Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

6085 berichten • Pagina 31 van 305

Gebruikersavatar
Liza
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5075
Lid geworden op:
zo 11 jul 2010, 17:58

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

djon black schreef:Zo... ik ben r weer hoor :D
wie heeft er gemerkt dat ik weg was???

vast niemand... :(
Ik merkte het ook heurr, ofnaja, als je niets gezegd had dan had ik het ook wel gemerkt. x3
Prefer to get called Lisa. | I love Llama's. c:
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Zenuwachtigg ~~~

En de High Tea was erg leuk (:
Alleen we zaten buiten super koud dus! Ik had me jack aan en daaronder mijn vest, maar ik zat helemaal te trillen van de kou, trekken er een paar hun jas uit o.o
Maar het was super gezellig <3
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
djon black
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3067
Lid geworden op:
di 15 dec 2009, 08:14

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Robin. schreef:@Djon Black: Ik had het ook gemerkt. Trouwens, waar was je heen dan?
blij dat mensen me echt door hebben... het zal is wat zijn zeg, als je er niet bent en niemand heeft het door... :(
gelukkig is/was dit niet het geval.
Maar ja, was in Parijs.
Afbeelding
marlinde
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3423
Lid geworden op:
ma 27 dec 2010, 21:34

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Ahaha, ik ga waarschijnlijk dus echt wel ooit de Nano proberen te halen in een week, inplaats van een maand xd Vind ik wel echt iets voor mij, om zoiets onmogelijks te proberen :')
Nee-Marlinde-Dat-Ga-Je-Niet-Proberen-praatje al voorbereid, Elisa? xd

Pff, morgen naar school. Ik heb er vrij weinig zin in, om eerlijk te zijn. Naja, stiekem vind ik onze klas best wel komisch (:
En ik luister alweer naar Avril Lavigne (:
het nummer 1 lid van sn is pas... 32.
Gebruikersavatar
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde
Berichten:
10304
Lid geworden op:
di 26 okt 2010, 17:18

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

^
Ik ben er al mee bezig xD

Okee, Marlinde is dus weer op een ongelofelijk slecht idee gekomen, die echt zwaar levenloos is.. xD

Maarjaa, morgen weer school, yay.. Met gym gaan we dansen.. xD
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

@Djon Black
Volgens mij was dat behoorlijk lang ;o
Super leuk, goed weer gehad, of was het bagger weer?

Morgen weer naar school, gelijk tot het 8ste wat betekent dat ik niet eerder uit kan zijn tenzij mijn leraar van het keuzevak ICT plots ziek word.... Gelukkig maar 4 dagen, maar wel de 4 dagen waarbij het extra uurtje gedraaid moet worden, klote school, ze hadden beter een x beeldende vorming of Teckniek kunnen laten vallen. Of de keuzevakken. Allemaal door die vervanger van nederlands ><
En mijn mentrix was zo van "jaa, maar jullie waren wel eerder uit" we hebben elke keer met een tussenuur gezetten, nou wat waren wij eerder uit ><
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
ChanCake
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1082
Lid geworden op:
ma 08 aug 2011, 20:38

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Omg. o_o me opgezwollen zweetklier is nu gewoon.. uh een megabult onder me arm geworden. ._.
Ik had het niet eens door tot ik me slaapshirt aan ging trekken en dacht "auw, dat doet nu wel érg zeer." dus ik kijken.. was het een beetje dikkig. Hup, naar de badkamer.

En toen kwam de.. "OMG T__T" door de aanzicht van een dikke rode fatsige knoepert van een bult dat uitgeknepen gaat moeten worden bij dokter met *hopelijk* verdoving anders ga ik dood. C:
Afbeelding
Gebruikersavatar
Nina
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
7411
Lid geworden op:
za 16 jan 2010, 17:45

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Oepsie, de trouwdag van mijn ouders vergeten >.< Nu werd ik ook pas om 8 uur ziek wakker en m'n vader heb ik nog niet gezien, maar ik zal mijn moeder zo maar eens feliciteren :P

Dusja, ben nog steeds ziek. Gaat al wel iets beter dus hopelijk kan ik morgen weer naar school :)
Gebruikersavatar
Liza
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5075
Lid geworden op:
zo 11 jul 2010, 17:58

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

pff, me pa neemt niet op, dus dan neem ik gewoon een blikje energy, jah daagh, als hij niet opneemt ga ik het ook niet vragen. >n<
Prefer to get called Lisa. | I love Llama's. c:
Imme
Teamlid Teamlid
Berichten:
14216
Lid geworden op:
za 28 mei 2011, 20:01

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Ik wil meer vrije tijd xD School is gewoon veels te veel op dit moment. Eco ging super slecht. Die man kwam een kwartier voor de pauze erachter dat de toets niet op de usb stond, dus toen werden wij het lokaal uitgestuurd zodat hij de toets kon maken xD

Naja, zometeen even natuurkunde leren, scheikunde maken en misschien nog een Duits brief gaan schrijven. Iig vanavond Nederlandse Hollywoodvrouwen kijken en op de bank hangen. De training gaat niet door, dus das wel lekker voor een keertje :)
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Uit, eindelijk, gelukkig morgen het eerste vrij, ik wil echt super graag vakantie, we worden echt overladen met huiswerk en toetsen <<
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Liza
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5075
Lid geworden op:
zo 11 jul 2010, 17:58

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Mweh, ik moet wat vrolijkere muziek gaan luisteren, alleen word ik nergens meer vrolijk van op dit moment.
Zometeen dan maar weer acteren tegen mijn vader en zeggen dat alles goed is.
Pff.
Prefer to get called Lisa. | I love Llama's. c:

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie