Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

6085 berichten • Pagina 27 van 305

Gebruikersavatar
o0simsfreak0o
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
7316
Lid geworden op:
di 28 jul 2009, 20:25

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

holybah :O
BoRam van T-ara kan rappen :O en goed :O
nog een reden om van BoRam te houden :3
in T-ara houd is van de oudste en de jongste :3
en ik heb morgen nog 1 pw en dan is mijn pwweek afgelopen :3
Afbeelding
(っˆ•ˆ)っ
Imme
Teamlid Teamlid
Berichten:
14216
Lid geworden op:
za 28 mei 2011, 20:01

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Taaldorp was echt awesome :D Ik had geholpen bij Engels en Duits. Ik deed het politiebureau en een zo'n jongetje deed aangifte omdat z'n tas was kwijtgeraakt in z'n kamer. Toen ik vroeg wat er in de tas zat waren dat een appel, peer en aardappel xD lekker logisch, maar het was super grappig. En zometeen naar de osteopaat en dan naar de huidtherapeut. Daarna denk ik simsen :D

Laatst gewijzigd door Imme op wo 04 apr 2012, 17:02, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

We hebben geen internet, dus we zitten gezellig op het internet van de buurman ;3
Ons modem deed al 3 weken raar, en gisteren had ik helemaal geen internet.. Maargoed, ik heb internet. Heb gisteren ook gelijk beseft dat ik niet zonder internet kan.. 5 volle dagen, en dan vlak voor dat lange weekend, echt. Het moet mij weer overkomen!

En mijn Dr.Pepper smaakt naar Shandy & bierachtig. En ik zweer dat het Dr. Pepper is. o.o

En Vodafone ligt eruit, en de telefoon ook omdat het modem eruit ligt en de telefoon draait daar ook op, en mijn pa's mobiel en de mijne werken ook niet omdat die dus een Vodafone kaartje hebben, dus mijn moeder mobiel is de enige die werkt c:
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Shaan
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2252
Lid geworden op:
do 15 mar 2012, 11:50

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

hiki schreef:
Shaan schreef:Kan niet wachten tot dat het boek uitkomt waar mijn tekeningen in staan o_o

:O vertel alles xD
Had me aangemeld voor een project, moest je tekeningen maken van een kledingstijl (lolita). En die komen dus allemaal samen in een boek. :)
Gebruikersavatar
Charge
Oplichter Oplichter
Berichten:
1443
Lid geworden op:
wo 29 sep 2010, 21:25

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Vandaag was echt bizar.
Had het 1e een schoolexamen en was daar ook gewoon aanwezig, maar school had mijn ouders gebeld dat ik daar niet was. Dus mijn ouders helemaal ongerust omdat ik echt niet het type ben om tijdens een schoolexamen te spijbelen. En even later zat m'n pa op school te wachten terwijl ze nog een keer de lokalen langs gingen om te kijken of ik per ongeluk niet ergens anders zat. Nou uiteindelijk hadden ze me toch gevonden. En ja ik zat in het juiste lokaal...op de voorste rij...pal voor het bureau van de lerares die toezicht hield. :|
Die lerares kon onze klas dus had ze de namenlijst niet gecontroleerd. Maar ik vind het toch zwaar lullig dat ze me dan gewoon niet zag. Dus uiteindelijk waren m'n ouders voor niks helemaal bezorgd en voel ik me nu onzichtbaar xD
-----------------------------------

En ik ben vandaag eindelijk weer n's een keertje vrolijk. De tip om gewoon iets creatiefs te gaan doen heeft goed geholpen :D
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Net mijn hond haar pillen gegeven, jeetje wat is dat beest handig met ze uit haar bek krijgen. Ongelofelijk! Uiteindelijk maar een snoepje er achteraangegeven.

En ik moet van mijn ouders 2x per dag gaan puffen, moet ik eiegnlijk ook, maar het gaat met gemak zonder en ik wil niet nog dikker worden><
Sinds ik astma heb en de medicijnen slik kom ik super snel aan, als ik stop ben ik in no time 10 kilo kwijt. Waarom moet ik die klote bijwerking nou hebben ><
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Hikari-desu
Meesterdief Meesterdief
Berichten:
9562
Lid geworden op:
wo 14 jul 2010, 22:21

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

wow, echt vaag gedroomd vandaag. o_O ik heb gedroomd dat we naast 2 hamsters 2 cavia's hadden en nog eens een kat uit het asiel gingen adopteren (zo'n grote die op een wilde kat lijkt, ben ff de naam van dat ras vergeten..) maargoed het was wel awesome XD

en vanmiddag paasviering op school. heb dpeciaal daarvoor cupcakes gebakken en versierd. :)
Gebruikersavatar
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
12551
Lid geworden op:
do 25 feb 2010, 12:35

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Ik had de hele week al last van mijn maag, en gisteren ging het gewoon niet meer en heb me overgegeven aan mijn eigenwijsheid en ben naar huis gegaan. Werk vond het niet gek ofzo, ben niet de enige die me ziekmeld :P Mja leuk is wat anders. Dus ik naar de dokter gegaan om een afspraak te maken, nou dat kon niet want ze zat vol.. Dus toen vroeg de assistente wat ik had, en ik zo: Veel braken met bloed en mn maag doet hartstikke veel pijn... En toen kon ik opeens om kwart over 3 terecht.

Nu heb ik een ontsteking of infectie in mijn maag, heb bloed moeten afnemen om te kijken of ik niet te veel bloed heb verloren de afgelopen dagen.. Anders heb ik weer een probleem.. En moest ook gewoon mijn poep via de post versturen :") Letterlijke schijt post.. xD Mja hij heeft nog niet gezegd wat het precies is, maar ik hoop wel dat ik dat te horen krijg want ik ga dood. Oja ik had ook nog medicijnen gekregen, maar die kots ik weer net zo hard uit T.T.

Voor de rest; uhh.. Sims?
Gebruikersavatar
o0simsfreak0o
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
7316
Lid geworden op:
di 28 jul 2009, 20:25

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

@Matthieu: ik denk omdat SN steeds bekender word, er wss ook meer voor betaald moet worden en voor adverteren krijg je volgens mij geld en dat geld gaat dan de site in :3
das maar een gok

iig, weekend :3 en einde pwweek heerlijke pwweek gehad eigenlijk :sweatdrop
ik heb voor helemaal niets geleerd en het was allemaal ook super makkelijk :3
Afbeelding
(っˆ•ˆ)っ
Gebruikersavatar
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde
Berichten:
10304
Lid geworden op:
di 26 okt 2010, 17:18

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Yeahh, weekend :D
We moesten sponsorloop doen, dus mijn hele voeten, schouders en nek zijn dood, maar ik leef nog! :D
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

@Robin
Lol, las het net en heb het nu opgezet, vet vage taal idd o.o

Het modum is binnen, dat is echt super snel. En mijn moeder telefoon is nu de enige die werkt in huis, want de huistelefoons werken op het modum en die is kapot, en mijn pa&ik hebben Vodafone dus dan hebben we ook geen bereik c:

PAASVAKANTIE =DD
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie