Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

6085 berichten • Pagina 51 van 305

Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

@Ang
Uhh... Weet eig niet eens hoe het park heet.. Zal morgen wel even kijken, iig we zitten wel zo ongeveer 60 km van Centre O (of hoe je het ook schrijft)

De naam van de puppy hebben we trouwens gekozen, het is Ilya geworden! :D
En Sara loopt de hele tijd mijn opa achterna in de hoop dat ze wat krijgt, haha. Maar ze vindt het hier niet eens zo vreselijk, en ik ga mss weer een nieuw ds spelletje kopen, hij werkt niet op me ene kaartje, dus dan koop ik m maar en mss verkoop ik dan me Pokémon Black voor 10 euro ofzo. Je start zo een nieuw ding op en ik speel dat spelletje zelden. Of ik verkoop wat oudere spelletjes.. Ik kijk thuis wel :P

Ik heb echt geen zin om nu te gaan slapen, maja, heb geen idee hoe vroeg ik morgen opsta, ik zie t wel.
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
o0simsfreak0o
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
7316
Lid geworden op:
di 28 jul 2009, 20:25

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

ik wil mijn nieuwe bril nu hebben :'3
want nu ga ik elke keer als ik mijn lenzen in en uit doe van blegh naar wauw en van wauw naar blegh :'3
ik kan met deze bril niets op tv lezen en de wolken zijn niet mooi maar een wittige klodder in de lucht :3
naja ik overleef anderhalve week vast wel :3
Afbeelding
(っˆ•ˆ)っ
Gebruikersavatar
Saphira
Groentehakker Groentehakker
Berichten:
180
Lid geworden op:
wo 24 mar 2010, 19:24

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Voel me weer eens buitengesloten :(
Al m'n vrienden worden meelopertjes en gaan opeens drinken omdat andere dat willen, terwijl ze 17/18 zijn en nog nooit een druppel alcohol hebben gehad ... :/ En ik blijf zoals gewoonlijk weer achter ...
Ik hoef niet bij die huppeltrutjes te horen, maar lijkt me wel leuk om uit te gaan met een groepje ECHTE vrienden... Maarja die lopen nu allemaal met die huppels mee :(
En dat terwijl ik nog nooit uit ben gegaan ............

Zucht.. Hoe moet ik dit nou weer oplossen , dit is me eerste schooljaar dat ik eindelijk vrienden heb, maarja volgend jaar ook niet meer als t zo doorgaat.

Verder, verheug ik me wel heel erg op me 'toekomstige' schildpad x3
Afbeelding
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Voor Ang; We zitten in Braamt, op iets wat Stroombroek heet. Naja, wel lekker rustig gelegen ;3

Vandaag naar een soort martje gegaan, Sara natuurlijk mee, en ze heeft zich super gedragen! Echt een super hond <3
Het is eerlijk gezegd ook wel lekker hoor, gratis wifi in je huisje, alleen stom dat ze die huzen bungalows noemen, terwijl er een verdieping op zit -.-

En hopelijk gaat Saar minder janken als gisternacht, ze was echt erg bezig, gekke hond ;p
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Dave.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5666
Lid geworden op:
za 13 aug 2011, 16:14

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Gister het laatste stuk gefilmd! Yeah! Was echt vet spannend, we waren in het bos, en het werd donker, alleen volgensmij zie je helemaal niets! Beetje jammer... Maar toch, ik ben echt benieuwd hoe de film zal worden...
Wel weer jammer dat de USB kabel foetsie was, dus nou kan ik alleen het begin monteren...
Gebruikersavatar
hiki
Grafschrift schrijver Grafschrift schrijver
Berichten:
23090
Lid geworden op:
wo 24 jun 2009, 19:11

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Vanmiddag komen Fransor en AnsjJ2 naar mij in Amsterdam voor een senioren teamleden meeting om lopende zaken en toekomstplannen voor Sims Nieuws te bespreken.

En natuurlijk om weer eens bij te babbelen want zo vaak zien we elkaar niet in real life.

Ik heb er zin in! :woot
Afbeelding
Imme
Teamlid Teamlid
Berichten:
14216
Lid geworden op:
za 28 mei 2011, 20:01

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Ik helemaal netjes m'n wekker gezet, omdat m'n trainer wou gaan trainen rond twaalf uur. En ik ben nogal sloom met eten enzo, dus ik dacht, laat ik eens vroeg opstaan. Ik had al zo m'n bedenkingen of het door zou gaan, ik had het nog gevraagd gisteren en hij zei ja. Kijk ik vanochtend op Teamers, gaat het niet door :glare Naja, nu ben ik wel wakker en kan ik lezen of tv kijken.

Laatst gewijzigd door Imme op vr 18 mei 2012, 14:21, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Liza
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5075
Lid geworden op:
zo 11 jul 2010, 17:58

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

grr.. echt heel boos, maar ook opgelucht.. Mensen die mij volgen op twitter weten wel wat er gaande is enzo..

iig, nu lekker rpg'en vanavond nog naar de stad.
Prefer to get called Lisa. | I love Llama's. c:
Gebruikersavatar
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde
Berichten:
10304
Lid geworden op:
di 26 okt 2010, 17:18

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Yeahh, volgens mij ben ik echt diep verslaafd aan band shirts kopen.. ;d
Achjaa, nu maar even een live show kijken ofzo, en straks nog even Bones van Young Guns bestellen.. :3
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Gebruikersavatar
Nina
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
7411
Lid geworden op:
za 16 jan 2010, 17:45

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Heb vanmiddag echt een super leuk shirtje bij The Sting gekocht, met een hele tekst van een postcard erop. En bij de Livera een leuke bikini :D En ook nog leuke sandaaltjes voor van de zomer! Goed geslaagd dus :D
Gebruikersavatar
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
12551
Lid geworden op:
do 25 feb 2010, 12:35

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Zo ik ben weer terug van een dagje Amsterdam, niet om te shoppen (Helaas) maar om met Hiki en Fransor (Het team waar ik in werk) te babbelen over lopende zaken op onze fansite. *Noemt geen namen vanwege reclame etc*
Ben wel gesloopt!

Ik kreeg van de week teleurstellend nieuws, de leraar zei dat we eerst 2 jaar nog zoudne moeten voor ons niveau 4 diploma. Maar dat blijkt nu 3 jaar te zijn, en ik krijg nog maar 2 jaar stufie.. Dus ik moet nu 2 jaar lang gaan sparen voor dat derde jaar.. En dat met al die kosten die er aan zitten te komen... Mja ik ga het denk ik wel doen,.. Plus wil ik dit school jaar eens anders in gaan. Ik wil nu ECHT gewicht gaan verliezen, ik wil nu ECHT mooier worden, ik wil slimmer worden qua beroep, maar ook qua eten en alles. Gewoon weer lekker worden zoals ik was! En niet meer verstoppen in een vest, jeans en een truitje. Nee ik wil gewoon lekker kunnen ademen!
Gebruikersavatar
Annemiek
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1124
Lid geworden op:
ma 21 feb 2011, 19:19

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

^ Goede instelling! Ik denk dat het je helemaal gaat lukken als je zo blijft denken! Zet hem op (alvast)!

Wieeeh, echt een onwijs gave portomonne gekocht, heb nu alleen geen geld meer over om erin te doen. xD Hij was 39 euro. :O Maar wel enorm leuk!
Voor de rest heel de dag aan een huis gewerkt voor de SVRB :D
Afbeelding
Klik HIER voor Annemieks screens en huizen! :D

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie