Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

6085 berichten • Pagina 40 van 305

Gebruikersavatar
Annemiek
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1124
Lid geworden op:
ma 21 feb 2011, 19:19

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Ik ben ook eigenlijk al de hele week ziek, vandaag maar thuis gebleven omdat het echt niet meer ging. :( Eigenlijk moet ik naar de dokter maarja, wat kan hij eraan doen.
Afbeelding
Klik HIER voor Annemieks screens en huizen! :D
Gebruikersavatar
ixkilledxthexcookie
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2063
Lid geworden op:
di 08 mar 2011, 20:33

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Het was zo leuk met mijn Duitse exchange ;D We hadden alleen een verschrikkelijk vermoeiend programma en ik was zoiezo al moe van de EFF, dus ik ben nu echt gesloopt x.x Maar het was het helemaal waard ;D
Gister ook met haar naar The Hunger Games geweest, die film was echt super cuwll o.o
Vanmiddag zie ik Jos na een week eindelijk weer ;D En volgende week vakantie <3

Zo te zien ben ik niet de enige die sterft van de buikpijn/misselijkheid x.x Ik ben alleen wel naar de dokter geweest. Heb ik medicijnen gekregen met de bijwerkingen hoofdpijn, buikpijn, misselijkheid, en duizeligheid. Raad eens waar ik gister freakin' veel last van had terwijl ik door Utrecht moest lopen? x.x Ik hoop echt dat het snel over gaat :c
Afbeelding
Call me Linss, or Linsey, whatever you like best :3
Gebruikersavatar
Charge
Oplichter Oplichter
Berichten:
1443
Lid geworden op:
wo 29 sep 2010, 21:25

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Jeetje wat zijn er veel ziek zeg :o
Ikzelf zit al sinds vrijdag thuis. Ik ben maandag nog naar school gegaan, maar na 1 uurtje ging ik alweer naar huis. Heb ongeveer hetzelfde als iedereen hier. Buikpijn/ misselijkheid en af en toe verhoging of koorts. Ik ben gewoon ziek van het ziek zijn :glare
Zit 'm nu ook best wel te stressen voor school aangezien ik weer veel gemist heb.
Gebruikersavatar
Liza
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5075
Lid geworden op:
zo 11 jul 2010, 17:58

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

njah ik weet niet of het echt door ziekheid komt :sweatdrop

Maar ik was vorige week ookal ziek, en kreeg toen ik weer beter was zware buikpijn..
Kan ook wel menstruatie buikpijn zijn, maar alsnog, het doet pijn. ;n;
Nu een beetje muziek luisteren enzo.. en een beetje relaxen.
Vandaag zat de hele klas me te plagen, expres omdat ik me niet lekker voelde. --"

EDIT 15:16:
Oeh, album gedownload van Exo-K <3
Zo awesome <3
Prefer to get called Lisa. | I love Llama's. c:
Gebruikersavatar
xRainbow
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2387
Lid geworden op:
zo 19 sep 2010, 18:29

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Morgen eindelijk de laatste dag van die lange week. Halleluja eyy ._.

En morgen is het ook de laatste dag van de examenklassen yeayy. Volgend jaar gaan we de jongen vragen die ik en een vriendin stalken onze klas expres overhoop te gooien. Nu al zin in haha xD
Afbeelding
Gebruikersavatar
Matthieu
Meesterdief Meesterdief
Berichten:
8289
Lid geworden op:
wo 23 feb 2011, 21:02

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Stomme k*ttelefoon -____-
Hoe kan het dat mijn beltegoed opgaat, maar ik NIKS sms, NIET bel en GEEN internet gebruik? Vandaag 10 euro opgewaardeert, nu nog 6 euro en het enige wat 'ie heeft gedaan is aangestaan.

Iemand enig idee hoe dit komt? :(
Just be kind.
Gebruikersavatar
Loungefan
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2083
Lid geworden op:
wo 19 okt 2011, 17:18

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Dadelijk naar school, al om 13.00 uur uit en daarna vakantie :D

@ Matthieu
Roaming uit zetten kan, is sowieso handig. Zo gaat je telefoon niet op internet in het buitenland.
Ook zou ik pakketgegevens uitschakelen. Zo maakt je telefoon ook in Nederland geen verbinding met het internet (bijvoorbeeld als je bepaalde apps hebt)
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Ik lijk wel de enige die nooit ziek is. Ben al iets van 4 jaar niet ziek geweest -.-

Heb met de teamleider afgesproken dat als er vandaag iets gebeurd wat ik niet leuk vind, dat ik nasr hem toe ga en dat ik dan naar huis mag, dus dat is wel fijn.
En we hebben na de meivakantie onze oorspronkelijke nederlandse lerares terug!!!! Jeujjjj, daar ben ik echt zo blij om.

EDIT;
Pff, godzijdank viel Kolderdag mee, ben wel om 10 over 12 weggegaan. Maar gelukkig mocht het. En de helft van de klas staat bij engels op spijbelen omdat ze weggingen, ik ben blijven zitten, ik wil niet nablijven!
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Nina
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
7411
Lid geworden op:
za 16 jan 2010, 17:45

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

@ Heb ik ook gehad, echt heel erg vervelend. Bij mij dachten ze dat m'n nummer gehackt was o.i.d. ;) Nieuw nummer gekocht en de problemen waren over :)

Zo, nog 1 dagje school en dan VAKANTIE!
Gebruikersavatar
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde
Berichten:
10304
Lid geworden op:
di 26 okt 2010, 17:18

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Oke, Unbroken van Black Veil Brides is perfect. <3
Die moet ik dus echt gaan kopen, lang leve iTunes 0;
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie