Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

6085 berichten • Pagina 50 van 305

Gebruikersavatar
Liza
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5075
Lid geworden op:
zo 11 jul 2010, 17:58

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Wauw, dat ik nu pas merk dat emo en scene gewoon gestolen is van andere stijlen. O.O

njah, denk een beetje girugamesh luisteren, en nog wat kpop, vanmiddag weer naar school en dan vrij deze week. :3


V Emo/scene stijl qua haar is echt heel erg gestolen van Visual Kei en Oshere Kei (Allebei Japans.)

Als je het naast elkaar zet, dan zie je bijna geen verschil.

V oh, haha, wist niet dat je zelf ook Japan gek was. ^^

V Oh, ahahaha. XDDD

Laatst gewijzigd door Liza op di 15 mei 2012, 19:12, 3 keer totaal gewijzigd.

Prefer to get called Lisa. | I love Llama's. c:
Gebruikersavatar
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
12551
Lid geworden op:
do 25 feb 2010, 12:35

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

^ *Facepalm* Echt emo stijl was vroeger kleden als nerds. Fail :P
^Ik heb het over vroeger. De emo gevallen van nu hebben niks meer met echte emo te maken :sweatdrop Plus over die twee stijlen hoef je me niets te vertellen, ben zelf Japan gek :P
^Al 4 jaar :sweatdrop

Het is rustig op werk, ben nu gewoon De Sims 2 aan het doen. Pfoef wat is dat weer wennen zeg!!
Gebruikersavatar
o0simsfreak0o
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
7316
Lid geworden op:
di 28 jul 2009, 20:25

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

gotta love T-ara :sweatdrop
ze hadden een CF voor 'Wild Roses' dus ze hadden ook een liedje ervoor gezongen maar ze zingen meer 'Widuh Loses'(spreek het uit zoals je het leest) dan 'Wild Roses' :sweatdrop
en het ergste ervan is, is dat ik zelf niet eens Wild Roses mee kan zingen x)
achja :3

ik hoor eigenlijk te leren maar ik ben meer bezig met WGM kijken dan leren :3

edit: waah, tis al ongv een jaar geleden sinds ik K-pop begon te luisteren o; en alweer 2 jaar dat ik 'getrouwd' ben o;
Afbeelding
(っˆ•ˆ)っ
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

We moesten met het onweer buiten gymmen O.O
En onze leraar zei zo van; Ja, met regen gaan we naar binnen, Dus niet -.-
Maar je mag niet buiten gymmen met onweer, en wij moesten heb er koppijn aan over gehouden en waarschijnlijk morgen ben ik ongelofelijk verkouden, lekker dan. Als we weg gaan -.-
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
marlinde
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3423
Lid geworden op:
ma 27 dec 2010, 21:34

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Dat ik nu totaal geen concentratie vermogen heb :c
En dat mijn gebruikersnamen steeds raarder worden, met vooral dank aan Elisa :')

En dat ik de hoofdrol heb van de musical ;d
Ik had hem eigenlijk niet gewild, maar tja..
Ze zijn er achtergekomen dat ik het meende toen ik zei dat ik echt niet kon zingen xD
het nummer 1 lid van sn is pas... 32.
Gebruikersavatar
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
12551
Lid geworden op:
do 25 feb 2010, 12:35

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

@Simmielove: Heb ik ook heel vaak gehad, ga je niet dood van :P maar leuk is wat anders xD

Met stage zit ik nu dus op de uitleen balie, en er komen z'n 5 mensen op een dag om een laptop te lenen of een camera.. En ik zit hier dus een beetje van: Dusss wat zal ik eens gaan doen. Misschien dat ik vandaag verder ga met mijn project , die moet voor mn stage ook af.. Dus ja dat maar eens doen en anders aan mn verslag werken :P

V Nja het project moet ook nog worden gedaan en daar ben ik nu heel ver mee op weg , maar voor nu wordt ik gek van de HTML dus laat het hier gewoon bij voor vandaag xD
Gebruikersavatar
FranSor
Beheerder Beheerder
Berichten:
8891
Lid geworden op:
do 09 jul 2009, 19:48

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

@Ans Superhandig dat je tijd hebt om aan je verslagen te werken :o Daaraan was ik altijd nog een extra dag kwijt. xD

En toen zat ik ineens alleen thuis en waren ze even niet aan het klussen bij de buren. STILTE! Heeeeerlijk. :)
Afbeelding
Gebruikersavatar
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde
Berichten:
10304
Lid geworden op:
di 26 okt 2010, 17:18

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Bah, het gaat echt niet goed. Ik heb echt het gevoel alsof ik op instorten sta, en ik heb ook van die afschuwelijke gedachten.. (Laat ik maar niet zeggen waar het over gaat, maar het is echt niet goed.. Ik heb zulke gedachten al een half jaar niet meer gehad)
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Gebruikersavatar
Liza
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5075
Lid geworden op:
zo 11 jul 2010, 17:58

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Lalalala, Girugämesh luisteren, rpg'en met me bff, wachten totdat er andere mensjes gaan reageren op rpg, fatastische vrije dag <3
Prefer to get called Lisa. | I love Llama's. c:
Gebruikersavatar
o0simsfreak0o
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
7316
Lid geworden op:
di 28 jul 2009, 20:25

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

net eerste examen gehad :3
ging wel goed :3

en er komt binnenkort zo een Global YG audition :3 zou wel koel zijn om mee te doen en dan een trainee zijn :3 maar ik spreek geen Koreaans :3 en ik kan niet zingen :3
Afbeelding
(っˆ•ˆ)っ
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Zit lekker in Gelderland, Saartje is ook gezellig mee! Ik heb de kamer genomen met het leuke uitzicht, er ziet hier trouwens super veel vogels en we zitten ook heel dicht bij Oberhausen. Ga nu denk nar beneden om ff lekker koffie te drinken, daarna weet ik veel wat doen! ;p
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie