Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

6085 berichten • Pagina 48 van 305

Gebruikersavatar
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
12551
Lid geworden op:
do 25 feb 2010, 12:35

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

@Musical gepraat; Vroeger in mijn prehistorie tijd (Lol) had ik ook een school musical. Genaamd : De groeten uit groep 8. Ik moest de opening zin doen, vond ik vet spannend xD

yaaaaaaaaaaaaaaaaaay ik heb weekend!!! Zo De Sims 2 doen! Even kijken of ik de pixels kan verdragen
Gebruikersavatar
djon black
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3067
Lid geworden op:
di 15 dec 2009, 08:14

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Zal ik ook maar meedoen met musical gepraat?
ja... die heb ik ook gedaan :P had 1 van de hoofdrollen... en ik vond het raar/ vind ik nog steeds... dat mensen gaan tellen, hoeveel zinnen ze hebben.

Nou ja... op school weer zo'n examenstunt.... ze moeten echt is een keer met wat origineels komen, dat blokkeren heb ik nu wel gehad. :P
Afbeelding
Gebruikersavatar
ixkilledxthexcookie
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2063
Lid geworden op:
di 08 mar 2011, 20:33

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

^ Ahaha ik was ook hippie xD

Omfg, het onweert hier echt zo hard D: Zo eng vind ik het allemaal niet, maar die bliksem vind ik echt niks D: Maar het mag wel blijven regenen, daar slaap ik lekker van c:
Afbeelding
Call me Linss, or Linsey, whatever you like best :3
Deetui
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6010
Lid geworden op:
za 06 aug 2011, 21:40

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Simsfreak schreef:@Deetui; 84 regels?! Ik had nog geen 2 regels.. xD (wel vrijwillig, ik wilde niet eens meedoen..)

Nahh, het gaat niet helemaal goed, maarjaa, nu al beter, vooral nu ik met mijn online psycholoog heb gepraat, yeahh xD

Uuuhm, ik heb ze nageteld en uuuhmm het zijn er 117... :$ En dan heb ik de liedjes nog niet een meegeteld... Maar ik moet er wel bijzeggen dat ik wel een dubbelrol heb.
Gebruikersavatar
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde
Berichten:
10304
Lid geworden op:
di 26 okt 2010, 17:18

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Ahh, crap, voor het eerst in mijn leven wil ik geen weekend >,<
Ik wil gewoon naar school gaan en iemand zien c:
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Gebruikersavatar
ixkilledxthexcookie
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2063
Lid geworden op:
di 08 mar 2011, 20:33

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Oyeaahh ik heeft vakantie ;DD Njaa, soort van ;p Ik ga van zondagochtend tot woensdagavond met school naar Engeland en dan heb ik donderdag en vrijdag ook vrij ;D Ik heb er echt super veel zin in ;DD
Afbeelding
Call me Linss, or Linsey, whatever you like best :3
Gebruikersavatar
Simsesther
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
374
Lid geworden op:
wo 23 feb 2011, 19:09

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Wij hadden in groep 8 ook een musical, Zin in Morgen heette die. D'r waren zeg maar allemaal van die groepjes per schoolvak (met domme namen) en ik zat dus bij de Geschiedsgozers. >.< En toen moest ik zo'n indianenpak en alles aan, was echt erg.

Vandaag dus Duits mondeling gedaan met mijn partner die niet wilde meewerken. Zij vergat alle tekst dus hahahaha. Ohja en mijn leraar moest nog even benadrukken dat ik met een harde g praat, en dat vraagt hij zo ongeveer iedere maand. Weet ik zelf ook wel. >.<

Dadelijk om half 7 nog generale repetitie voor een voorstelling die pas over een maand is. Yeah.
Gebruikersavatar
Annemiek
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1124
Lid geworden op:
ma 21 feb 2011, 19:19

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Uhg, die laarzen van laatst zijn helemaal verpest. Ze zijn wel al oud, maar 't blijft zonde!

Oeh, en volgend weekend lekker lang weekend en dan komt eindelijk m'n beste vriendinnetje weer een keertje logeren! :D We gaan naar the Hunger Games!
Afbeelding
Klik HIER voor Annemieks screens en huizen! :D
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Tsss, super veel klassen vandaag vrij, je had kunnen rondschieten en niemand was geraakt, zo stil was het. En wij hadden 2 tot 7.. Wij waren de laatste nog op school O.o
En het tussenuur van dinsdag het 5de is opgevuld. Jammer dat het niet weer het oude rooster is, maja. Geen 4 uur nl meer! Teckniek is het dinsdag gegaan.
En woensdag middag gaan we naar Gelderland, en Sara gaat lekker mee! :D
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
ChanCake
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1082
Lid geworden op:
ma 08 aug 2011, 20:38

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Ik merk dat ik me iedere dag steeds meer ga vervelen.
Op de één of andere manier vermaakt Sims me niet meer, omdat ik verleerd ben hoe ik het moet spelen. Als ik het speel neig ik steeds weer naar screens maken, wat me uiteindelijk irriteert omdat dat helemaal niet was wat ik van plan was. :/ Eigenlijk vind ik het niet eens meer leuk. Challenges en shoots heeft voor mij heel de gameplay verpest..

Ugh, kan wel weer knuffels gaan maken, maar dan moet ik weer alles op tafel zetten (naaimachine, stof, garen, fluff, oogjes, strikjes etc) en daar ben ik te lui voor..

Kortom: Ik wil gewoon simsen, maar op de één of andere manier wil het gewoon niet lukken.. :(
Afbeelding
marlinde
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3423
Lid geworden op:
ma 27 dec 2010, 21:34

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

^ Dat had ik dus ook een halfjaar geleden ofzo, en nu sims ik dus niet meer - ik haat het zelfs bijna om hetzelf te doen, zeg maar :p

Moee, maar ik moet nog een paar dingetjes doen :/
En morgen naar familiedag, lekker om 7 uur opstaan --'
het nummer 1 lid van sn is pas... 32.
Gebruikersavatar
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
12551
Lid geworden op:
do 25 feb 2010, 12:35

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

@Chancake, dat heb ik ook heel lang gehad, tot ik mij realiseerde dat het meer voor andere mensen was dan voor mij eigen. Toen heb ik mijzelf gewoon ontbonden van het internet, en nu maak ik alleen nog foto's van de gebeurtenissen die belangrijk zijn.. En die plaats ik op Tumblr of mijn 365 Project,. Je mag me PMen als je et er over wilt hebben!

Dumdum vandaag een vrije dag gehad, en morgen en zondag natuurlijk ook :P Maar goed, als nog druk geweest. Ik schrok kwart over 6 wakker van de wekker van mijn vriend, en sinds dien kon ik niet meer slapen.. Dus heb ik een handleiding voor mijn moeder geschreven hoe je moet internet bankieren, ze is er vandaag mee begonnen , dus om 500 telefoontjes te volkomen... Ik hoop dat het helpt. Verder nieuw bedden goed gehaald, nieuwe game voor mijn vriend, wat huishoudelijke artikelen en uhm Haring! :P En kreeg een mail van mijn stage dat ik de laatste weken op de uitleen balie wordt gezet, dat betekent: 5 mensen op een dag een laptop uitlenen en in nemen en de rest uit je neus peuteren :P Dus ik heb De Sims 2 en 3 klaar staan op mijn laptop voor 4 lange weken :P

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie