Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

6085 berichten • Pagina 52 van 305

Gebruikersavatar
ChanCake
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1082
Lid geworden op:
ma 08 aug 2011, 20:38

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Voel me zwaar klote.

Ruzie gehad met me vriend, stomp op me kaak gehad+ doet nu verschrikkelijk pijn. Ik zit boven, hij beneden en is van alles aan het doen (Ik pobeerde me broer te bellen in de polder, daar gebeurde het, of hij me op wou komen halen, maar had geen bereik en me vriend bleef maar schreeuwen tegen me en me zielig noemen, dus toen heb ik uit frustratie de mobiel kapot gegooid) Dus nu doet hij aangifte voor het slopen van de mobiel tegen mij. Niet eens naar me toegekomen hoe het met me gaat. Kan niet naar me moeder want die zit in Israel, me vader in finland..

Voel me echt verdomd alleen...
Afbeelding
Gebruikersavatar
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
12551
Lid geworden op:
do 25 feb 2010, 12:35

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Chancake doe aangifte voor mishandeling, aangifte voor zijn mobiel komt hij iet ver mee... Maar als jij aangifte doet daarvoor wel, een man hoort een vrouw ni te slaan!!!!!! Andersom ook niet, maar je snapt wat ik bedoel. Ik weet dat t makkelijk gezegd is en jij zielsveel van hem houd maar zo kan het niet, z'n gedrag hoort niet zo te zijn. Doe aub voorzichtig en denk er goed over na wat je doet <3
Big Mama
Aartsschurk Aartsschurk
Berichten:
4831
Lid geworden op:
zo 04 dec 2011, 17:20

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Heb vanmorgen mijn poes moeten laten inslapen. :cry Was erg moeilijk,had haar al 18 jaar. :( Ik denk dat ik hier wel een tijdje uit mijn doen van zal zijn.Kinderen natuurlijk ook erg verdrietig. :( Maar ze heeft een mooi leven gehad en daar moet ik me dan maar aan vast houden. :(
Gebruikersavatar
Liza
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5075
Lid geworden op:
zo 11 jul 2010, 17:58

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Mhm, energy op, rpg'en vandaag, bezig met plaatjes uitprinten voor me kamer & fangirling doen op twitter. Hmm, yay! :3
Prefer to get called Lisa. | I love Llama's. c:
Gebruikersavatar
Nina
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
7411
Lid geworden op:
za 16 jan 2010, 17:45

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Weer eens lekker aan het schrijven :D Was er een tijdje 'uit' door het reisje naar Finland, maar heb m'n hele verhaal - tot nu toe maar 16 pagina's - weer gelezen en ben weer verder gegaan ^^

En daarnaast lekker bezig aan onze blog, ben echt blij dat het zo goed gaat en vind het echt heel leuk :D
Gebruikersavatar
Charge
Oplichter Oplichter
Berichten:
1443
Lid geworden op:
wo 29 sep 2010, 21:25

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Ben een tijdje afwezig geweest. Iemand nog gemerkt? :sweatdrop
Ik heb het de laatste tijd echt ontzettend druk gehad en het ging privé niet zo goed, maar het gaat nu gelukkig een stuk beter :)

En ik wil kwijt dat er net een koninginnewesp (of hoe je dat ook noemt) binnen zat. Dat beest was echt enorm!! :scared
Dus toen hadden m'n pa en ik ons in de keuken opgesloten en het vermoorden van de wesp aan m'n ma overgelaten. :fluit
Nu maar hopen dat ie goed dood is. Ik heb namelijk geen zin om de vuilcontainer open te doen en er achter te komen dat dat beest nog leeft :S
Gebruikersavatar
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
12551
Lid geworden op:
do 25 feb 2010, 12:35

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

@Rita: Animecon is op t moment :) Is een soort beurs :P

Boah boah een lang weekend is best lekker maar ik wil eigenlijk wel weer aan het werk! Zal er aan moeten wennen om stil te zitten in de zomer vakantie! Mja maakt niet uit, dan wordt ik weer een "luie" student. Blup ik heb niet veel meer te melden dan dat..
Gebruikersavatar
o0simsfreak0o
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
7316
Lid geworden op:
di 28 jul 2009, 20:25

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

stomme telefort :'3
gaat ie me om half 10 smsen om te zeggen hoe ik kan opwaarderen terwijl ik dat toch wel 2 dagen geleden had gedaan x)

en er zijn in Korea al 2 super goede groepen gedebuteerd o;
en ik kijk er uit naar 1tje :3 want die heeft nu al super goede reacties zonder enkele previews van hun liedje, groepnaam of wat dan ook :'3
maar dat omdat er 2 in die groep komen die aan zangwedstrijden had meegedaan, 1tje omdat ze super goed kan dansen en nog een andere :3
en 1 van deze groepen had een liedje met hiphop+rock ofzo als dat vanuit Amerika zou komen zou ik het 200x niets vinden maar in Korea vind ik heeeeel veeeel leuk x)
naja die groep vond ik zowiezo al leuk omdat beide van die groep al in Dream High 2 hadden gespeeld, ookal wist ik toen nog niet dat ze een groep zouden worden, ik vond ze allebei wel toen al cewl :3

zoo weer lekker veel gezegd :3
Afbeelding
(っˆ•ˆ)っ
Gebruikersavatar
Liza
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5075
Lid geworden op:
zo 11 jul 2010, 17:58

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

okay, ik fangirlde te lang gister avond, ik sliep pas om 2 uur, omdat ik ruzie had met iemand, en omdat ik teveel fangirlde en rpgde..

Mjah, vandaag bezig met mijn muur, en rpg'en en fangirling natuurlijk. >3<
Prefer to get called Lisa. | I love Llama's. c:
Gebruikersavatar
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde
Berichten:
10304
Lid geworden op:
di 26 okt 2010, 17:18

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Achja, whatever, ik ga nu maar even mijn huiswerk maken, anders dan krijg ik daar straks ook nog gezeur over..

Laatst gewijzigd door Simsfreak op zo 20 mei 2012, 16:00, 3 keer totaal gewijzigd.

Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie