Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

6085 berichten • Pagina 29 van 305

Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

We hebben een BN'er op Simsnieuws ;o

Ik ben erachter gekomen dat ik inplaats van sucken in haar maken in de sims het orginele haar ook kan veranderen. Laat, maar toch ;o
En ik ben zooo blij dat we een lang weekend hebben! Zo lekker simsen en verder..? Muziek luisteren ofcourse <3
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
o0simsfreak0o
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
7316
Lid geworden op:
di 28 jul 2009, 20:25

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

blaahgleghbreghqua
ik ben tot de conlusie gekomen dat ik in 6 wedstrijden zit
ik blijf me maar overal en nergens inschrijven tis irritant x)
naja ik overleef het wel, hoop ik
Afbeelding
(っˆ•ˆ)っ
Gebruikersavatar
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
12551
Lid geworden op:
do 25 feb 2010, 12:35

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Vandaag vroeg in de ochtend boodschappen gedaan invb met het paas geweld in de supermarkten op de dag.. Nja het was alweer verdomd druk >< maar wel alles voor een lang weekend binnen. Ben daarna alleen op de fiets naar mijn ouders gegaan, ff frisse lucht. Mijn mag is eindelijk wat rustiger geworden, maar als ik druk doe, doet mijn maag vervelend.. DUs moet nog ffkes rustig aan doen :P

Was net even op de zolder, echt voor het eerst sinds we ons huisje hadden bezocht (Toen we echt voor het eerst gingen kijken, en das alweer bijna een jaar geleden) maar damn, ik had daar mijn werk kamer van moeten maken :O Had er een mooie SIms kamer van kunnen maken. grumble... Achja, nu heeft mijn vriend zijn eigen plek T.T

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie