb voor een practicum die telde als repetitie (scheikunde) een 2.5 en een 4.4 voor het CP. :(
Gelukkig heb ik het niet meer volgend jaar :D maar ik moet nog 6 proefwerken en ik ga er heel veel verknallen :sweatdrop
Just be kind.
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

PUPPY PUPPY PUPPY. Haha, ze hebben vandaag de karaktertest gehad, dus mijn moeder gaat zo mailen en tussen neus en lippen doorvragen of ze al weet welke van ons is.
En mijn moeder heeft wel een vermoede waarom mijn vader gisteren niet belde, dat hij dus gewoon weer last heeft gehad van zijn menière in Genève.
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
12551
Lid geworden op:
do 25 feb 2010, 12:35

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

^Dat klinkt ernstig :O Hoop dat het niet ernstig is??


Gisteren mijn laatste examen gehad, en al mijn Helpdesk functies waren té goed voor dit niveau zeiden de leraren hahaaah. Ze boden me zowat een baan aan, was wel grappig. En de handleiding was ook goed, en alles is met een GOED afgevinkt. Zit nu te wachten op mijn uitslag, maar ik kan er op rekenen dat ik geslaagd ben. Alle drie de examens waren goed gemaakt, en alles wat ik heb gemaakt aan school werk/stage is goed afgerond.. Dus als ik zak moet er wel iets raars gebeuren...

Vanavond gaan de eetkamer stoelen naar zolder, en dan een gedeelte vloer boenen en dan het bed naar de woonkamer halen. Morgen gaat namelijk de bank eruit en dan hebben we niks meer in de woonkamer, duss dan maar het bed.. Kan ik de slaapkamer ook weer eens schoonmaken :) & Dan zondag avond krijg ik een Sms met hoe laat m'n nieuwe meubels worden bezorgd! :D
Gebruikersavatar
ixkilledxthexcookie
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2063
Lid geworden op:
di 08 mar 2011, 20:33

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

IK HEB WEER STROOM!! We hebben bijna 15 uur zonder gezeten D: Had daardoor bijna mn verjaardag moeten aflassen :c Maar het hoeft gelukkig niet :D Owhh ik ben zo blij nu ;D Ik kan gewoon vanavond een warme douche nemen en weer internetten ;DD
Het stinkt nu alleen wel verschrikkelijk naar benzine binnen door dat agegraat apparaat D:

vv Yupyup >.< Al mn vrienden uit Nieuwegein hadden wel gewoon (of alweer) stroom, maar bij mij heeft het tot half 4 geduurt voor ik weer had D: Zelfs school had stroom T-T

Laatst gewijzigd door ixkilledxthexcookie op vr 22 jun 2012, 20:40, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Call me Linss, or Linsey, whatever you like best :3
Bas
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2692
Lid geworden op:
vr 13 apr 2012, 20:09

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Vandaag laatste échte dag naar school geweest. Repetitieweek goed afgesloten met een 7 voor Latijn, 9,1 voor Engels, 8,5 voor geschiedenis etc…
Maandag met de hele derde jaarlaag naar Grouw, in Friesland, voor het zogenaamde 'watersportweek'. Ik ben best zenuwachtig…

Laatst gewijzigd door Bas op vr 22 jun 2012, 23:32, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

@Ans
Het is een sort duizeligheids aanval, soms zijn ze wat erger als anders, maar waarschijnlijk was het het niet, wat wel geen idee.

Net weer gespeeld met mijn hond, dat Is ook weer lang geleden! Lekker met haar flos lopen ouwehoeren, vond ze superleuk, ook zonder flos. Als ze dan bezig is lijkt ze net7 jaar jonger <3
Vraag me af hoe we er overmorgen uitzullen zien, als we de pup hebben.
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
12551
Lid geworden op:
do 25 feb 2010, 12:35

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

^Oke dat is best eng :O vooral als je ergens bent waar niemand je kan helpen...


De kat is als een gek door het huis aan het rennen, er is nu overal plek om dat te doen, dus dan doet hij het maar.. Hij loopt mij dus ontzettend in de weg, want ik ben bezig met opruimen van de slaapkamer.. Woonkamer is nu gelukkig klaar, tot maandag dan.. want dan komen de nieuwe meubels en is echt alles klaar. Tenminste, hoop ik :P
Gebruikersavatar
o0simsfreak0o
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
7316
Lid geworden op:
di 28 jul 2009, 20:25

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

omg, ik was dus zoals gewoonlijk Running Man aan het kijken, en toen kwam er als background muziek een liedje van Gerard Joling x)
en ik haat die nieuwe msn die ik moest installeren omdat ik me anders niet kon inloggen :'3
nu heb ik gewoon een saaie msn naam en niet meer die leuke :'3
Afbeelding
(っˆ•ˆ)っ
Imme
Teamlid Teamlid
Berichten:
14216
Lid geworden op:
za 28 mei 2011, 20:01

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Ben alweer snotverkouden. Het wordt echt irritant. Nog drie weekjes school, volgende week nog met toetsen en veel leerwerk/maakwerk. En dan nog de week erop herkansingen en dan een week met alleen nog boeken inleveren en rapport ophalen. Over drie weken zit ik al in Amerika. Heb er super veel zin in :D
Gebruikersavatar
Nina
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
7411
Lid geworden op:
za 16 jan 2010, 17:45

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Ben best wel trots op mezelf, ik heb bijna 27 A4-tjes volgeschreven en zit op 17 woorden na op de 10.000! Nog nooit zover gekomen met een verhaal en ik heb wel het gevoel dat ik deze kan afmaken ^^
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Oooooh Ilja is super schattig! Ben nu al verliefd op dr :wub
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
marlinde
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3423
Lid geworden op:
ma 27 dec 2010, 21:34

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Lalalaa, longboarden gaat steeds beter c:
Ik vind het alleen vervelend dat iedereen me raar aankijkt, maar goed. Mijn woonplaats is gewoon meisjes gewend met bontkragen en tien kilo make-up op. Naja, ik vind het leuk, die starende en gefronste blikken negeer ik wel. Trouwens, wat ik wel weer leuk vond, een man wilde mijn longboard redden (die op een vijver afstevende) toen ik op de grond lag. En een oud omaatje vroeg of ik wel voorzichtig wilde blijven op dat board.
Zo kan het nou weer wel zijn (:

En ik ben bezig met leniger te worden. Dat gaat tot nu toe niet echt snel, maar goed, ik heb vijf jaar op turnen gezeten of zelfs wel langer, dus met een beetje geluk helpt dat wel weer.
Alleen dat stretchen vind ik een hel, maar goed, ik heb geen keus, behalve mijn spieren ofzo scheuren :p

En en en het schrijven ligt stil, angstaanjagend stil. En ik irriteer me daar enorm aan.
het nummer 1 lid van sn is pas... 32.
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

^^
Vandaag is er een leuke gemaakt, zal m zo snel mogelijk posten.

Nou Ilja is al echt mijn vriendin geworden, toen ik naar boven ging om te douchen begon ze te piepen, toen ik beneden was me helemaal uitbundig begroeten en nu ga ik zo naar bed en holde ze hard mee, dus snel de tussendeur dichtgegaan. Maar piepen dat ze toen deed.
Ik ben echt verliefd op me schatke :wub
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie