Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

6085 berichten • Pagina 42 van 305

Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Was gisteren super beroerd, mart ik heb de kinect gekocht, nog goedkoper ook <3
Zo Sara wegbrengen naa het pensioen en als me ma me pa gek maakt vandaag gaan we ook nog naar de kermis :D
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Liza
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5075
Lid geworden op:
zo 11 jul 2010, 17:58

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Vanmiddag even de stad in, ben heel erg hyper, heb namelijk veel zin in zondag, want dat is er harajuku meet in Eindhoven waar ik heen ga. (Dus als je zondag een groepje regenbogen ziet, dan ben ik er dus bij ^^)
En als ik al mijn geld heb uitgegeven aan de meet ga ik dan uiteindelijk sparen voor nieuwe circle lenzen, hele cute ones. :D
En daarna ga ik sparen voor makeup ofso. ^^
iig, ben heel hyper. ;D
Prefer to get called Lisa. | I love Llama's. c:
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Ben nu toch wel aangestoken met het puppy virus, het komt ookk zo dicht bij! Gister is er l een nestje geboren, helaas zat er geen teefje voor ons bij, er zijn nog 2 fokkers over, maar ik hoop echt nog op de ene bij Utrecht, vooral omdat ik die moederhond het mooist vind. Maar over een paar maanden hebben we gewoon een wit fluffy dingetje in huis! :wub
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
12551
Lid geworden op:
do 25 feb 2010, 12:35

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Heb van mijn tante net een tafeltje voor op het balkon gekregen! Handig, alleen heeft de winkel niet alle schroefjes meegegeven.. Mja geen zin om terug te fietsen, dus dan maar ducktape xD haha. Achja. En op de rommelmarkt wat LP's gekocht. Zag ook 3 Sims 3 spellen, maar heb ze allemaal al! Dus helaasch pindakasch. Net eten besteld en zo eten. Nomnomnomnom. En eens even kijken of Sims weer gaat werken T.T zal wel niet!
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Morgen is het ieets van arbeidsdag in Frankrijk, dus alle fransen zijn vrij, maar evem kijken of Val D'Europe open is en anders maar een broodje als avondeten, of kijken in Disney Village. Iig, om 5 uur vertrekken we, zal wel niet veek slaap hebben. Zo maar even mijn tas inpakken.
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
ChanCake
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1082
Lid geworden op:
ma 08 aug 2011, 20:38

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Noooooooo. T___T

Het onweert als een gek, maar moet zo werken. Lekker buiten in de regen de hele ochtend. :glare
Alsof ik zaterdag nog niet genoeg verzopen was en dan is er ook nog zo''n achterlijke kerel die een beetje stoer naar buiten kwam en zei "Wanneer ga jij je uitlaat laten maken, vriend?" in de stromende regen tegen mijn vriendje. -_- Ik: "Hij is over twee weken afgeschreven, meneer." en toen zei hij "Dan ga je maar verder staan, anders bel ik de politie." *zucht* dus ik weer "Meneer, Ik loop niet voor me lol door de regen en de kou iedere dag en ik ben altijd BINNEN een minuut weer weg." Werd hij megakwaad en zijn vrouw door het zolderraam krijsen, maar daar ging ik niet eens op reageren. Klagen over overlast en dan zelf gaan lopen schreeuwen door je straat. :huh Wat me meer stoorde was dat die man zomaar aanneemt dat het geld ons op de rug groeit en dat hij gaat dreigen onze enige auto af te laten nemen. Wat is er toch misgegaan met de vriendelijkheid van de samenleving de laatste paar jaren? Meh, anyways. Geen zin op het moment. Veels te koud, veels te nat en begin ook een beetje ziek te worden. Het lijkt wel frickin' herfst.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Melanie
Aartsschurk Aartsschurk
Berichten:
4782
Lid geworden op:
zo 25 okt 2009, 18:36

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

bagger. we hebben een instabiele videokaart die beter zou moeten zijn, maar alleen maar voor problemen zorgt. nu heeft m'n vader hem er opnieuw tijdelijk ingedaan om te kijken wat er allemaal misgaat als dat ding er in zit, en nu kan ik dus geen sims meer spelen voor een dag.
hij laat wel het beginfilmpje en alles zien, maar zodra hij het spel moet laten doet de computer niets meer. hopelijk weet m'n vader de boel vanavond weer te fixen zodat ik weer kan simsen!
Afbeelding
Terug!
Evelieen
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2256
Lid geworden op:
za 19 jun 2010, 17:17

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Ik baal omdat mijn stem helemaal weg is en ik nu niet naar het lsd feest van onze school mag van m'n ouders. Ik snap het ook wel, want anders ben ik morgen ziek in het vliegtuig en dat is niet echt fijn. Maar ik had er echt super veel zin in en Vato Gonzalez kwam ook enzo ;o En mijn broer gaat nu dus wel gewoon, meehhh ik wil ooook.

En ik heb zo'n zin in morgen, naar New York <333 :wub
Big Mama
Aartsschurk Aartsschurk
Berichten:
4831
Lid geworden op:
zo 04 dec 2011, 17:20

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Nou,ik heb de eerste dag van de verbouwing van onze badkamer overleefd. :( De hele dag in de herrie gezeten en vanmorgen aan mijn buurvrouw verteld dat de herrie wel mee zou vallen :$ want ze wilden de tegels over de oude tegels heen plakken.Dat ging helaas niet door want die zaten megalos.Dus alle tegels moesten er toch af en dus zaten we in de herrie. xD Morgen vlucht ik naar mijn moeder met de kids. ;)

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie