Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

6085 berichten • Pagina 38 van 305

Gebruikersavatar
o0simsfreak0o
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
7316
Lid geworden op:
di 28 jul 2009, 20:25

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

dit schooljaar is geweldig :3
ongv
tis rustig :3
und ik hoef deze week maar 6 uurtjes naar school en in de week na de meivakantie 2 of 4 uurtjes :3

und ik ben ongv blij met mijn lensjes :3
tis wel wennen en het is irritant
als ik mijn bril opzet ga ik van goed naar slecht en krijg ik dus hoofdpijn en andersom ook dan ga ik van slecht naar goed en doet het pijn
Afbeelding
(っˆ•ˆ)っ
Gebruikersavatar
Hikari-desu
Meesterdief Meesterdief
Berichten:
9562
Lid geworden op:
wo 14 jul 2010, 22:21

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

ixkilledxthexcookie schreef:Aahh vandaag naar de Elf Fantasy Fair geweest. Dat was zoo leuk ondanks de regen en de kouu c: Ik heb een dubbelganger van mijn armband in het rood gekocht, een super epic zijnde robot ketting en een cute piratenvoodoosleutelhanger c: Zoveel bekende mensen tegengekomen, waaronder Hikari ^^ En morgen mag ik nog een keer ;D Trek wel een trui aan, want het was echt koud >.<
Yaaay ;3 liet ik je trouwens schrikken toen ik vroeg of jij Linsey was? XD

Ik heb het gisteren ook onwijs naar mijn zin gehad. Eerste keer voor mij om op zo'n evenement te zijn, maar het is zeker bevallen. Volgens jaar weer. ^^
Gebruikersavatar
ixkilledxthexcookie
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2063
Lid geworden op:
di 08 mar 2011, 20:33

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Hikari-desu schreef:
ixkilledxthexcookie schreef:Aahh vandaag naar de Elf Fantasy Fair geweest. Dat was zoo leuk ondanks de regen en de kouu c: Ik heb een dubbelganger van mijn armband in het rood gekocht, een super epic zijnde robot ketting en een cute piratenvoodoosleutelhanger c: Zoveel bekende mensen tegengekomen, waaronder Hikari ^^ En morgen mag ik nog een keer ;D Trek wel een trui aan, want het was echt koud >.<
Yaaay ;3 liet ik je trouwens schrikken toen ik vroeg of jij Linsey was? XD
Ahaha neeh, maar ik herkende je in eerste instantie niet xD Dus ik had iets zo van: Hoe weet die persoon mijn naam? o.o Pas toen je zei dat jij het was herkende ik je xD

Vandaag de tweede en laatste dag van de EFF. Het was weer super leuk ;D Ik ben alleen nu helemaal gesloopt D: En morgen komen de Duitse mensjes voor een exchange ;D Alleen een van mijn partners kan niet komen door een voetblessure :c Maar met die andere gaat het wel super leuk worden ;D Het is alleen veel lopen en dat heb ik het hele weekend al gedaan dus ik zal een beetje dood gaan waarschijnlijk x3
Afbeelding
Call me Linss, or Linsey, whatever you like best :3
Gebruikersavatar
Jozz
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5308
Lid geworden op:
wo 18 aug 2010, 00:00

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

ixkilledxthexcookie schreef:
Hikari-desu schreef:
ixkilledxthexcookie schreef:Aahh vandaag naar de Elf Fantasy Fair geweest. Dat was zoo leuk ondanks de regen en de kouu c: Ik heb een dubbelganger van mijn armband in het rood gekocht, een super epic zijnde robot ketting en een cute piratenvoodoosleutelhanger c: Zoveel bekende mensen tegengekomen, waaronder Hikari ^^ En morgen mag ik nog een keer ;D Trek wel een trui aan, want het was echt koud >.<
Yaaay ;3 liet ik je trouwens schrikken toen ik vroeg of jij Linsey was? XD
Ahaha neeh, maar ik herkende je in eerste instantie niet xD Dus ik had iets zo van: Hoe weet die persoon mijn naam? o.o Pas toen je zei dat jij het was herkende ik je xD
had goed gekund hoor xD Linss schrikt al als je gewoon Ja tegen haar zegt xD ahaha ;P (ja ik schreeuw dan, what's the difference ik doe dat niet expres hoor :fluit )

haha xD
zoo moet eigenlijk maar gaan slapen zo, maar ik ben nog niet moe en ik heb honger en ik kan toch uitslapen.. dusjah xD wat te doen
Gebruikersavatar
FranSor
Beheerder Beheerder
Berichten:
8891
Lid geworden op:
do 09 jul 2009, 19:48

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Straks theorie examen voor de auto afleggen. Ik heb zelfs samenvattingen gemaakt en alle toetsen gemaakt en nog steeds heb ik er geen 1 gehaald! :( Kan wel janken van frustratie
Afbeelding
Gebruikersavatar
FranSor
Beheerder Beheerder
Berichten:
8891
Lid geworden op:
do 09 jul 2009, 19:48

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

FranSor schreef:Straks theorie examen voor de auto afleggen. Ik heb zelfs samenvattingen gemaakt en alle toetsen gemaakt en nog steeds heb ik er geen 1 gehaald! :( Kan wel janken van frustratie
ARGH! :hamer Bijna gehaald, ik had maar 1 vraag teveel fout. :( Maar positief gezien: Bij het gevaarherkennen had ik meestal maar de helft goed, maar nu 22 van de 25 goed! :D

Nieuwe afspraak is gemaakt en 14 mei ga ik mijn theorie bewijs alsnog halen. Punt uit.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Net terug van Alexandrium. Moest nieuwe spijkerbroeken hebben, mijn moeder heeft er al 2 weg moeten gooien, ik loop ze echt kapot. :sweatdrop
Iig, ik heb nu wel een super gaaf leren jack :wub
Met bijpassend sjaaltje. Ik was toch zo lekker bezig ;3
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Hikari-desu
Meesterdief Meesterdief
Berichten:
9562
Lid geworden op:
wo 14 jul 2010, 22:21

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

@ jos: haha XD als je het schreeuwt is het idd vreemd dat ze schrikt :flapper

net mentorgesprek gehad. Ik was van tevoren erg zenuwachtig, maar het viel allemaal wel mee. Ze heeft er gelukkig mee ingestemd met mijn idee om dit jaar over te doen en een ander vakkenpakket te kiezen. Ik voel me echt niet lekker in het betaprofiel dat ik nu heb namelijk. ;o
Gebruikersavatar
hiki
Grafschrift schrijver Grafschrift schrijver
Berichten:
23090
Lid geworden op:
wo 24 jun 2009, 19:11

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Matthieu schreef:Hey! Jullie hebben dat 'Sims Nieuws Forum' ding veranderd bovenaan! :D
Echt een stuk beter, eerlijk gezegd :3
Ja we waren dat boze vrouwtje een beetje zat :fluit

De nieuwe forum banner is gemaakt door AnsjJ2 :thumbsup
Afbeelding
Gebruikersavatar
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
12551
Lid geworden op:
do 25 feb 2010, 12:35

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

@Matthieu: Dankje voor het compliment! Haha:D Nu eens een keer drie mannen inplaats van drie vrouwen (Waar er één altijd chago van is xD)

Ben weer op werk, eerste paar uur weer op de uitleen balie zoals gisteren. En dan de rest van de dag helpdesk. maar dat gaat dan wel snel, moet weer even aan HTML project werken, wat kleine klusjes tussendoor en dan is de dinsdag denk ik weer voorbij.. Hopelijk ist snel vrijdag xD
Gebruikersavatar
FranSor
Beheerder Beheerder
Berichten:
8891
Lid geworden op:
do 09 jul 2009, 19:48

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Ik ga vanmiddag nog een extra broek kopen! Ik had van de week een bruine strakke (zo'n kleurtje broek, maar dan een enutrale bruine) gehad van mijn moeder en vanmiddag ga ik zo'n zwarte halen.

Deze broeken staan me al heel goed, maar ik hou mezelf voor dat met elke (halve) kilo die ik afval dat ze er nog beter uitzien! Dus 6 kilometer fietsen naar de stad! :)
Afbeelding
Gebruikersavatar
o0simsfreak0o
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
7316
Lid geworden op:
di 28 jul 2009, 20:25

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

I lolled, ik ging een liedje luisteren en die heet 'Rain' en toen begon het hier opeens te regen :'3
en mijn linkerlens doet irritant
elke keer gaat de rechter er probleemloos in maar de linker heeft telkens wel zo een superklein withaartjedinges op de lens zitten x)
net lekker 4 boterham geroosterd en kruidenboter erop gegooid :3
heerlijkheid is heerlijk
Afbeelding
(っˆ•ˆ)っ

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie