Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

6085 berichten • Pagina 59 van 305

Gebruikersavatar
Snateraar
Aartsschurk Aartsschurk
Berichten:
4044
Lid geworden op:
vr 07 aug 2009, 16:34

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Alan Stanley schreef:Ahem, ahem, ahem,

Vandaag is het een wonderlijke dag. Ik ben immers al precies een jaar in jullie midden. Intussen heb ik jullie IQ's met rasse schreden de lucht in zien vliegen, en dat dankzij mijzelf in hoogst eigen persoon. Ik kan jullie meedelen dat ik zelfs na al die tijd niet hooghartig of verwaand ben overgekomen, ondanks mijn verdienstelijke functie, met name dagboekmaker en criticus, hier op dit forum. Ik weet het, mijn bescheidenheid siert me! Op naar het 2de jaar van intellectuele verrijking!

Ik dank U feestelijk!

Alan Stanley

_______________________________

Ik heb (nu toch al een maand geleden) een nationale schrijfwedstrijd gewonnen. :D Ik heb dat hier niet eerder vermeld omdat ik vind dat mijn echte naam en zo niets ter zake doet. Maar ik wil wel SN in het algeheel bedanken vanwege de positieve (en onderbouwende) commentaar op Alan Stanley's fotodagboek. Want zo mocht ik eergisteren (dat was één van de prijzen) een dag naar de openbare omroep, journalistje spelen en zo... Geweldig! Dus: ik dank Jullie feestelijk, SN!
:D

:woot :thumbup
Niets zo charmant als een spreuk aan de wand.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Annemiek
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1124
Lid geworden op:
ma 21 feb 2011, 19:19

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

^ Je moet gewoon denken aan het gevoel wat je krijgt als alle mensen voor je klappen na de voorstelling! :D

Wieeh, net allemaal supercoole boeken besteld. Ik luf lezen. :D
Afbeelding
Klik HIER voor Annemieks screens en huizen! :D
marlinde
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3423
Lid geworden op:
ma 27 dec 2010, 21:34

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Ik keek net een ding op tv waar iemand helemaal afgeranseld werd met een riem...
Gelukkig is dat gemishandel bij dat meisje wel afgelopen, geloof ik :/

V Jep.

Laatst gewijzigd door marlinde op wo 30 mei 2012, 17:30, 1 keer totaal gewijzigd.

het nummer 1 lid van sn is pas... 32.
Gebruikersavatar
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
12551
Lid geworden op:
do 25 feb 2010, 12:35

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

^Ik zag het ook, echt afschuwelijk! Ik zet mijn TV altijd op 4 als ik hem aanzet, invb met het nieuws en GTST :P Maar bah wat een misselijkmakend persoon is dat zeg! Zulke mensen moeten hetzelfde terug krijgen maar dan nog 10x erger. Bahbah
marlinde
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3423
Lid geworden op:
ma 27 dec 2010, 21:34

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Tss, ik heb een slechte invloed op Elisa xD Tss :p
En ik moet voor een verhaal een gedeelte vanuit een jongen schrijven 0.o Moet ja, anders klopt de verhalenlijn niet... Maar dat wordt dus een ramp, serieus xD
het nummer 1 lid van sn is pas... 32.
Gebruikersavatar
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde
Berichten:
10304
Lid geworden op:
di 26 okt 2010, 17:18

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

^
Tss, echt wel, door jou is mijn nieuwe typ-stop-woord tss xD

Oyeahh, ik ben nu dus echt mega hyper, terwijl ik probeer te schrijven.. Tja, niet echt handig.. xD
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Gebruikersavatar
Rita
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
791
Lid geworden op:
di 30 nov 2010, 16:52

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Las net een tweet met een filmpje.. het ging over een man in Miami, die het gezicht van iemand had opgegeten
...
:misselijk

Laatst gewijzigd door Rita op wo 30 mei 2012, 22:02, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Wat speelt Nederland slecht zeg, de bal telkens bij de keeper halen, gelijk jankwn als je een zetje krijgt. Met Denemarken kunnen we gelijk spelen, maar verder veliezen we dik, en dan te bedenken dat we 3 jaar gleden 2e werden op het WK. Kom op Oranje, jullie kunnen veel beter en dat weer iedereen.

Nog 6 weekjes en dan zomervakantie, en op het weekend van de 24e gaan we ons pupje halen en 's middags komt een vriendin kijken :)

Mijn kat in aan het spinnen omdat hij mijn kamer niet in mag O.o
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
12551
Lid geworden op:
do 25 feb 2010, 12:35

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Zo de halve werkdag is alweer voorbij! Heb mijn stage verslag afgemaakt en uitgeprint, in hoesjes gedaan en in een map gestopt. Vervolgens de werk-staten ingevuld en beoordeling formulier ingevuld. En als het nu niet goed is, weet ik het ook niet meer en zoeken ze t maar lekker uit :P !

Van het weekend wil ik echt ff weer Simsen, heb ik nu al zo lang niet gedaan! Hmmpff!


V kan je bij de lokale drukker vragen of ze dat doen of via de Hema :)
marlinde
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3423
Lid geworden op:
ma 27 dec 2010, 21:34

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Oké, mijn zus en ik zagen een keer truien met 'Cool story bro. Tell it again' erop. Zij wilde ze heel erg graag - ik vond ze wel leuk, maar niet zo erg als zij :p - en nu is ze binnenkort jarig.
Ik wil dan zo'n t-shirt/trui ermee laten bedrukken. Ik heb het ook helemaal op internet opgezocht, en de prijs valt voor zoiets wel mee.
Het is tenminste wel wat origineler als gewoonlijk, maar alsnog... Ik hoop dat ze het een leuk cadeau gaat vinden, als ik zoiets kan regelen :)
het nummer 1 lid van sn is pas... 32.
Gebruikersavatar
FranSor
Beheerder Beheerder
Berichten:
8891
Lid geworden op:
do 09 jul 2009, 19:48

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Er is hier zeker ook niemand die mijn kaartjes van 8,50 per stuk over wil kopen voor de avond van het spannende boek van vanavond in Amsterdam?
Mijn 'beste' vriendin heeft me laten zitten en reageert nu niet meer over het splitten van de kosten.

Ik word hier zo verdrietig van! Ik loop thuis de hele tijd op mijn tenen, doe overal mijn best om het voor anderen aangenaam te maken en wanneer ik eens iets wil doen wat IK leuk vind gaat dat natuurlijk niet door. :'(
Afbeelding
Gebruikersavatar
ixkilledxthexcookie
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2063
Lid geworden op:
di 08 mar 2011, 20:33

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Pff door de enorme stress die ik heb gehad door school, ben ik nu echt ziek en verschrikkelijk moe :c Vanavond maar optijd naar bed, want ik ga morgen bij Jos logeren en dan betwijfel ik of we optijd gaan slapen ._.
En zaterdag: Probs naar de Efteling met Joss ;D
Afbeelding
Call me Linss, or Linsey, whatever you like best :3
Gebruikersavatar
Loungefan
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2083
Lid geworden op:
wo 19 okt 2011, 17:18

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Na deze week nog maar 1 week les en daarna proefwerkweek en daarna vrij :D Ik heb echt zin in de vakantie :)

Ik keek net hier en zag dat newsea gehackt was ofzo. Ik heb me daar aangemeld maar loop ik dan kans dat ze mijn wachtwoord en alles kunnen vinden want dan ga ik wat aanmeldingsgegevens op andere sites aanpassen. :O

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie