Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

6085 berichten • Pagina 53 van 305

Gebruikersavatar
Melanie
Aartsschurk Aartsschurk
Berichten:
4782
Lid geworden op:
zo 25 okt 2009, 18:36

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

hahahaha, onze informatica leraar is geniaal. ik wil dat jullie alle opdrachten echt maken en dat dan naar mij opsturen.

en dan zet hij tussen de pdf's met opdrachten en uitleg gewoon de antwoorden, zo slim. of misschien is het gewoon een test om te zien of we er gebruik van zouden maken?
Afbeelding
Terug!
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Ben terug mensen, gisteren was het leukst. Heb met Sara in het water gespeeld, alleen wilde ze er niet meer uit. Oftewel, ze wilde niet stoppen, en als ze zulk soort dingen doet lijkt ze echt 7 jaar jonger. En ze heeft een nieuwe riem.
Wel jammer dat morgen weer een schooldag is ):
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Deetui
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6010
Lid geworden op:
za 06 aug 2011, 21:40

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Het is echt ontzettend Irritant!! Ik wilde de sims 2 downloaden, en alles enzo. Maar verder niet interresant. Toen heeft mijn broer al mijn documenten bij een andere schijf gezet! osfvfnbsdbsdbhrfhshw Waaronde elactronica arts, EN de sims. Uiteindelijk heeft documenten weer een nieuwe EA aangemaakt, maar ik wilde al mijn doumenten weer terugzetten en heb toen perongeluk op vervangen gedrukt, zodat ik nu al mijn saves kwijt ben! OntzettenD $^@$@#&^@%!&^ want nu kan mijn dagboek niet doorgaan waar ik al "best wel ver" mee was! GRRRRRR, het spijt me, voor degene die mijn dagboek volgde!!!!!!


Edit: Opgelost ;)
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Kreeg vanochtend een smsje, eerste uur valt uit (:
Dus maar 4 uur naar school. Maandag is gewoon mijn lievelingsdag. Omdat ik niks hoef uit te voeren met maar tot 1 uur ;P

En ik ga mezelf voorhouden dat ik vanmiddag gewoon moet gaan simsen ;o
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
12551
Lid geworden op:
do 25 feb 2010, 12:35

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

^Oeee lekker!

Goedemorgen iedereen! Ans zit weer op haar werk (Stage), en natuurlijk weer op de uitleen balie. Maar wat is het warm in dit hok! Heb gelijk de ventilator er bij gepakt om wat van die lucht weg te laten gaan. Blegh! Heb trouwens ook zonder jas/vest gefietst vandaag en nog kwam er en bak zweet op mijn voorhoofd. Mja niks aan te doen ><

Vandaag weer wat werken aan HTML , die site moet af voordat ik klaar ben en nog wat dingetjes voor mijzelf :)
Gebruikersavatar
ixkilledxthexcookie
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2063
Lid geworden op:
di 08 mar 2011, 20:33

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

'Ziek' naar huis gegaan x33 Ik heb het 1e een Duits leestoets gehad en daarna had ik een tussenuur, vervanging, Engels, vervanging, uit. Yup. Toen ik hoorde dat het 2e ook uitviel ben ik gewoon naar huis gegaan -___-"
Afbeelding
Call me Linss, or Linsey, whatever you like best :3
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

We zijn de schuur aan het leeghalen zegmaar, dus alles wat erboven op ligt gaat eraf, ik heb alles van het dak gehaald, nog een behoorlijke rotklus zeg!
En dan gaat die zon ook nog lekker schijnen, wordt het helemaal warm. Gelukkig moet alleen het dode deel er nog af en dan is het zo'n beetje wel klaar. :)
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Adertje gesprongen in mijn oog, het voelt als een haartje -.-
En ik heb zo'n zin in zaterdag, dan gaan we naar de puppy kijken! :wub
Ik kan eigenlijk met moeite geloven dat we er een hondje bij nemen, en het wordt een hond waarvan ik de puppytijd van ga onthouden. (Bij Sara, de hond die we nu hebben, was ik 6 maanden toen we d'r gingen halen, als ik daar wat van weet is het een wonder!)
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
o0simsfreak0o
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
7316
Lid geworden op:
di 28 jul 2009, 20:25

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

deze warmte is irritant :'3
en ik slaap op zolder en ik kan, wil en mag de ramen in mijn kamer 's avonds niet open zetten want als ze komen staan kunnen ze van buiten makkelijk worden open gemaakt dus moest ik het maar met een ventilator doen
en ik haat warmte want daar ga ik van zweten en van zweten krijg ik heeeeel veeeel jeuk en van heeeel veeel jeuk krijg ik wondjes
en zelfs zonder zweet word mijn huid droog en gaat het pijn doen
nuja gelukkig is het nu nog lekker fris :3 en staat het raam open en kan ik gelukkig gewoon ademen :'3
en ik had giste mijn nagels geknipt op 2 na, maar ik heb er nu al spijt van want ik kan nu dus met mijn rechter hand niet normaal krabben x)
en ik begin opeens verliefd te worden op 3 liedjes die ik eerst maar 2 keer achter elkaar kon luisteren omdat ik dan iets anders wilde luisteren x)
en van 1tje ken ik het dansje al :3 nuja het stuk dat vaak herhaalt word
en het dansje van mijn favo liedje die ik heel weinig luister ken ik nog niet eens en ik ken dat liedje al meer dan een jaar :'3
en andere die ik pas 3 dagen ken had ik het dansje van in 2 dagen geleerd x)

edit: omg lawl ik zie keek nu net naar een foto van mijzelf van vroeger toen ik 3 was ofzo en ik zie nu dat ik toen blonde plukjes haar had x) en mijn haar is zwart x)
Afbeelding
(っˆ•ˆ)っ

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie